pátek 30. května 2008

Páteční chvilka zamyšlení.

Zapařená chvilka.Tak už je tu zase pátek, krásný víkend před námi a hádejte co? No jistě, Jarmilka jde makat a to v sobotu i v neděli. Já se prostě do tý svatby neopálím. Jinak dneska je mi po dlouhé době v práci dobře od žaludku a nechce se mi spát. Už abych tu svatbu měla za sebou. Každý má pocit, že musíme zachlastat ještě dokud jsem svobodná a já jsem z toho ztahaná. To je pátek, sobota, neděle, v pondělí byla pauza (z důvodu střevních potíží a ne z důvodu mé uvědomělosti), v úterý a ve středu zase a čtvrtek pauza. Chjo, už abych byla vdaná a dostala ten … jak se tomu říká??? Jo už vím – ROZUM:o))) i když Milovaný tomu moc nevěří, já stále doufám… Včera byl Milovaný se sestrou vybrat svatební dort, zaplať pánbůh za to, já bych ten dort bývala úplně vynechala, ale okolí si ho žádalo, tak jsem u toho aspoň nemusela být. Ale aspikový dortík se šunkou a bramborovým salátem, ten si dojdu objednat osobně, ten na mé svatbě nesmí chybět :o)) Jinak už začínám mít takové zvláštní předsvatební stavy – při myšlence na tu malou chvíli svobodnosti, která se každým dnem zkracuje, se mi svírá žaludek a otevírá tamto vzadu… už aby to bylo za mnou a jela jsem se válet k moři, na to se fakt těším:o)) Tak hezký pátek a snad jste si na dnešní parný den oblékli lepší kalhoty než já a nebude se vám pařit prdel!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat