sobota 20. prosince 2008

Když je člověk fit!

-Tak zub je od pondělka venku... byl to krásný zážitek. Paní doktorka mi oznámila, že mi dáseň nad kámošem mrtvym zubem hnisá, proto ta bolest... takže ještě kámoška dáseň. Děvka jedna. A tak se s tím nesrala, dala mi dvě injekce, zub vrtačkou rozpůlila na dva kusy a jala se ho tahat ven. Ještě že to bylo mrtvý, protože jenom to křupání, co jsem slyšela při "operaci" kleštěma mi stačilo na dlouho na velký zážitek. Když byl venku, doktorka mi povídá: "Tak je to venku, když si tam náhodou zajedete jazykem, ale to teď radši nedělejte, a něco tam ucítíte, tak se nebojte, že je to zbytek zubu, to je jenom vaše kost!!!!", tak to mě uklidnila a tím samozřejmě jakoby mi řekla, že si tam mám pořád šahat jazykem. Od pondělka ten jazyk vpodstatě není nikde jinde. Jo a objevil další věc, o které mi paní doktorka neřekla - kost si můžu nahmatat i na místě, kde normální lidi mají dáseň!!! Na tu se můžu i dívat v zrcadle! Jsem zrůda a čuměj mi kosti!!!!!!! A aby toho nebylo dost - před časem se mi pod tříslem udělala taková boulička, myslela jsem, že je to jen hnusnej bolák, ale po 14 dnech, kdy tam byla pořád a začala i bolet, mi došlo, že to asi jen tak nějaký bolák nebude a tak jsem se objednala k druhé nejoblíbenější doktorce gyndařce (předtím jsem ale stihla doma do té boule zkusit bodat jehlou, s žádným výsledkem)... no a tak jsem ve středu vyrazila a prý je to z holení! A co doktorka udělala? Bodala do toho a tahala z toho můj starý známý hnis:o((( prý kdyby se to nelepšilo, muselo by se to řezat. Bohužel se to ale nelepší, takže... Kvůli té bouli jsem už 14 dní Milovaného při sexu neviděla a od pondělka se kvůli mojí bolavý hubě nemůžeme ani líbat... a on ani nenaléhá - asi myslí na to, že mi hnije huba a líbání ho neláká!!!! chjooooo Veselé Vánoce. Přemýšlím, jestli by nebylo lepší, kdyby mě někdo zastřelil...

3 komentáře:

  1. tak teď jsem se rozesmála tak, že se přišla tchýně pozeptat, čemu že se čemu...no...neřekla jsem jí to.-))))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. to nejsi jediná, kdo se mými trápeními baví... ale ono je to fakt otravné!!! No ale aspoň k něčemu je to dobré, že? Na každém špatném je něco dobrého (v tomto případě bohužel ne pro Jarmilku:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímnou soustrast! Těší mě, že v tom s podobnýma trablema se zubama (k čemu je člověk vůbec má? Nestačil by rohovinový zobák nebo tak něco?)nejsem sama. Držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat