pátek 13. srpna 2010

Sladké chutě!

:o)Nikdy jsem nebyla moc na sladký! Máma mě toho přežrala, když jsem to na základce a střední snídala každý ráno! U jinýho by to možná bylo dobře, měl by předpoklady být hubený, když nežere sladký… já si to bohužel vynahradila jinými věcmi! Vždycky jsem tak byla spíš přes maso a klobásy a salámy, prostě slaný věci, to bylo moje! Jenže teď se to nějak změnilo! Zase se mi začalo stýskat po sušenkách a čokoládách! Slané chutě mi zůstaly bohužel pořád a po nich přicházejí ty sladké! Takže sežeru k obědu maso s přílohou, porci jako dřív, a po ní mám chuť se dožrat sušenkou! Je to tak těžké se uhlídat! Ty chutě jsou fakt hustý! Abych se aspoň nějak ukojila, tak jsem dneska už druhý den měla čokoládovou tatranku k snídani! No protože jsem jí hrozně chtěla už dva dny po sobě po večeři! Věděla jsem, že bych časem podlehla, tak jsem je sežrala k snídani, jako menší formu zla. Zajedla jsem to pak ovocem :o))) Ale na dovolené, co jsem byla poslední týden v červenci, jsem svým chutím dala volný průchod! Nemám se přeci stresovat a tam jsem neměla čím se něčím zabavit jako v práci, abych na to nemyslela, takže tam jsem sladké snídala, svačinovala a někdy i po večeři něco proběhlo! Suzuki by mohla vyprávět!!! Každý rok jsem si na tuhle dovolenou nakoupila v Městečku zásoby jídla. Žádné sladké samozřejmě, v té době mě to nebralo. Jenže každý rok jsem víc jak půlku těch zásob zase vezla domů, protože jsem si každý den v tamním krámě koupila, na co jsem měla aktuálně chuť, a na svoje zásoby moc nesahala! A tak jsem si letos přivezla jen pár jogurtů a že si vždycky něco koupím ráno v krámu! No jenže hned ten den, kdy jsme přijely, na mě přišly hrozný chutě! Potřebovala jsem nutně (ale fakt nutně) sušenku! A nejen nějakou sušenku. Měla jsem zcela konkrétní chuť na čokoládovou tatranku! Začala jsem somrovat u Kadeřnice a Švadlenky a představte si, že ani jedna sebou neměla nic sladkého!!! (nebo to nepřiznaly :o))), ale nevzdala jsem se a psala jsem Suzuki, která jediná ještě nedorazila na místo určení, ať mi jí koupí někde po cestě! Když dorazila, vrhla jsem se na ní jako saň! Bohužel slezla z motorky a pak zjistila, že jí dorazila SMS od nenažrané Jarmilky! Ale nic nebylo ztracené! Ukázalo se, že jediná Suzuki měla ve své žrádelní tašce i něco od sladkého a mimo jiné měla arašídovou Horalku! Usoudila jsem, že to by šlo! Byla to vhodná náhrada! A tak jsem jí hned zfutrovala! To bylo labužo!!!! Ten samý den na mě bohužel přišla další sladká vlna a Suzuki měla v tašce dále mojí oblíbenou oříškovou Milku! Tak jsem jí načla, že si dám štráfek! O hodinu později jsem po několikáté návštěvě lednice dožírala poslední štráfek! Dobrá byla! Druhý den jsem si koupila v krámu červené Miňonky (ty jsou naprosto božské!!!). Další den přišly chutě odpoledne, když byla Suzuki pryč! A já věděla, že v její tašce jsou ještě celé Kolonády. „Holky, nedáme si k čaji Kolonády?“, zkoušela jsem to na ně, aby to nebylo jen na mě, že jsem je načala! Hmmm nechtěly, děvky jedny! A tak jsem je načala sama! A taky jsem je sežrala! Jeden den jsem řekla Kadeřnici a Švadlence, které šly do krámu, ať mi koupí modrou Fidorku (ta je ze všech Fidorek nejlepší! Mám ráda všechny kromě červené! Ale když je nouze…) a co čert nechtěl, koupily mi jí obě! Do hodiny nebyla ani jedna! Dále Suzuki taška skrývala Pims. „Fuj, ty nemám ráda! Piškoty a ovoce! To nejsou sušenky pro mě!“. Pak když je Suzuki načala, tak v nich stejně moje ruka šmátralka pátrala a několik kusů mi do huby poslala! No co, když už tam ležely! A když už jsme u těch sušenek, které nemám ráda, tak nesnášim Vlnky! Ty mi nikdy nechutnaly. Je to takové nic! No a jedno takové NIC jsem sežrala jednou večer. Kadeřnici si jí ráno koupila a nesežrala. Velká chyba! :o)) No a proto jsem pak z dovolené přijela s dvěmi kily navrch! Večerní grilování tomu všemu určitě nepomohlo! Ale ty kila už jsou pryč! Teď se snažím sladké nežrat a když už, tak fakt ráno!!!

17 komentářů:

  1. :-)) moooc hezký, píšeš mi z duše, taky mám teď období, kdy bych mohla sušenky snídat svačit obědvat a večeřet a prokládat to ideálně klasickejma zákuskama, který mi nikdy nechutnaly :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no já krom sladkého jsem taky začala pít ledový kafe, což jsem taky nikdy nechtěla! Mívám chuť na koprovku, kterou nejim! Ještě by mi scházelo, abych začala futrovat vnitřnosti a mám to fakt komplet a žeru už všechno :o))

    OdpovědětVymazat
  3. moje žena se taky v těhotenství ládovala vším možným a sváděla to na ten \"stav\", ale podle mě jste jenom kozy mlsný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem v těhotenství sežrala hektolitry krupicové kaše a tunu větrníků... MŇAM

    OdpovědětVymazat
  5. dalimile, ale jdi ty .o))

    cleo, tak větrník... hmm tak ten bych si taky dala! Ten tmavej! ten je lepšejší .o))

    OdpovědětVymazat
  6. Jarmil, jen bacha na játra.. na talíři, myslím. Těm by se těhule měly vyhýbat.

    OdpovědětVymazat
  7. bosorko, nejen játrum ale všem vnitřnostem, je v nich hodně vitaminu A

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem těhule, ale když to tady tak čtu, tak cokoliv, hlavně ať to do té huby dostanu hned:-)

    OdpovědětVymazat
  9. já nevím proč, ale dostal jsem strašnou chuť na puding se šlehačkou a nějakým kompotem. A možná kapkou griotky navrch :-(((

    OdpovědětVymazat
  10. Ale stejně, mezi náma, on ten Dalimil zas tak moc daleko nepřestřelil :-))

    Já zas jak nemusím mlíko, tak jsem se na ně v jednom těhu úplně třepala a chlemtala ho už u otevřené ledničky z láhve... :-))

    OdpovědětVymazat
  11. bosorko, přítelkyně, vnitřnosti jsem nikdy nežrala a zaplať pánbůh ani teď na ně chuť nemám! :o)))

    žrádlo do koníka, je fakt, že to samé u mě taky platilo :o))

    Lorandeli, a já bych si to místo kompotu posypala namletýma oříškama a zakápla čokoškou :o)))

    nominku, já teď mám taky nadměrnou spotřebu mlíka! :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Dalimile, jistě. A to břicho nám roste taky jenom proto, že tak žerem. Těhotný ve skutečnosti totiž vůbec nejsou těhotný, víš? Ty mimina se fasujou v nemocnici oproti potvrzení, že jsi sežral určitej počet čokolád.

    OdpovědětVymazat
  13. tady se nám někdo zdravě nasral :o))

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem si to myslel, žena se furt cpala bílou čokoškou, proto máme doma blondýna.. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Lauryne, to se ti povedlo:-D Kdyby to fungovalo, tak jsem dneska zasloužilá matka státu, což se myslím počítá od pěti dětí výše... jednu dobu jsem totiž futrovala čokoládu málem místo chleba:-D

    OdpovědětVymazat
  16. Já se nenasrala, ale vůbec Jarmilko :) spíš mě ta představa pobavila. Že to těhotenství vlastně nic s těma našima chutěma nedělá, že jsme prostě jenom mlsný..

    Já bych momentálně za čokoládu dala pomalu i život, ale tak mě pálí žáha, že nemůžu nic kromě mlíka. Ale dobrý, už jenom 5 dní! Tik tak! :)

    OdpovědětVymazat
  17. já občas po večerech taky! Ale \"chytrá kniha\" říká, že ty pořádný chutě teprve přijdou v šestém měsíci! Takže bůh mě chraň :o)) pak prý je čas na sebeovládání, což je něco, co já příliš neovládám!!! :o)

    OdpovědětVymazat