pátek 29. srpna 2014

Děda versus technika. Někdo krutě prohrává!

Tak jsem včera po dlouhé době zavítala na návštěvu k prarodičům. Měla jsem trochu výčitky, protože co chodím do práce, už není  na návštěvy tolik času jako na mateřské.

Po obvyklém stravovacím maratonu, kdy se babička snažila do mně nacpat jídla, jako bych od poslední návštěvy nejedla, jsem se na chvíli odvalila k telce, abych si odpočinula a viděla alespoň kousek své milované Ulice (je to taková moje televizní neřest) :o)

Jelikož Květák pořád pobýhal a halekal po bytě, musela jsem se spokojit s tím, že uvidím jen hýbající se obrázky a občas nějaké to slovo, ze kterého jsem se snažila odvodit, o čem asi rozhovory jsou... ale pořád mě tam něco rušilo. Něco vadilo...

Po chvíli Květák na chvíli vypadnul z obýváku a já kousek rozhovoru slyšela pořádně. Zjistila jsem, že nějaký chlápek do toho kecá a popisuje probíhající situaci - "Libor se zvedá a odchází od snídaně", "Lumírova kancelář, sedí Hložánek, Mastný a Lumír", "Hložánek klopí zrak."... ani jsem nevěděla, že taková funkce na telce existuje... ale dost mě udivovalo, proč to tam staříci maj nastavené, oba vidí přeci dobře...

Po chvíli jsem to vzdala a vrátila se k čilému hovoru v jídelně. A ptám se dědy, co to tam mají  nastaveno za program pro slepce a proč?
"To nám tam naskočilo samo. Nevím, co si to zase vymysleli. Kecaj nám skoro do každýho programu..."
"Dědo, to sis tam musel nastavit. My to nemáme."
"Ne, já nic nenastavoval. To oni. Víš, jak nás to s babičkou štve? Pořád na toho chlapa pořváváme, proč nám to popisuje, že to přece vidíme!". Zajímalo by mě, koho myslel tím "oni". Asi nějaký skřítky uvnitř telky, kteří se baví tím, že jim vyprávěj, co zrovna viděj? Nějací permoníci nasírači?
Šla jsem do kolen...

Vrátila jsem se do obýváku, po  pěti minutách jsem přišla, že už to tam nemají a děda byl spokojený. Ale dostal mě, když se přiznal, že na televizi takhle koukají už půl roku!!!!!!!!!!!!!! Prostě to vzali jako fakt, ani se o tom s nikým nebavili, prostě jen doma při sledování pořadů neznámému chlapíkovi  nadávali do blbců...

Můj děda, který má email, funguje na internetových aukcích! Měla jsem o jeho dovednostech lepší mínění :o)) ještě že mně má a já mám svou slabost pro Ulici, jinak by se na to přišlo až o Vánocích při sledování pohádek :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat