úterý 13. dubna 2010

Sportovkyně Jarmilka :o)

Dějí se se mnou temné věci!Tak hrozně moc mi vyhovovalo, že jsem chodila na spinning v pondělí od 5 hodin! Vždycky jsem šla o 20 minut dřív z práce, stíhala jsem to akorát, takže žádné polehávání a čekání doma, během kterého jsem vždy sváděla boj se svou leností, abych se ještě zvedla a na to cvičení fakt šla! Prostě přilítla jsem domů, hodila kabelku do kouta, džíny vyměnila za tepláky, stříkla do podpaží odsmraďovač, hodila do batohu pití a ručník a letěla jsem! Na žádné přemýšlení o bojkotu jsem neměla čas. Navíc to bylo pondělí, takže jsem si to odbyla hnedka na začátku týdne!!! No a teď jsem zjistila, že pondělní hodinu od 5 zrušili kvůli nějakému posranému FITBOXU, který nově zařadili do svého programu. No to mi fakt ale nasrali! Kdy já budu chodit na spinning, když jinak už není času? V týdnu pak dvakrát chodim na squash a chci mít aspoň jeden den na konci týdne vyhrazený pro společenské stýkání se (čti – chci jít prostě do hospody!!!). Pak je tu ještě možnost chodit na spinning v neděli ráno, ale popravdě řečeno, to se mi může stát jen ve výjimečných případech, kdy v sobotu večer neholduji alkoholu! A to se třeba tento víkend stalo po hrozně dlouhé době a stejně jsem na spinning nemohla, protože jsem musela vařit! No a tak jsem si řekla, že co mi to udělá, když zkusím jednou jít na ten fitbox! Třeba se mi to bude líbit, že? A tak jsem s účetní vyrazila! A musím vám říct, že svoje pondělky budu pořád dodržovat, protože to cvičení byl teda mazec! Takhle hrozně jsem se nikdy nezpotila! Ani na spinningu ne! Vždycky jsem ze sportu chodila z prochcaným trikem, ale z tohohle teroru jsem odešla i s mokrými tepláky! A navíc mě to hrozně bavilo, mlátí se tam a kope do pytle a u toho se člověk tak krásně vybije! No úplně se tam vidim někdy, až budu pořádně nasraná (a hádám, že to nebude dlouho trvat)! To ten pytel povalím! Další výhodou je, že tohle cvičení je na posilování celého těla! Nejvíc tedy asi nohy a prdel! No prostě jsem se pro to nadchla! A to byla jen začátečnická hodina! Časem začne přidávat další a další cviky! Už se na ně těším! Příští pondělí nemůžu, ale to další už jsem objednaná a už jsem rozhodlá si zakoupit svou vlastní bandáž na ruce! Když jsem si koupila rukavice na spinning, tak jsem taky poctivě chodila. Když jsem si koupila raketu na squash, tak taky poctivě chodím! Očividně potřebuji do sportu něco investovat, abych se mu pak pravidelně věnovala!!! A ještě jeden objev! Po té hodině jsem byla totál vyřízená. Stopro jsem počítala, že mě dneska bude všechno bolet a litovala jsem Švadlenku, která se mnou jde dnes a zítra na squash! Budu lemra a nebudu se moci hýbat! Ale dnes ráno jsem se probudila a bolest necítím! Jen takovou únavu v nohách ale jinak nic!!! Což je znamení, že se na tom squashi neulejvám!!! Je prima vidět aspoň nějaké výsledky! Aspoň fyzička se mi zlepšila! Taky už vyběhnu v metru schody jako prd! Nikde se nemusím zastavovat! Udýchám to a nohy to taky zvládnou! Takže výsledky už cítím, teď budu jen čekat, kdy budou i vidět! Jupí!!! Takže spinningu asi odzvonilo, pokud se někdy neutrhnu v tu neděli! :o)))

12 komentářů:

  1. Přijeď někdy k nám, otloukám omítku, vozím suť a hlínu kolečkem, házím lopatou...můžeš mě nahradit. A budeš tak protažená, že si na nějakej tělocvik ani nevzpomeneš:-)
    A propos, co to je, ten spinning?

    OdpovědětVymazat
  2. klidně, ale jsem zvyklá makat jen hodinu denně! :o))
    spinning je jízda na kole při hudbě s různým střídáním stylů jízdy! Je to dost namáhavé!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hodinu denně děláme my invalidi:-) Já počítal tak z osmi až desíti hodinama!

    OdpovědětVymazat
  4. hmm tak to tě zklamu! To asi neklapne! Mimo cvičení musím mít časový prostor i pro sebe (=válení se s knížkou) :o))
    a taková osmihodinová manuální práce by mě jistojistě zabila!

    OdpovědětVymazat
  5. Me tezka manualni prace bavi,mam pocit,ze me ocistuje:).Uz se tesim k tete na zahradu,budu odbahnovat potok :))).
    Ty jses teda sportovkyne!

    OdpovědětVymazat
  6. mně včera totálně očistil fitbox a ještě jsem stihla přečíst pár stránek z knihy! .o))

    OdpovědětVymazat
  7. uf, mně by tolik sportu jistě zabilo:)

    OdpovědětVymazat
  8. to jsem si taky ještě loni říkala, ale v lednu mě chytnul ten squash a prostě už bez toho nemůžu být!!! Musím to mít dvakrát týdně a jednou týdně jsem byla odjakživa zvyklá chodit na spinning, tak místo toho bude teď fitbox! :o))

    OdpovědětVymazat
  9. páni.. a jak se prosímtě u mlácení do pytle posilujou nohy a prdel?

    OdpovědětVymazat
  10. no ono u toho pytle jen nestojíš a nebušíš! :o))
    je to takové aerobní cvičení u mlácení do pytle! :o)

    OdpovědětVymazat
  11. zajímavé... to je asi nad rámec mé představivosti:-D

    OdpovědětVymazat
  12. pokud by tě to opravdu zajímalo, tak určitě na netu někde bude video! :o))
    je to fakt prima!

    OdpovědětVymazat