pátek 25. dubna 2008

Je to znamení?

Vzhledem k situaci u nás v kanceláři jsme včera s kolegyní vedly sálodlouhý rozhovor o změně ovzduší. Přiznala jsem se jí, že mi před časem kamarádka nabízela práci u nich v kanceláři a já na ni nijak nereagovala... no těch slov, co jsem od ní vyslechla... Ani jsem nepomyslela na to, že by ta nabídka mohla být ještě aktuální a ejhle, jako by mezi námi fungovala telepatie, zmíněná kamarádka mi večer volala a jen tak mezi řečí mi sdělila, že nabídka stále platí a že by mě její šéf chtěl příští týden vidět... no uvrtala mě do toho hezky a je to dobře, protože já bych se asi sama nerozhoupala... a tak vzhledem k tomu, že jdeme zítra popíjet, tak dohodneme tu schůzku a příští týden vyrazím... Bojím se jen, že by o mě zájem neměli, což by mi dost pošroumalo mé sebevědomí, ale asi to zkusím:o)) pořád si říkám, kdo by nechtěl tak báječnou pracovnici jako jsem já??? :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat