pátek 6. listopadu 2009

THIS IS IT!!!

Jo, bylo to ono!!!
Tak jsem se akorát vrátila z kina. Jsem taková na měkko. Michael Jackson na mě hodně zapůsobil. Film "This is it" byl přesně takový, jaký jsem si ho přála. Spousta skvělé Michaelovi hudby. Písničky byly natáčené při zkoušení na připravované koncerty a byly pouštěné úplně celé. Povídání tam bylo minimálně. Prostě paráda.
On byl prostě pan umělec. Na pódiu neztratil ani špetku ze svého charisma! Ten člověk přesně věděl, jak to má vypadat. Do posledního tónu a posledního pohybu toho nejposlednějšího tanečníka!!! Během natáčení nebylo vidět ani náznak běžných manýrů "hvězdiček", prostě úplně obyčejný člověk s neobyčejným talentem!!! Myslím si, že kdyby se ty koncerty uskutečnily, tak by to bylo opravdu něco. Byla by to hudební událost tisíciletí a hrozně bych záviděla každému, kdo by se jí účastnil. Ostatně závidím i těm, kdo byli na jeho turné History. Jo kdyby člověk tenkrát věděl, že to bude poslední šance!!! Bůh ti žehnej, Michaeli!!!

4 komentáře:

  1. Jarmilko-ja zase napisala propolis s \"y\"-stane se :))))!!!
    A diky za filmovy tip:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych na to šla, ale nemám nikoho, kdo by na to šel se mnou...no, třeba to vyjde na DVD a pokochám se taky!

    OdpovědětVymazat