neděle 25. března 2012

Jaro je tu!

:o)Poslední roky nějak vymizelo z ročního období jaro a podzim. Ze zimních bund rovnou do trika a pak na podzim zase z trika rovnou do zimního... kde je jaro a podzim? Každopádně nynější počasí mi vůbec nevadí .o))) ba naopak. Květák se už pořádně rozlítal a v mikině se mu běhá rozhodně líp než narvanej v bundě :o) akorát pořád nepochopil, že má chodit tam, kam já chci. Takže toho nachodíme hodně, ale ve finální vzdálenosti to není vůbec nic. Pořád mu jen tahám z rukou vajgly, kameny, klacky. Tuhle jsem na poslední chvíli zabránila kontaktu s čerstvým hovnem od ptáka. Zajímá ho prostě všechno :o) Nesnášela jsem zimní podvečery, kdy jsme byli zavřený doma už od 4. To bylo tak dlouhý do večera, než se šlo spát! Ale teď chodíme domů nejdřív v půl 6, vylítaný, vyvětraný. Květák usíná ve chvíli, kdy ho položim do postýlky. Bohužel i já jsem z toho vzduchu znavená, takže hodně často chodim do postele už v 9 :o)) Hodně času taky budeme trávit u jedný maminy na zahradě. Její holčička nechce být v kočáru, chce lítat a zahrada je na to ideální. Ale nebaví jí to tam samotnou, takže si navzájem krásně vyhovíme. V pátek jsme si u ní udělaly hezký den. Děti lítaly, my víceméně posedávaly na sluníčku a nalejvaly se bílým vínem :o)) prostě pohodička. Zahrada plná hraček, houpačka, auta na ježdění. Konečně se dá říct, že si tu mateřskou pořádně užívám :o) Milovaný byl teď týden na horách a musím říct, že se mi ani nestačilo stýskat. Od pondělka do středy tu byla Kolegyňka s malou a ve středu jí vystřídala Kadeřnice a v pátek už se Milovaný vracel. Byl to ale mazec spát v tom našem malém bytečku se dvěma dětma. Malý se nelíbilo spaní v cizím prostředí, takže v noci dost řádila, takže jsem byla buzená nadvakrát. Ještě že Květáka to vůbec netankovalo. Ten spal jako dřevo. Ani se nepozastavoval nad tím, že ráno v bytě nachází lidi, kteří sem nepatří :o)) Květák má teď docela sympatické období. Očividně ho netrápěj žádný blbý zuby, takže je vysmátej. Po obědě pěkně spí a nebudí se. V noci je víceméně taky hodnej. Nepočítám tedy noc dnešní, kdy mě budil po hodinách :o( tak snad to bylo jen jedn výjimka :o)) už týden fungujeme přes den bez dudlíku, což beru jako neskutečnej pokrok! Ale ten toho najednou nakecá, co vám budu povídat :o) No nic, dítě se za chvíli vzbudí, jdu připravit nočník a oblečení na ven. Dneska vyráží s babičkou, tak bude mít Jarmilka volné odpoledne a napraví resty, které má v práci. Tak hrozně se mi nechce!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat