středa 4. června 2008

Naprostá bomba

byla včera Metallica!!!Jak nejlépe popsat včerejší koncert Metallicy? Já nevím – bomba, bomba, bomba mi přijde dost málo. Byl to balzám pro mou duši, nemůžu s tím srovnávat žádný hudební zážitek, který jsem kdy ve svém životě prožila. Bylo to neskutečné, nádherné, prostě husté!!! Bála jsem se na to těšit, přesto jsem se těšila jako malý dítě, bála jsem se zklamání, ale to rozhodně nepřišlo. Atomosféra báječná, lidí jako sraček. Abych si užila tu chvíli nesměla jsem se dívat za sebe, abych neměla klaustrofobické pocity. S Milovaným jsme si zakoupili trička, abychom byli na svatební oslavě po převlečení z šatů sladění, a rovnou jsme se do nich navlíkli. Bohužel na mě nevyzbylo žádné dámské, přišla jsem pozdě a zbyly pouze trapné velikosti S a M. Fanynky asi nejsou zrovna drobečci:o)), takže jsem musela vzít zavděk pánským S. Za začátku mi bylo trochu zle od žaludku, nějak se mnou zamávala ta hlasitá hudba při předkapelou, která vibrovala celou mou Jarmilkou, ale s nástupem hlavních hvězd večera se to jako zázrakem spravilo a mně bylo najednou strašně dobře. Zahráli mi celých 8 !!!! mých oblíbených fláků! Jdu si pustit do bedýnek nějakou muziku. Co si asi pustím? :o)))

2 komentáře:

  1. No hurá, Jarmilka má skvělou náladu.-)))Se přiznám, že jsem měla obavy, jakej ten koncert bude.-)

    OdpovědětVymazat
  2. jj to já taky:o)) ale dobře to dopadlo:o)

    OdpovědětVymazat