středa 1. prosince 2010

Tak nějak to jde...

-Někdy před dvěma měsíci mě začaly dost bolet chodidla. Takový to místo zezdola na chodidle, já tomu říkám bříška pod prstama. Bolelo to hlavně po ránu, když jsem vylezla z postele a šla bosa. Přičítala jsem to těhotenství a přírůstku váhy. Prostě na ty kila nejsou moje nohy zvyklý a protestujou! Včera jsem byla na pedikúře a říkám to pedikérce, že to tam mám takový citlivější a bla bla bla… ona mi na to kouká a povídá: „No jak tak na to koukám, tak to nemá s váhou nic společnýho! Vám se bortí klenba!“, hmmm no paráda a to znamená co? Jak jsem si to způsobila, jak se toho zbavím? Já to kurva nechci! No sama jsem si to prý nezpůsobila, je to rodový a hned naprášila mámu a babičku, že mají nohy taky celý rozesraný! My k ní totiž chodíme všechny :o)) takže to mám po nich! Nejen skvělou postavu ale ještě klenbu! Kurva! Takže mi doporučila koupit si do bot nějaký „srdíčka“ ve zdravotnických potřebách a to tam nosit, že nebudu chodit nohama po rovnym a bude mi to podporovat vyklenutou klenbu! Hmmm tak to bude určitě něco moc příjemnýho nosit takovou sračku v botách! Teď si to tam dávat nebudu, protože se mi tak nějak samo o sobě chodí namáhavěji natož si ještě zvykat na něco v botách! No a pak začnu chodit pořádný štreky, takže pak se mi to tam taky dávat nechce .o(( Asi s tim začnu chodit teď doma a snad si na to trochu zvyknu! Jinak na pedikúře bylo fajn. Nějaká pani si myslela, že jsem v pátym měsíci! Chacha! V sobotu už najíždim na osmej :o)) Ale už mě nebaví ty neustálý poznámky o velikosti mýho břicha! Takhle u někoho cizího mi to ani tak nevadí! Ale u známých a kolegů už mě to sere! Protože to nikdo neřekne jednou! Každej se tomu diví na etapy! No a co? Tak prostě mám malý břicho! Jednou v životě! Tak mě nechte na pokoji! No a dneska ráno mi nenáviděná kolegyně řekla, že je na mě vidět, že čekám kluka. Prý mi to hrozně moc sluší! (což samozřejmě moc dobře vím – mám krásně vyhlazenou pleť, vlasy se mi nemastí a hrozně mi vyrostly a prostě tak nějak vůbec drží pěkný tvar). Potěšilo mě to, ale na druhou stranu je to nenáviděná kolegyně, tak co si to dovoluje být na mě takhle hodná? Já mám pak výčitky, když jsem na ní hnusná a že mi k tomu pořád dává podněty! Poslední byl asi před minutou! Další očekávám nejpozději do hodiny! :o) Dneska po práci běžim na těhotenskou masáž, tak na to už se těšim, protože záda mě bolívají. Zítra jdu do práce jen na půl den, protože mě čeká další z návštěv u mé „oblíbené“ lékařky. Bude mi dělat ultrazvuk. Jsem zvědavá, jak tu návštěvu ustojim! No a pozítří jdu do práce taky jen na půl den, protože mám první hodinu předporodního kurzu. Doufám, že tam nebudou samé maminky s partnery a nebudu tam jediná trubka sama :o(( No a pro změnu v pondělí jdu do práce taky jen na půl den, protože musím k zubákovi. Vypadla mi plomba a jinak neměli volno. Tedy měli dneska navečer, ale to bych musela zrušit tu masáž! A to tedy nechci ani náhodou :o))) Shrnu to – mám našlápnuto na titul „pracovník měsíce prosinec“ :o)))

17 komentářů:

  1. Hele, ta srdíčka do bot jsou náhodou super. Nosím je, abych dýl vydržela na podpadcích a nemůžu si je vynachválit. Neboj se toho a pořiď si je co nejdřív :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no nedovedu si představit, že budu mít něco navíc v botách krom nohou a ponožek .o(

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce u dr. oblíbené. Na ty príma vlasy si taky u sebe pamatuju, jeden z důvodů proč být těhotná znovu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčka v botách jsou fantastická věc. Navíc se dají koupit v různých velikostech, ty nejmenší by asi nebyly vůbec znát, takže ty mě nikdy nezajímaly. Na bortící se klenbu doporučuji klasické cvičení - natáhnout prsty na nohách v šíř i dál co nejvíc a pak skrčit prsty a sbalit je ke šlapce nohy a zase natáhnout a zase skrčit... Lze cvičit kdykoliv jsi bosá a sedíš nebo ležíš, uleví to nohám a je to prevence do budoucna. Nebo nohama sbírat kapesník hozený na zem - ale musí tam být mezi sbíráním ta fáze protažení a roztažení prstů.

