sobota 12. listopadu 2011

Život s Květákem.

-Tak se nám konečně srovnalo SNAD spaní. Květák se většinou vzbudí jen dvakrát na baštu a jinak o něm v noci nevím. Samozřejmě jsou i noci, kdy mě vzbudí jednou nebo dvakrát kvůli dudlíku. Já jsem začala brát nějaký prášky na spaní, co by měly obnovit spánkový cykly a musím říct, že mi to zabírá. V pohodě usnu, spim, nebudim se, když nakrmim, tak opět usínám. Je to fakt příjemný. Koukala jsem, že hlavní dvě složky jsou výtažky z konopí a chmelu. Tak to jsem rovnou mohla na dobrou noc dát špeka a pivko :o))) jenže to se obávám, že by mě Květák neměl možnost vzbudit ani pořádným řevem :o))) Problém je ranní krmení, které je někdy mezi půl 5 a čtvrt na 6. Květák se rozhodl, že po tomhle krmení prostě nebude usínat tak snadno jako při půlnočním. A tak sebou mlátí a hejká z polospánku třeba i hodinu, než se zklidní a to už pak prostě nemám šanci usnout. A tak se včera poprvé stalo, že jsem v 6 ráno zapla PC a pracovala jsem. Asi chce mít štědrého ježíška, vychcánek jeden! :o) Jinak před necelými 4 týdny se Květák poprvé postavil a to u konferenčního stolku. Do tří dnů už byl mistr ve stavění se a ruku v ruce s tím začal kolem toho stolku i cupitat. Postupem času své pole působnosti rozšířil i na gauč. Takže hrací koutek už je pasé. Nezájem. Celé dny stojí, takže konferenční stolek přestal obsahovat takové věci jako ovladače, program, ale válej se na něm hračky a neustále ho zdobí upatlané fleky. O hraní vůbec ztratil zájem. Vždy si ho odnesu do hracího koutku a snažím se stavět komín z kostek, aby ho on shazoval. A na kostkách mu ukazuji obrázky zvířátek a předvádim mu, co ta zvířátka dělají. Nezájem. Kostku mi vezme, narve si jí do huby a pak se odplazí ke stolku a stojí. Miláček :o))) Vůbec se nám poslední dobou změnil ráz celého bytu. Ani památky není po mém naklizeném obýváku a kuchyni. V obýváku jsou všude roztahaný hračky, v jednom koutě jsou zmuchlaný a rozžvejkaný noviny, v kuchyni jsou roztahaný umytý skleničky od příkrmů a petky a někde na prostředku bytu je souhrn toho všeho, co jsem právě vyjmenovala. No prostě útulné bydlení. Zezačátku jsem se pořád snažila to udržet v nějaké rovině, aby to u nás nevypadalo jak u cikánů, ale po čase jsem to vzdala. Už mi to ani nepřijde divný a cítím se v tom bordelu jako doma :o)) Včera jsme byli u Kolegyňky na návštěvě. Její holčičce teď bude 5 měsíců, takže stále spořádaně leží ve svém koutku a hračky jsou kolem ní. Hmmm Květák jí ukázal, zač je toho loket. Když jsme navečer od ní odjížděli, tak měla v bytě bordel, který se skoro vyrovnal tomu našemu. Ať holka ví, co jí za pár měsíců čeká :o))) Jinak je to hrozný denní rutina s tím miminem. Každý den dělám ty samé věci. Pořád myju nádobí, utírám hovna, krmim, oblíkám, honim ho s pitim, který se krásně naučil vypouštět pusou ven (to bych se vždycky vztekla), utišuju řev, těšim se, až usne a doufám, že bude spát co nejdýl. Co vám budu povídat, když jsem nejvíc ztahaná a potřebuju si orazit, tak spí jen půl hodiny. On má na to snad čuch. Nebo se stoprocentně vzbudí vždy, když si nandám jídlo na talíř a chci se v klidu najíst, dokud spí. Proč jsem si neužila pořádně to období, kdy byl ležící mimčo a nic nepotřeboval? A to pořád slyšim, že bude hůř. To se těšim :o)))

17 komentářů:

  1. Já sem už úplně zapomněla, jak se ten chlapeček jmenuje:-((

    OdpovědětVymazat
  2. Mod., já taky :o))
    počkej, já popřemýšlím... hmmm Jaroušek! Už to mám! .o))

    OdpovědětVymazat
  3. no škoda, Jaroušek je hezčí jméno:o))

    OdpovědětVymazat
  4. tu fázi postávání dobře znám, Žmur takhle hraje i oblíbené scénky \"malý autista\", kdy stojí opřen o křeslo, pokyvuje hlavou, žbleptá a civí do zdi...:) No, to je jen taková přechodná fáze zařízená od matky přírody před tím, než začnou běhat!

    OdpovědětVymazat
  5. \"..když jsem nejvíc ztahaná a potřebuju si orazit, tak spí jen půl hodiny...\" Tohle jsem se naučila řešit tím, že nejedu nic na doraz sil, neb jeden nikdy neví, co prcek záhy připraví za překvápko.

    OdpovědětVymazat
  6. psice, tý běhací fáze se docela bojim :o)

    Bosorko, já to myslím spíš tak, že jsem nevychrápaná po celý noci, kdy mě pořád budí... to holt sama neovlivnim :o)

    OdpovědětVymazat
  7. behaci faze? :))) ta zacne a uz neskonci!

    OdpovědětVymazat
  8. L., no to je mi jasný, ale ty začátky, na to se netěšim :o)

    OdpovědětVymazat
  9. No bude hůř, cos čekala?
    :-)
    Můj synátor mi tuhle oznámil, (když sem po něm chtěl nějakou práci) že je to týrání, že si nastuduje zákon o rodině a pak mi to přes sociálku osolí:-)

    OdpovědětVymazat
  10. takže nejhůř je, když už uměj číst? :o))
    no jistě, to je omezování lidské svobody :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Pak zažiješ další šok, když ti dítě, jen tak, úplně v klidu, sebere tvoje pivo a půlku ti vyžahne se slovy:\"Celkem dobrý, ale to polotmavý mi chutná víc.\"

    OdpovědětVymazat
  12. Sejro, tak to je hodně dobrý :o)
    v kolika ti to řekl?

    OdpovědětVymazat
  13. Tuším že to bylo letos na jaře, takže těsně před dvanáctejma narozeninama.

    OdpovědětVymazat
  14. tak to mám ještě 11 let čas :o))

    OdpovědětVymazat
  15. děti jsou radost, vypouštění pití z pusy - to bych se zbláznila, vždycky se klepu vzteky
    tuhle jsme tu měli známý, slečna touží po miminku, když přišli nejistě si prohléžela bordel (nečekaná návštěva), na lině rozšmělcovanej vožvejkanej rohlík, u dvěří špinavý body, pár hraček ale hlavně všude na zemi všelijaký kuchynský udělátka, pár flasek od vína, misky a já nevim co.. koukala divně a pak se opatrně zeptala, jestli se s dítětem dá udržovat pořádek :-))

    OdpovědětVymazat
  16. :o) a co jsi jí odpověděla? \"Jasně, že se to dá... to jen já mám ráda bordel v celym bytě\" :o))
    já mám právě po podlaze rozpatlaný sušenky... ale hlavně že se s nima zabaví! :o))

    OdpovědětVymazat