úterý 27. října 2009

Vše klape, tak jak má!

-Dneska mám takovou krásně povznesenou náladu. Pořád se usmívám a nemám důvod. Mám prostě dobrou náladu, protože dneska dorazilo něco, co jsem netrpělivě očekávala. Přijde to nebo nepřijde? A přišlo! A přišlo to ve stavu, ve který jsem doufala! No a ještě ke všemu za 20 minut odcházím z práce, jdu rovnou do své oblíbené pizzerie, kde se krásně nafutruju, dám si vínečko a pak vyrazím na koncert Kosheenů, na který už dlouho čekám a těším se! Doufám, že tam vytancuju to nafutrování se. Jsem vyzbrojená mapou a vyjetými jízdními řády, tak snad nikde nezabloudím… Přeji hezky prožitý den a užijte si zítřejší volno! :o))

4 komentáře:

  1. taky preju krasny den a vino bych si dala.... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak co Ti přišlo? Nebo jsi t sem psala a já se přehlídla?...
    Jak ses vytancovala?

    OdpovědětVymazat
  3. tazinka: nepsala a to schválně :o)))
    vytancovala jsem se až do bolesti celého těla! Neměla bych to s tím pohybem tolik přehánět :o))

    OdpovědětVymazat