středa 11. května 2011

Náš zákazník, náš pán!

-Už když bylo Květákovi cca měsíc, jsem přestala nosit kojící podprsenky. Bylo mi to nesympatické, dělalo mi to bordel pod trikem a stejně mi to nijak extra pohodlné nepřišlo. Začala jsem nosit takový ty obyčejný sportovní podprsenky. Z těch jsem vystrčila kozu raz dva a už se baštilo. Jenže pak začalo být teplo, já jsem chtěla provětrat svoje slaboučký světlý trika a ejhle! Zjistila jsem, že sportovní podprsenky jsou sice pohodlný a praktický na kojení, jenže z hlediska estetického – NIC MOC. Pod každým světlým trikem nebo trikem ze slabý látky byly vidět vložky do podprsenky. Takový pěkný dva koláče přesně uprostřed každý kozy… bohužel je to věc nezbytná, pokud tam místo toho nechci mít mokrý koláče! A tak jsem si v místním velice omezeném výběru koupila černou podprsenku jenom látkovou a s kosticemi za pouhých 323 Kč. Kostice jsou fakt dobrý, zdá se mi, že mi to ty prsa trochu drží a tolik mi váhou nepadají dolů (ale i tak je po kojení budu mít asi u pupku :o(( ). A vůbec ve více směrech se osvědčila – a hlavně je ze silnější látky a tak nejsou vidět ty vložky. Hned jsem se dožadovala téhle podprdy i ve světlé barvě. Bohužel nebyla. To bylo začátkem dubna. Tak se mi v krámku prodavačka nabídla, že jí mám nechat telefonní číslo, že má dealer přijet koncem měsíce a že mi zavolá, až to přiveze. OK. To já si počkám. A najednou bylo 30.4. a nikdo mi nevolal. Tak jsem se v krámu stavila, protože ho mám kousek od baráku. Prý že dealer přijede až 5. května. Byla jsem trochu nasraná, že mi tedy nezavolají, že se to zpozdí, když tam mají moje číslo a ví, že čekám. No ale fakt jsem jí chtěla. Navíc ta cena! A tak jsem čekala dál. Tohle pondělí jsem už ale byla nasraná, že se mi opět nikdo neozval. A tak jsem tam včera šla znovu. A že prý dealer přijede až 19.!!!!!!! A to už jsem se nasrala tak, že to na mě bylo znát a uraženě oznámila, že to si tu podprsenku tedy koupím jinde. Jenže tady v Městečku fakt není moc kam jít. Na netu si objednávat nebudu, protože mi podprdy moc neseděj, takže pochybuju, že bych se zrovna trefila. A tuhle konkrétní jsem prostě nikde nenašla. Buď fakt neumím hledat, nebo se nikde objednat nedá! Teď jsem dvě neděle za sebou byla v Praze a už zase dlouho nikam nepojedu, tak mě to sralo o to víc! Nakonec jsem si v jednom krámku vybrala takovou bílou, sice ne tak jednoduchou a ne tak levnou, ale svůj účel snad splní. Do toho prvního krámku mám i slevový kupon na 10%, nakupuju tam už hodně dlouho a teď jsem s nimi skončila. Kupon ať si narvou třeba do prdele. Náš zákazník, náš pán :o((((

6 komentářů:

  1. já jsem měla kojící taky úplně na houby. Hlavně jsem se pěkně přecenila, kupovala jsem si je v 9.měs a to jsem měla prsa kupodivu větší než teď. Ale musela jsem si koupit ještě větší v očekávání, jaká budu Dolly Busters. Po porodu to bylo jako si oblékat dva stany. Nejlíp se fakt kojí se sportovníma a když potřebuju chvíli vypadat neodolatelně, nosím svoje starý push-upky.

    OdpovědětVymazat
  2. ja kojici nevlastnim ani jednu, nosim klasicky nebo sportovni.. o umisteni prsou po kojeni bysme si mohly dlouze povidat :-(

    OdpovědětVymazat
  3. psice, tak do svých starých push-upek se právě nedostanu... kozy mi lezou všude okolo :o))

    přítelkyně, já si koupila dvě v akci v Lidlu... na začátek byly dobrý, jakmile se mi kojení a technika trochu zlepšila a usadilo se to, tak jsem je poslala dál :o))

    OdpovědětVymazat
  4. přítelkyně: Nedávno jsem slyšela takovej jeden termín týkající se okojených koz a moc jsem nevěděla, jestli se tomu mám smát nebo se žalostně rozplakat (něco o tom totiž vím a za rok si ještě povíme): tak prej \"lovečáky\".

    OdpovědětVymazat
  5. Přidám jednu radu ohledně vložek do podprsenky: koupila jsem si balík vložek Chicco, jsou sice dražší, ale používám je právě do světlých nebo obtažených triček, protože vůbec nejsou vidět.

    OdpovědětVymazat