úterý 23. února 2010

Už se cítím lépe!

-Tak jsem se včera po pěti měsících dokopala na spinning. Před pěti měsíci jsem přestala chodit, protože jsem už z toho byla otrávená jak sáňky v létě! Každou hodinu, kdy jsem šla jezdit, předcvičoval ten samý člověk a měl dva druhy hudebního poskládání hodiny! Takže to shrnu – tři roky pořád to samé! Stejný ksicht, stejná hudba! Já už u prvních tónů písničky věděla, co mám dělat, aniž bych se na předcvičovatele podívala!!! No ale teď mě požádala Účetní, jestli bych s ní nešla na hodinu. A vzhledem k tomu, že jí chci podporovat v hubnutí a vím, jak se člověku nechce jít po dlouhé době na cvičení samotnému, tak jsem s ní otrávená šla! A??? Hrozně jsem si to užila. Očividně mi ta pětiměsíční pauza udělala dobře! Otrávenost byla ta tam, i když tam byl zase ten stejný cvičitel a posléze jsem zjistila, že ani repertoár se nezměnil!!! Paráda! Řekla bych, že tak půl roku by mě to zase mohlo bavit! Navíc jsem zjistila, že se mi citelně zlepšila fyzička! Sice šest kilo nahoře, ale cítím se líp, než kdy dřív! Možná za to může pravidelné squashování, možná to nekouření! Každopádně jsem se nezadýchávala, vše jsem ujela v pohodě, i když jsem se citelně potila nejvíc ve svém životě! To bych ale přičítala právě té nabyté váze .o(( Když jsem ze sebe po hodině sundala tričko, zjistila jsem, že až na malé plošky je celé promáčené! Óóó jaký jsem měla povznášející pocit. Teď jsem musela vypotit aspoň dvě kila. Hmmm doma jsem bohužel zjistila, že to tak není, ale každopádně příští pondělí jsem objednaná znovu a ten další chci jít také!!! Účetní z toho bohužel tak moc jako já nadšená nebyla, takže jdu příští týden sama :o) Jo a jen tak mimo téma – už druhý den jsem ráno nemusela použít make-up. Zdá se, že moje pleť se začíná vracet do normálu. Už se zřejmě vypořádala s nedostatkem hormonů. Nebo jsem si já zvykla na ní a nepřipadá mi tak hrozná! Každopádně – zaplaťpánbůh!!! Ještě sebrat odvahu si jeden den neumýt vlasy, jestli se už také vzpamatovaly!

10 komentářů:

  1. Tak to, že to udejcháš lépe, je jednoznačně díky nekouření. Ale i ten zdánlivý rozpor \"lepší fyzička vs váha nahoře\" je jen zdánlivý - víš že jedna svalová buňka váží tolik co čtyři tukové? Takže čím víc budeš sportovat, může se ti stát, že tím víc budeš vážit - a přesto budeš hubnout co se rozměrů týče.

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je zatím neopodstatněné, neb rozměry se mi zatím nezměnily ani o kousek, to mi džíny dávají jasně najevo :o))
    ale jo, už mě to taky napadlo, že třeba s tou váhou nepůjdu tolik dolů, jestli mě aspoň ten squash bude pořád držet!

    OdpovědětVymazat
  3. JO, my jeli jednou s kamoškama na cvičící víkend, myslely si, jak zhubneme, ale všechny jsme pak vážily o dvě kila víc. To je ale prý vždycky tak na začátku.
    Tož vydrž, fandím Ti!

    OdpovědětVymazat
  4. to tělo, to je stejně takovej hajzl, co? :o))
    člověk musí pořád špekulovat a stejně to většinou nevyhraje :o)

    OdpovědětVymazat
  5. pokud pod tvým spinnerem není louže potu, tak jsi to odflákla ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, a ještě bacha na rychlé zhubnutí po nárazovém výkonu, to je jen vypocená voda. Znávala jsem závodního tanečníka, který dokázal za jeden soutěžní večer \"zhubnout\" šest kilo. Pak vypil tři dobré vody (byl jak velbloud u studny, fakt) a byl s váhou zase zpátky...

    OdpovědětVymazat
  7. PJ: sakra, tak to se příště budu muset snažit víc :o)

    squire: to já právě po sportu vážim víc, protože jsem schopná na spinningu za hodinu vypít litr a půl vody :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Jenom litr a půl za hodinu?:) Když jdu nějakou dálkovou túru a je pauza na pití, tak nasadím petku k ústům a sundávám, až když je prázdná - litr za necelou minutu:)

    OdpovědětVymazat
  9. no to bych chtěla tahat na zádech na túry! Třebas takových 6 litrů! :o)
    no vidíš a já s tím litrem a půl na hodinu jsem u nás na spinu rekordmanka! Tolik tam toho nikdo nevypije...
    ale nechápu, jak někomu může na hodinu stačit půllitr a ještě mu něco zbýt!!!

    OdpovědětVymazat
  10. squire, tak bacha na otravu vodou;-)

    OdpovědětVymazat