středa 17. září 2008

My se sestrou umíme strávit společný romantický podvečer!!!

-Včera jsme se sestrou naplánovaly společný sesterský večer. Původně jsme měly jít do restaurace a popovídat si o těch důležitých věcech co obvykle. Ona - jaký jsou chlapi hajzlové, jakým způsobem jí zase nasrali v práci (to bývá na hooodně dlouho, umí to opravdu spousty způsoby a rádi kombinují), Já - jak je Milovaný skvělý, jak jsem zase přibrala, jak mě nasrali v práci... společné téma pak je - co bysmevšechno sežraly Nakonec jsme to přehodnotily, protože jsme se shodly, že bysme si strašně daly špagety a po pravdě musím přiznat, že v žádné restauraci je neudělají tak jako já!!! Takže doma a film k tomu. Videopůjčovna: Já: Pjčíme si nějakou komedii nebo vraždu, smrt zabití?“, chvíle přemýšlení (ne moc dlouhá)… Sestra: „To je jasný – vražda smrt zabití!!! Jé hele, maj tady Hostel 2!“ Já: „Zapomeň, na takový prasárny já koukat nebudu… já bych si dala klasickýho masovýho vraha ve stylu Hannibala!“ Sestra: „Saw4!“ Já: „OK“ Před puštěním filmu u pojídání špaget jsme probrali předchozí tři díly do dost podrobných detailů a pak jsme se pustily do čtvrtého dílu… Po zkouknutí první půl hodiny filmu jsem psala Milovanému, aby koukal přijít domů včas, že se budu bát… Naštěstí mě má rád a přišel včas, po odchodu sestry jsem dočetla knížku od Kinga o upírech a šla jsem si spokojeně lehnout… Spala jsem jak špalek.

2 komentáře:

  1. vražda,smrt,zabití....jo...kredity...jdu si pustit Demolition man.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fuj, tak to já radši komedie, romantika, slaďák, nenáročný, pohodový, usínací!!! Žádný mororový pily, bubáky, fuj, fuj, fuj. To se pak špatně spí (teda aspoń já na to fakt žaludek nemám). Ale hlavní je, že Milovaný přišel brzy a Ty jsi nemusela být sama doma!

    OdpovědětVymazat