čtvrtek 9. července 2009

Jak drahé je kulturní žití!!!

-S Milovanými jsme si řekli, že málo kulturně žijeme… vrchol naší kultury je sem tam nějaký rokový koncert a návštěva kina. Žalostně málo, že? A tak jsme se dohodli, že letos navštívíme Shakespearovské slavnosti. Řekli jsme si to už před cca měsícem a jelikož jsem fofrník, tak už včera jsem po několika Milovaného urgencích koukala na net a vzhledem k termínům a mé dovolené jsem vybrala, že 4/8 bychom šli na Komedii omylu. Byla jsem tak akční, že ještě včera jsem se vydala lístky koupit, vyplázla jsem 1080 Kč a bylo splněno. Já byla spokojená, Milovaný byl spokojený a začali jsme se těšit. No a dneska ráno se tímto nákupem chlubím kolegyni, která mě naprosto uzemnila otázkou, jestli ty lístky mám od kolegyně P. Otázku jsem nechápala. „Nemám, koupila jsem si je v předprodeji.“, odvětila jsem jí. A tak jsem se dozvěděla, že již zmíněná kolegyně S. má možnost lístky sehnat za podstatně nižší cenu ne-li zadarmo… v tu chvíli by se ve mně krve nedořezal… včerejší úspěšný nákup mi najednou přestal připadat tak uspokojivý. O kolegyni S. to prý přece všichni ví, že má tuhle možnost. Už to i pár lidí z kanclu využilo… Všichni to vědí. Všichni ale zřejmě znamená množinu všech pracovníků v našem oddělení mínus Jarmilka a Kolegyňka (mé druhá JÁ z kanceláře). No to mi sere, jako už dlouho nic (víc mě nasralo už jen to, jak jsem týden musela žrát jen zeleninu!!!) Kolegyně S. mi nabídla, že zkusí zjistit, jestli by se ty lístky daly vrátit a pak bych využila nulové ceny, ale pochybuji, že to půjde :o((( . Jsem pani Pecháčková již podruhé v tomto týdnu!!! A dostáváme se k otázce dnešního dne. Jaký je rozdíl mezi „mít a nemít 1080 Kč“? S Kolegyňkou jsme se kvůli tomu skoro pohádaly. Taková pitomost. Máme každá jiný názor a já jí pořád chtěla vysvětlovat ten svůj. Prý jí zase vnucuji svůj názor. To je moje velká negativní vlastnost, o které vím, ale bohužel s tím nedokáži bojovat. Vždy se nechám unést… V tomto případě si ale myslím, že se nejedná o můj subjektivní názor, neb je v tom prostá matematika, která má pouze jedny pravidla!!!

3 komentáře:

  1. Komedie omylů je úžasná hra. Loni jsme na ní s Polovičkou byli a letos jdeme taky na nějaký představení a nejlepší na tom je, že to začíná až od devíti a od šesti je raut...:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tys fakt ten tejden vydržela jíst jen tu zeleninu??? :))) Jo, všichni všechno věděj a nikomu nic neřeknou... Můžeš je zkusit ještě prodat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. suzuki: tak to jsem ráda, že jsem si aspoň dobře vybrala :o))

    Wien: no byl to pracovní týden, takže jen 5 dní a ano - vydržela jsem to, ale nechápu jak :o) umím sama sebe překvapit... ta vyhlídka ponížení z prohrané sázky mi asi vnutila pocit, že mi zelenina mooooc chutná!

    OdpovědětVymazat