středa 11. listopadu 2009

Dobré skutky

-Dneska jsem po 5 měsících opět vyrazila udělat něco pro lid a šla jsem darovat krev. Tenktokráte mi dělala společnost Účetní – prvodárkyně! Poprvé se mi stalo, že jsem na transfuzní oddělení dorazila jako první!!! Jakou jsem z toho měla radost! No ještě aby tam byl někdo dřív - já tam byla celých 40 minut před otevřením!!! Měla jsem takovou radost, že půjdu první na řadu! Sestřičky mi ale určitě chtěly radost zkazit, pomotaly karty a já šla až jako třetí! Dva chlapi šli dřív a ani necekli, gentlamani!!! No ale jako vždy jsem byla vycucnutá hnedka. Aspoň k něčemu je dobré to moje věčné lemtání vody! Sice pořád lítám na záchod a jsem zavodněná, ale aspoň odběry mám díky tomu rychlé! Zase mě píchli nějak špatně a už se mi pěkně vybarvuje pažní jamka! Minule mi ta modřina vydržela víc jak 2 týdny! Vypadám úchvatně – 2 vpichy vedle sebe a kdyby si toho náhodou někdo nevšiml, tak to mám ještě zvýrazněné modřinou. O víkendu jedem k Milovanému rodičům, tak si vezmu pěkně krátký rukáv, ať přestanou přemýšlet, jestli jsem nebo nejsem těhotná a zabývají se jinými otázkami!!! :o))) Účetní taky dopadly krevní testy dobře a tak poprvé úspěšně darovala krev! Byla z toho úplně nadšená, že má prý takový pěkný pocit, že udělala dobrý skutek! Svůj dobrý pocit korunovala tím, že si před nemocnicí koupila malinkou plyšovou hračku jako pomoc dětem!!! A pak mi povídá: „Jééé, dva dobrý skutky za jeden den! A to byl příspěvek na co, ten plyšák?“… takže takhle moje kamarádka koná dobré skutky!!! Plyšáka jsem si také koupila a když už tak mluvím o těch dobrých skutcích, tak jsem poslední dobou nějaká vyměklá a stejně jako první rok, kdy jsem začala jezdit do Prahy, jsem opět začala dávat peníze žebrákům!!!! Už jsem se tak pěkně vyléčila a nikomu nic nedávala a chybějícími končetinami se nenechala obměkčit! A nedávno, nevím proč, jsem začala dávat slepcům, kteří žebrají v metru! Prostě jim musím dát, jinak bych asi brečela a styděla bych se sama za sebe jaká jsem necita!!! Doufám, že zůstane u slepců a nezačne mi být líto i další skupiny žebráků!!! Pak bysme si s Milovaným nový byt asi nekoupili :o))

9 komentářů:

  1. Na darování krve se chystám už jakou dobu, ale furt se k tomu nemůžu dokopat. Možá proto, že si na to vzpomenu, jen když o tom někde čtu - třeba u Jarmilky:-))
    Nebývá ti po darování krve špatně? Nemotá se ti hlava, necítíš se malátná, nebo něco podobného?

    OdpovědětVymazat
  2. já osobně snášim odběry dobře. Chodím pak i do práce a dobrý. Jen pak večer strašně brzy a rychle usnu. Přeci jen je to pro organismus zátěž! Pokud normální odběry krve snášíš dobře, tak bych se toho nebála!
    Tak se rozhoupej a zkus to!!! Člověk pak má dobrý pocit a ještě k tomu pravidelné krevní testy!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. CHA , si pis, ze takhle jim to tehotensti jen potvrdis, proc by ti jinak tolikrat brali krev, ze? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm to je pravda, jsi mi zkazila radost! Navleču se do svetru!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. ja klasicky odběry snašim dobře, ale někdy je mi po darování zle :-( motá se mi škeble
    já jsem vůči všem těmhle hrozně imunní, kdybych nebyla, tak než dojdu do školy a ze školy, tak jsem bez peněz :-) to je pořád přispějte na to a na tamto.. jediny co občas podporuju, je pán, který tu na ulici hraje na kytaru a když jdu ze školy se špatnou náladou, tak mě ta hudba většinou potěší, tak tomu občas nějaký peníze hodím do klobouku

    OdpovědětVymazat
  6. to já jsem si taky vypěstovala imunitu... ale teď najednou jsem o ní přišla a nevím proč :o((

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, jestli je dobré darovat krev před tím, než máš děti, slyšela jsem, že to není dobře, ale hlavu za to nedám...to jen, že zkoušíte mimi.
    Jinak, já dávalajen jednou, omdlévala jsem u toho a pak, kdž jsem vystupovala z tramvaje jsem s sebou švihla na peron...tak už jsem nešla. Nesnesu to prostě.
    Dělám radši jiný dobrý skutky.
    Počkej, až budeš těhu, to budeš teprve na měkko:o))

    OdpovědětVymazat
  8. já vím, že nemůžu darovat v těhotenství, ale nikdy jsem neslyšela, že by se nemělo ani před... ani si nijak nedokážu odůvodnit, proč by to tak bylo... ale zeptám se na to :o)

    OdpovědětVymazat
  9. mě bývalého maninka (zdravotní sestra) a ninější maminka polovičky (sestřička na gyndě a novorozeneckym) potvrdily obě to samé. Doporučují chodit darovat (třikrát do roka - ne čtyřikrát jak píšou na nástěnkách u odběrů) A to z toho důvodu, že ženská si obměňuje krev každej měsíc, takže víckrát nedoporučují. U chlapů je to něco jinýho...A pokud plánuješ dítě, tak si udělat před darováním testy na těhotenství, aby byla jistota...
    tak tak...

    OdpovědětVymazat