úterý 7. července 2009

Pani "Pecháčková"

-Prodloužený víkend byl kurevky krátký!!! Vše příjemné hrozně rychle uteče, tak už to je no. V pátek jsem vyrážela se Švadlenkou na již předem avizované nákupy a ani se nebudu rozepisovat o tom, jak probíhaly krom toho, že byly úspěšné a že nečekaně jsem zakoupila stan. Jediné co zmíním je, jak nákupy skončily. Já přišla domů ve 4 ráno a Švadlenka dokonce až v 6 ráno. Tak nás to zmohlo, že jsme to musely spláchnout a trochu se to protáhlo. Div je, že jsme obě dorazily domů i s taškami v plném počtu!!! Dále bych z prodlouženého víkendu zmínila to, jak letos asi nemám vůbec žádnou šanci se opalovat. Sluníčko se prostě přede mnou schovává (pokud ovšem nestojím frontu na autobus nebo nehniju v práci). V sobotu od rána svítí sluníčko (no dobře nevím, jestli od rána, protože jsem otevřela oči až v poledne :o)), ve tři hodiny mě vyzvedává Suzuki se svou Polovičkou a vyrážíme do oblíbeného kempíku. Jakmile do kempu dorazíme, přijdou mráčky a je po sluníčku. Nevadí, zítra je taky den a zasedneme se občerstvovat a následně postavit stany. Navečer dorazila zcela zničená Švadlenka se svým Plešounem a jdeme se znovu občerstvovat. Tento večer oproti všem jiným v tomto kempu probíhá velice kulturně a slušně. Hrajeme Soudruhu nezlob se a před půlnocí jdeme spát. Několik let (řekla bych tak 10) jsem nespala ve stanu a už vůbec nikdy jsem v něm nespala sama. A tak si dám premiéru a zrovna zažiju v noci tu největší buřinu, jakou si jen dovede posera jako já představit. Ve stanu bych si ve tři v noci mohla číst, jaké tam mám světlo od blesků!!! Ale jsem holka statečná a celou noc v něm vydržím a chvílemi i spím… V neděli ráno krásně svítí sluníčku, nasnídáme se, chvíli se válíme před stanama a za chvíli vyrážíme k vodě nachytat nějaký ten bronz. Po půlhodině sluníčko zaleze a pak se i dost zamračí a tak jdem radši uklidit stany, aby nám náhodou znovu nezmokly a opět usedáme u občerstvení… sluníčko stále nevylézá a tak se vydáme na cestu domů. Jakmile dorazíme do Městečka, sluníčko vyleze a až do večera svítí. To už jsem ale do večera zavřená doma a uklízím jak vzteklá… No a v pondělí se probudím do slunného rána. Milovaný má konečně volno, tak po obědě vyrážíme znovu do kempu, znovu se pokusit opalovat… celé dopoledne sluníčko svítí, dorazíme do kempu a zaleze. Neodradí nás to a jdeme stejně sebou fláknout k vodě… rozložím ručník, sednu na něj, v tu chvíli mám mokrou prdku a začne pršet a od té doby chčije až do večera!!!! Tak kdy já se mám opalovat? Kdy? No a teď samozřejmě dřepim v práci, venku svítí jako blázen... moje "oblíbená" kolegyně se vrátila z dovolené, nikdo z toho není nadšený víc než já! Zítra si jdu koupit sluchátka do uší!!!