úterý 11. října 2011

Léto v restauracích.

-
Musím říct, že kvalita číšníků a číšnic se rok od roku zhoršuje a zhoršuje. Chápu, že každý majitel restaurace se snaží ušetřit, kde se dá, a proto je to všude samý brigádník. A že najít vyučeného číšníka je taky nelehké v době, kdy studuje kdejaký dement a do vyučení se nikdo nehrne. Ale tak u nevyučené/ho číšnice/čísníka bych brala, že je třeba trochu pomalejší a že neunese tolik jídla a pití najednou. Ale neberu to, když nezná ani základní povinnosti, které číšničina obnáší. Jako třeba zeptat se zákazníka, jestli si ještě něco dá, když už na stole má vše prázdné nebo třeba průběžná kontrola stavu stolu zákazníků…

Letošní léto bylo snad to nejhorší, co jsme s Milovaný zažili v restauracích. Možná jsme taky ovlivněni tím, že má Milovaný restauraci a já jsem z hospodský rodiny, takže víme, jak by to mělo vypadat a jak to někde vypadá.

Tady u nás v Městečku už víme, co můžem čekat, kamkoli tu jdeme. Ale na dovolený je to fakt sázka do loterie. Takže nám letos brigádníci vyjížděli účty špatného stolu, nosili nám jiné jídlo a pití, než které jsme si objednali a pak se ani neomluvili, když jsme na to upozornili. Pak tu byli brigádníci, kteří nás prostě neobsluhovali nebo naopak obsloužili, ale dál se nezajímali. Byli tu brigádníci drzí, stydliví. Spousta z nich neumí počítat (není to snad také jeden z předpokladů, které by číšník měl mít?). Spousta z nich nebere naše přání platit jako opravdové přání platit… no prostě hrůza hrůza hrůza!!!

A musím říct, že tohle umí pěkně zkazit dovolenou, na které se převážně stravujete po restauracích… Ale na co si stěžovat nemůžu jsou kuchaři… možná je to tím, že já jsem taková nenáročná a chutná mi i mražená pizza. Ani nepamatuji, kdy bych naposledy v restauraci něco nesnědla. Stalo se to vůbec někdy? Většinou spíš dojídám po ostatních to, co jim nechutná. Takže letošní restaurační léto bylo tak nějak půl na půl! Obsluha na hovno, ale aspoň nosili dobrej gábl :o)))

7 komentářů:

  1. Svatá pravda! jídlo je povětšinou dobré a odpovídá ceně (zejména když člověk ví, kam má lízt, díky stránkám scuk.cz:-)) ale neochotná, neschopná obsluha je to to nejhorší, co může být. A kuchař to nezachrání.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tyhle stránky neznám! Díky za tip .o))
    ale my stejně většinou nevíme, kde nás přepadne hlad, a internet v mobilu nepoužíváme :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, ja to měla letos naopak, měli jsme štěstí na obsluhu, ale obyčejně si člověk prostě nepochutnal

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky nemám net v mobilu, ale plánuju dopředu - když někam jedem, kouknu doma, jestli tam není náhodou otipovaná nějaká pub a pokud je, nemilosrdně se dožaduji její návštěvy:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. ještě, že tohle neřeším a řeší to za mě, zatím zdárně, ostatní...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sejro, tak to já dám tu adresu spíš Milovanému. To je u nás plánovač, já nikdy přesně nevim, kde se objevíme :o)))

    OdpovědětVymazat