středa 16. června 2010

Svatba na obzoru!

-Termín Rakušačky svatby se blíží a mně se tam chce pořád míň a míň… Ona si stěžovala u mý svatby, že si jí pořádně neužila, protože to nebyla ta svatba, kvůli který by si člověk koupil nový šaty a hezky se vyfiknul, já jsem zase rozladěná, že ona takovou svatbu má! Mám radši uvolněnější atmosféru! Na mojí svatbě to bylo tak, že si člověk mohl na obřad vzít nějaký lepší hadry, co doma našel, ale na samotnou oslavu už musel přijít v džínách a mikině, protože to byla spíš taková gril party se svatebními koláčky na stolech a s rockovou muzikou pouštěnou ve věži! I sama nevěsta na oslavě byla v šatech cca hodinu a to spíš kvůli focení než kvůli tomu, že by chtěla! Pak jsem se rychle převlékla do černých džínů a trička Metallica! V tomhle jsme naprosto odlišné. Rakušačka je barbína, která má nejradši růžovou a podpatečky a kabelčičky a všechno sladké a načinčané. A taková bude i svatba! Růžový květiny a výzdoba jí nevyšly, neb její vybraný odmítl mít růžovou kravatu a růžovou kytku na klopě a tak kompromisem se stala fialová. Na svatbě bude promítání fotek ze života novomanželů (od dětství samozřejmě a už se vidím, jak mě to hladovou zajímá, protože to bude určitě před večeří), živá kapela, která bude hrát všechno… ještě že jsem jí nevyprávěla o svatbě své sestřenice, které po obřadě pouštěli z bedny holubice! Typla bych jí, že by je chtěla taky a přitom to byl takový kýč!!! Já jsem si musela obstarat garderobu, Milovaný se bude muset navlíknout v tom vedru do kvádra a být v něm celý den! A vůbec – stejně se na každé svatbě ve finále všichni vožerou jak prasata a je jedno, jestli to bylo načinčané (a tím pádem taky pěkně drahé) nebo ne! Chraň nás bůh!!!

15 komentářů:

  1. no jako bacha ne na každé svatbě se lidi zežerou... na tý, co jsme byli o víkendu bylo pár lidí který nepilo vůbec a vydrželi nad očekávání dlouho... bacha na to...abys pak nebyli jednou z mála ožralinek a na podpatkách se blbě chodí, když máš nějký to promile..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no jenže ty jsi byla na motorkářský svatbě, tak ještě aby pili, když tam byli na mašinách! :o))
    já podpatky přeciš nenosím, takže já jsem v pohodě :o)

    OdpovědětVymazat
  3. já byl na svatbě o dvaceti lidech, kde se nevypil ani půl litr tvrdýho... a byla to ta nejpříjemnějších svatba, na které jsem dosud byl (a že jsem jich absolvoval cca desítku)

    OdpovědětVymazat
  4. musí být zlatá nebo bílá či stříbrná.
    Fialová barva je barva postní, barva rozjímavá, ke svatbě se zcela principiálně nehodící.

    OdpovědětVymazat
  5. PJ, já na moc svatbách nebyla, ale ty, které jsem absolvovala, se alkoholem jen hemžily! Asi neznám ty správné lidi! :o))

    Milane, a proč by musela být kravata v určité barvě?
    Já měla bílé šaty a rudé květiny a nedovedu si představit, že by můj manžel měl jinou barvu kravaty než v barvách květin... hezky nám to ladilo! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. To o zlaté a stříbrné slyším prvně, ale s tím, že fialová je postní barva, má Milan pravdu - ovšem pokud není svatba v kostele, nikomu to nevadí, zrovna před měsícem jsem byla na civilní svatbě celé laděné do fialova (jenom já to nevěděla a měla zelenobílé šaty:))

    Naše svatba byla laděná do nebesky modré, měla jsem modré šaty (ručně malované hedvábí), manžel ze stejného materiálu kravatu, květinu bílou, obě maminky bílé kostýmky, ubrousky na stole modré, dort bílý s modrým zdobením... jo, taky nám to ladilo:)

