sobota 10. března 2012

Vše bylo jinak!

-Hrozně moc jsem se těšila na páteční večer a na sobotní den! Jaký byl plán? V pátek jsme spali s Květákem u mámy, v rámci jeho zvykání si na usínání v jiném prostředí v režii někoho jiného než Jarmilky nebo Milovaného. Těšila jsem se, jak v pátek v noci budu spát u mámy v obýváku, zatímco ona bude s Květákem zavřená v ložnici. Že se mi třeba povede spát až do rána v kuse! A na sobotu odpoledne jsem měla slíbeno, že do pěti bude Květák venku na střídačku s mámou a ségrou. Nutně jsem potřebovala dočíst jednu mega zajímavou a mega napínavou knížku... Jenže vše dopadlo jinak, jak to také obyčejně bývá! V pátek večer máma Květáka vykoupala. Hrozně si to užil, páč máma má doma vanu a my doma jen sprcháč. Takže seděl v napuštěný vaně a cákal vodu a byl u vytržení. Andílek s vynikající náladou. Ovšem ta ho opusila ve chvíli, kdy zjistil, že někdo jiný než já ho někde jinde než v naší ložnici souká do pyžama, což značí spaní!!! Spustil uširvoucí řev a tak se máma ani neodvážila ho zkusit sama uložit do cestovní postýly (kterou moc rád taky nemá). Takže jsem šla uspávat já. Musela jsem u postýlky sedět, dokud neusnul. Jakmile jsem zkusila odejít, tak řval, až nemohl popadnout dech :o(( Tak tohle nevyšlo. Ale tak hlavně že budu spát v tom obýváku. Bez Květáka!!! Jenže - usnul v 8 a do 9 stihnul 4x být vzhůru a nepomohlo jen dát dudlík. Musela jsem u něj zase sedět a čekat, až usne. Takže nemělo cenu zkoušet spát v obýváku. Zřejmě se bude budit často a bude chtít maminku. Takže s mámou na manželský posteli v ložnici. Ve finále noc nebyla z Květákovi strany tak hrozná. Podle mě otravoval tak 2x. Jenže trhlá máma se k němu štrachala při každém zakašlání nebo povzdechnutí. Takže jsem byla vzhůru asi 8x :o((( Ale i tak jsem se docela vyspala. Já už jsem trénovaná ve spánku na etapy :o))) Dneska dopoledne jsem bivakovali u mámy. Já uvařila oběd (pokud jsem chtěla něco dietního, musela jsem se do toho holt pustit sama). A když šel po obědě Květák spát do cestovní postýlky (opět usínání za asistence maminky), tak jsem se sebrala a šla jsem domů trávit milovaný čas u milované knihy... Knížka byla fakt super. Stihla jsem jí dočíst. Dalo by se říct, že tak půlku odpoledne jsem si samotu fakt užívala. Ale pak mi něco začalo scházet a byla jsem pořád taková neklidná. A pak jsem odhalila příčinu! Květák! Mně se stýskalo a chyběl mi!!! To fakt seru. Už si ani neumim užít chvilku času pro sebe .o( V půl 5 už jsem naháněla ségru, že už je venku ošklivě a zima a ať už to obrátí k domovu. Jakmile dorazila s kočárem, mohla jsem Květáka láskou sežrat. Naštěstí i on projevoval dostatečné nadšení, že mě po takové době vidí... byl jak sluníčko, pořád ke mě natahoval ruce. Fakt to bylo moc pěkný :o))) Takže tak. Zase mi vše vyšlo podle plánu :o)) Ale tak ještě že Květák nemá problém s usnáním pod cizím velením u nás doma. Pořád máme aspoň něco! .o)) Každopádně ve finále si vše nejvíc užil Milovaný, který přijel v pátek z práce do prázdného bytu. Obvykle o víkendu jezdí až kolem 2, ale tentokrát mu to zrovna vyšlo a byl doma už ve čtvrt na 12 a spal v kuse až do 9 do rána! Není to hajzl? A pak mi to ještě s klidně vylíčí do telefonu, jak si to parádně užil! .o))))

6 komentářů:

  1. Podnikatel s Čudletem odjeli včera odpoledne, zatim jediný co mi schází je ohřívač v posteli :-) ale těšim se na ně a už se vidim, jak je budu zejtra netrpělivě vyhlížet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsi asi pěkně \"drsná\" matka :o)))
    já doufám, že časem se od toho oprostím, a dokážu si taky pěkně užít svůj čas o samotě :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. já nevim co bych dělala dřív :-) skáču od jednoho k druhýmu a nevim co dřív, kdyby přijeli až v pondělí, tak bych se nezlobila ;-) ale je fakt, když je s někym jen na procházce, tak je vyhlížim celou dobu a jsem nesvá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. to je úúúúplně normální x-)

    OdpovědětVymazat
  5. přítelkyně, to jako že makáš? :o))

    ngvadi, to se mi ale vůbec nelíbí! :o))

    OdpovědětVymazat
  6. nemakam, ale nevim jestli si driv vyndat šicí stroj, napustit si vanu, číst si nebo jen tupě zírat do zdi, ale vyžehlila jsem na to jsem se strašně těšila :-)

    OdpovědětVymazat