    OdpovědětVymazat
  5. keimilko, bude asi kruté si pak zase zvyknout na umaštěné rousy a pupínky, co? .o)))
    musím pak co nejdřív nasadit antikoncepci, abych se zase srovnala :o))

    kiwi, jo o tom cvičení mi taky říkala! Už si pod stolem roztahuju a skrčuju :o))

    OdpovědětVymazat
  6. na klenbu je nejlepší chodit bosá po strništi ;-) ale chápu, že to je recept jen tak na srpen, teď už to holt nemá ten efekt ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. jarmilko, ty srdíčka jsou fakt fajn... si zkus sama naboso nebo v ponožkách, když tě ty nohy bolí, si jemně protlačovat klenbu, jak má být - je to příjemné. a to ta srdíčka dělají vlastně furt. já když měla hodně jetý nohy, tak sem občas chodila i po rantlech chodníků, jak mi to ulevovalo. fakt to není nic nepříjmenýho:)
    jinak na HA mám vlastní názor, který ti nechci vnucovat, ale já ji navěky zavrhla poté, co jsem zjistila, co všechno s mým tělem dělá za humusy. chápu, že kdo chce mít jistotu, že nebude mít dítě, když to nečeká, tak sáhne po HA. ale brát ji jenom z důvodu pupínků a mastných vlasů mi přijde opravdu zbytečné...

    OdpovědětVymazat
  8. Ono je to ještě horší, kvůli kojení se ty vlasy nejenom mastí, ony i dost vypadávají...Ale srovná se to docela brzo, plešatá zatím zdaleka nejsem, takže žádný strach. A taky už budeš mít díťáka a to docela odpoutává zrak od zrcadla.

    OdpovědětVymazat
  9. lempe, nechybí málo a tohle vidim denodenně u sebe! Květák se nějak rozřádil a dokáže roztančit celýho kulicha :o))

    PJ, po strništi? Nic lepšího by nebylo? :o)

    ngvadi, já jí nechci brát jen z těchto důvodů, to je jen velice příjemný vedlejší produkt! .o))
    samozřejmě jí chci, abych měla jistotu, že nebudu mít další mimčo :o)

    keimilko, tak to se mám na co těšit!

    OdpovědětVymazat
  10. Po dokojení se prý vlasy srovnaj, mezitím holt řádná výživa, aby kojné zbyl materiál i na vlasy a kosti, no. Plus trochu slunce, pomahá vstřebat vápník do kostí, mimča na to maj kapky (protikřivicová prevence).

    OdpovědětVymazat
  11. trocha slunce? To jsem zvědavá, kde ho vezmu v únoru :o))
    njn co se dá dělat! Říká se, že pro krásu se musí trpět! No a o miminku zřejmě platí to samé! Musí trpět ta krása! .o))

    OdpovědětVymazat
  12. Ono občas slunce vyleze, při drandění kočárkem snad nějaké na obličej chytneš, stačí málo. Při nejhorším chvilička v solárku, prohřejou se i kosti.

    OdpovědětVymazat
  13. jestli tě to potěší, tak mě plet zůstala stejná (i kyž já neměla nikdy problémy), ale ty vlasy, začíná to padat jak pozimní listí :-/

    OdpovědětVymazat
  14. bosorko, během kojení můžu chodit do solárka? Myslela jsem že ne stejně jako v těhotenství...

    přítelkyně, to mě tedy nepotěší, protože já problémy měla, jakmile jsem vysadila prášky! V těhotenství se mi pleť hodně zlepšila (asi mi Květák dává nějaké tajné vitaminy :o))) a tak čekám po porodu zase návrat k původnímu stavu! Totéž vlasy! A do toho ještě začnou padat .o))

    OdpovědětVymazat
  15. Klenba se prý bortí i závodním běžcům, když mají příliš dobré a odpružené boty... Nejzdravější že je prý chodit i běhat bosky (případně v tenkých sandálech)- automaticky nedopadáš hned na patu. Sorry, ne že by Ti to info v zimě k něčemu bylo. :D :(
    Jestli se Ti zlepšila pleť na HA a v těhotenství, tak \"viň\" hormony. Kdepak vitamíny. :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak to jsem si asi koupila příliš dobrý boty na squash :o))
    já v létě chodim bosa, kde to jen jde... ale ono těch míst už moc neni. Tak akorát u vody a na chalupě! Zajímavý je, že už jsem strašnou dobu nedostala pigáro :o)

    OdpovědětVymazat