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm do modra to taky mohlo být hezké! :o)
    když mně se odjakživa líbila ta rudá, která tak krásně kontrastuje s bílou! A tak jsem jí prostě měla! :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Já měl frak a cylindr, žena nějaký bílý šaty z půjčovny - hned po obřadu a slavnostním přípitku v hospodě to šlo dolu a šup do něčeho normálního. Už jenom proto, že za poničení byla pěkně mastná pokuta a my byli chudí jak kostelní myši. Ještě dneska si pamatuju, že když sem večer platil, zbylo mi asi pět stovek...
    Dneska bych se na to úplně vyprd - rychle odbít obřad a pak s nějakou dobrou partou někam na hodně sympatický místo, voheň, gril, pečený prase, atd.
    Podle mě to za ty nervy a prachy nestálo. Místo svatby sem moh třeba ženě koupit postel, nebo něco užitčnýho pro dítě, který bylo na cestě.
    Nojo, jenže my se vzít museli - manželství bylo podmínkou pro získání úvěru a my ho nutně potřebovali:-)))
    A tak sem se vlastně ženil pro prachy.

    OdpovědětVymazat
  9. Jééébja byla na svatbe naposled ,kdyz byl Raptorovi mesic-presne.
    A bylo to na statku s konma,s bazenkem a uzasnou klimatizaci.Bylo krasne vedro,holka se jako 3,5 leta projela na koni,zaplavala si v bazenku a pak nas Tomas k veceru odvezl domu,vratil se tam a prijel az rano....
    Od ty doby velky svatby miluju :oD!

    OdpovědětVymazat
  10. Hehe- a nase svatba byla TAJNA!My dva a dva svedci.Pak jsme jen rozdali oznameni,ze jsme se vzali!
    Ja vinove saty,muz vinovou kravatu a ja krasne male ruze.Jedinna bila byla Danielka.http://cheorchia.bloguje.cz...7.php

    OdpovědětVymazat
  11. Sejro, bodejť! Nás ta svatba nestála skoro nic a ani toho nelituju!
    takže ty jsi takovej vypočítavej parchant, jo? Ženit se kvůli penězům :o))

    Cheo, o tajné svatbě jsme taky chvíli přemýšleli, když jsme viděli, co spustilo v rodině naše oznámení, že se vezmeme! Plno rad a tohle musíš a tohle nesmíš!!! Ale nakonec ve mě zvítězila marnivost a já nechtěla přijít o svůj den, kdy mě všichni budou obdivovat v šatech :o))

    OdpovědětVymazat
  12. vypočítavej sem:-) Stavební spořitelna nám nabídla, že si můžem pučit 130 000,- ale páč máme naspořeno málo, musel by nám někdo ručit, hrozný úroky a tak, ale když se prej vememe, budem si ručit navzájem a bude to v pohodě. No a tak sme se vzali. A (nepamatuju si to přesně) cca 15-20 000,- bylo v prdeli. Ale dobře sme se najedli a napili. A nejlepčí to ostejně bylo, když sme si večer sedli u našich domácích, pan domácí vytáh slivovici a kytaru, zapěli sme a já se konečně v klidu napil:-)

    OdpovědětVymazat
  13. to nás ta svatba nestála vůbec nic! Když nepočítám Milovaného nový oblek a moje půjčené šaty!
    Oběd jako svatební dar od Milovaného kámoše v jeho hospodě, gril party a ubytování pro hosty zdaleka jako svatební dar od mého táty u něj v práci, kytky jako svatební dar od mojí kámošky Květinářky, oznámení jako svatební dar od Milovaného kámoše, který vlastní tiskárnu atd atd... + ještě nějaký prachy jsme dostali keš jako dary! No prostě co ti budu povídat = klidně bych se vdávala znovu :o)))

    OdpovědětVymazat