čtvrtek 29. září 2011

Čekání v čekárně!

-Tak jsme dneska s Květákem vyrazili k další kožní doktorce. My těch doktorů prostě nemáme ještě dost! Já u zubaře v pondělí a úterý, Květák na kožním ve čtvrtek! Kdyby nebyl ve středu svátek, tak jsme určitě někam vyrazili i tehdy. Připadám si jak důchodce, pořád oběhávat doktory :o)) A tak z úterka je můj zub pryč a z dneška nová mastička v baráku. Pomalu už si můžu otevřít lékárnu! Zásoby léků u nás rapidně narůstá! .o)) Tahle doktorka je vyhlášená po celém okolí, takže jsme holt vyčekali hodinu a půl, než jsme se k ní dostali. Musím říct, že Květák byl naprosto úžasnej. „Pohrával“ si s publikem a že bylo početné! Minimálně deset lidí. Rozdával úsměvy na všechny strany, flirtoval, vyprávěl, řehtal se. Milé překvapení po těch „iks“ dnech, kdy byl poslední dobou protivnej jak prdel. Dneska ráno jsem objevila pravděpodobný důvod jeho protivnosti a důvod, proč se najednou vše k lepšímu obrátilo. Asi to byl pan ZUB! První je na světě. A objevila ho maminka, takže si začíná spřádat plány, co si koupí na sebe :o))) Já celou dobu sledovala dolejšek a on se ten první nakonec objevila nahoře! Bůhví jestli tam nebyl už včera! .o))) No ale to odbíhám. Takže hodinu a půl v čekárně byla překvapivě v pohodě. Až na další dětskou osobu. Byla jí cca čtyřletá holčička, která naprosto postrádala vychování. Okamžitě se k nám měla, jako bysme se znali odjakživa. Pořád se na něco ptala, což by nebylo důvodem nevychovanosti. Ale… neustále hrabala na Květáka. Vyndavala mu dudlíka z pusy a znovu mu ho tam strkala. Brala mu jeho hračku, kterou měl v ruce. Klidně si s ní odešla. Maminka nijak razantně nezasáhla. Spíš jen slovně holčičku usměrňovala, že je Květák ještě malý, že mu nesmí nic brát. Jenže holčička jí měla na háku a stejně si dělala, co chtěla. Pak chtěla, aby šel Květák s ní na klouzačku, ven, na houpačku, pořád někam… když jsem jí řekla, že je moc malý, že neumí chodit, tak řekla, že může jít v kočáru. A hned ho šla na chodbu obhlídnout. Byla jsem ráda, že jsem se jí na chvíli zbavila a nemusím odpovídat na její otázky. Byli jsme samozřejmě středem pozornosti nudících se čekajících. Jenže k mému zděšení se za chvíli holčička vynořila z chodby s Květákovými hračkami, které si vzala v kočáru!!!! A maminka? Pouze slovně napomenula holčičku, že si nemůže brát jeho hračky. A to bylo vše. Holčička jí na to srala… No prostě děs běs! A to tam s námi byla hodinu! Ve finále se její pozornost obrátila na starou babičku, která čekala na vypsání nějakého receptu. Málem jí vzala hůl. Jestli něco takového z Květáka vyroste, tak to budu brát jako svou velkou prohru! Ale Květákovi se hrozně líbila. Oni se mu vůbec líbí děti. Takže se na ní pořád řehtal, aniž jsem věděla, co ho tak pobavilo… Návštěva ho hodně unavila. Jakmile jsem odešli, dostal kozu, bez protestů se nechal uložit v kočáru a ještě než jsme se pořádně rozjeli, tak chrněl! Ty děti maj namáhavej život! :o)))

10 komentářů:

  1. to tak bývá, děti starší čtyř let serou na všechny... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm to je sice možný, ale to neznamená, že to všichni v okolí budou brát jako fakt, obzvlášť maminka :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro jsem zešílela cestou z Itálie, kdy mi pětiletý dítě nejdřív trhalo vlasy (třikrát ho upozornil dědeček, že se to nedělá, nechal toho, až poté, co ode mě párkrát dostal po rukou, chvilku mu trvalo, než mu došlo, že to nebylo náhodou) a pak mi začal kopat do sedačky... opět upozornění, že se to nedělá a to bylo vše.

    OdpovědětVymazat
  4. cesta z Itálie asi trvala déle než naše čekárna, že? :o( zešílela bych!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Cestou do Itálie jsem málem zešílela, to jsem měla za zády dítě v plenkách, co celou cestu prořvalo. A rodiče štvalo, že se to lidem nelíbílo.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivet, tak reakce rodičů je možná neadekvátní, určitě by měli chápat, že se to lidem nelíbí, ale jinak dítě v plenkách rozumově nepřesvědčíš, že by nemělo řvát, pokud se mu v letadle nelíbí, mohou ho bolet uši z přetlaku, pokud to už není kojenec, tak mu ani prsem tu pusu neucpeš, můžeš zkoušet ládovat ho gumídkama nebo čokoládou nebo čímkoli, ale to se ti na delší cestě akorát poblije, můžeš zkoušet zabavit ho hrami, písničkami, ale když se šprajcne a řve, tak s ním nic nenaděláš, zaroubíkovat ho nesmíš. Můžeš jen doufat, že se tím řevem brzy unaví a usne. Já letěla s dítětem do dvou let šestkrát, vždycky hodinu a půl trvající let, a prořvalo mi jen jeden, hned ten první, pak už si mrně zvykla:) - řvala z té hodiny a půl asi dvacet minut, ale tak, že se pán za mnou děsil, že bude poblit, malá mi visela přes rameno a řvala tak, že se zakuckávala. Věř mi, že těm dětem není v letadle veselo, v naprosté většině případů do dvou let nemají vlastní sedačku, ale musí sedět na klíně rodičům, je tam málo místa na nožky, potí se, nesmí se vrtět a běhat, nervní jsou rodiče, okolí i ty samotné děti.

    Nevychované spratky od čtyř let výše taky nesnáším, to už rodiče zaspali, ale dítěti do dvou let nemůžeš vyčítat řev, to mnohdy ještě ani nemluví.

    OdpovědětVymazat
  7. To nebylo v letadle, ale v autobuse, cesta trvala 12 hodin a z toho první dvě dítě spalo, zbytek bylo peklo. Rodiče se snažili první hodinu ho utěšit, pak to vzdali.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak do autobusu svoje dítě lozit nenutím, neb by to dopadlo přesně takhle. Proto raději jezdím z Německa do Čech vlakem než busem, ačkoliv je to o tři hodiny delší a o 200 euro dražší. Jenže ve vlaku si můžu zarezervovat dětské kupé a nechat dítě proběhat, a když ho chytne rapl, jít třeba do jídelního vozu, strčit do zásuvky notebook a pouštět Krtka. V autobuse by musela sedět na jednom místě a to by vydržela 20 minut:))

    OdpovědětVymazat
  9. no já hlavně nechápu, proč takovou dálku na dovolenou s malýma dětma jezděj autobusem! To je utrpení pro všechny! Rodiče, děti i spolucestující :o(((
    jednou jsem takhle jela na dovču a jela banda rodinek s malýma dětma! To bylo na pěst :o(

    OdpovědětVymazat
  10. Squire, ja jen vsem kritikum (kritickam) preju az jim dite nebo deti dorostou do podobnyho veku a budou jim delat to samy ;-) Coz neznamena, ze bych svoje dite nechavala kopat, bit, tahat za vlasy jiny lidi....ale ono vymysli okamzite dvacet dalsich zpusobu zlobeni

    OdpovědětVymazat