úterý 29. dubna 2008

Výčitky?

jsou pryč:o))Tak jsem v neděli pocítila silné pocity provinění vůči svému Milovanému... vždyť poslední dobou doma jenom spím (a někdy ani to ne), jinak pořád jen někde lítám... Omlouvám sama sebe tím, že kamarádky zanedbávám a teď se to prostě sešlo... jenže moje výčitky svědomí to neutlumilo a tak jsem se rozhodla, že svého Milovaného pozvu v neděli na večeři. "Zlatíčko, já vím, že jsem poslední dobou hrozná a vůbec se ti nevěnuji. Jako revanš tě zvu večer na papu." Mému Milovanému zasvítili oči (jupíííí udělala jsem mu radost) a praví: "To je super, dáme si navečer na fotbale klobásu!" ??? Na fotbale? Klobásu? Tak jsem se dozvěděla, že Milovaný předpokládal, že s ním půjdu na fotbal (mimochodem nešla jsem) a ještě jsem zjistila, že ne vždy je romantik:o))) Tak jsem zůstala doma, uklízela, uvařila večeři a totálně se zbavila svých výčitek. Jo a mimo jiné, moje sestřenice, která se vdává až celé dlouhé tři týdny po mně (ještě jednou zopakuji - tři týdny!!!), už má svatební oznámení i pozvánky. Upadám do deprese. Já stále NIC.

3 komentáře:

  1. To nic, nezoufej :) Já taky vymejšlela tak dlouho, až mi celá rodina nadávala, ale nakonec to bylo asi to jediný, co bylo po mým :)))

    OdpovědětVymazat
  2. no já toho budu mít po svým víc (k jejich budoucí nevůli), ale s těma oznámeníma začínám být nervozní, vždyť to ani nestihnu osobně předat!!!

    OdpovědětVymazat
  3. šmarjá, osobně předat? to se dělá? :-o
    předej to vašim a těm jeho a zbytku roešli poštou, ne?

    OdpovědětVymazat