čtvrtek 26. května 2011

Výlet v Paříži.

-„Jsem už v Paříži. Akorát stojím pod Eiffelovkou“, dorazila mi ráno SMS od mámy. Odjela s kámoškou na pětidenní poznávací zájezd. Jak jí to závidim! Hned jsem začala vzpomínat na svojí poznávačku Paříže s Rakušačkou, když nám bylo 20. V té byl veškerý můj pohyb tanec na diskotékách a šust s Frantou, jinak nic. Žádný sport. Takže to bylo pro mě náročné. Celé dny chození. Pořád jsem se jen modlila, abysme už někde měli rozchod určený k prohlídce nějaké památky, který jsem mohla strávit vsedě odpočíváním a osaháváním si nohou. Takže když jsme byli u Notre Damu, tak tam jsem pauzu strávila sušením ponožek a masírováním opuchlých nohou. Když jsme byli v Louvru, tak jsme se s Rakušačkou došly podívat na Mona Lisu a tím náš zájem skončil a usedly jsme na lavičku na chodbě, kde jsme se ládovaly lovečákem a přesnídávkama a debatovaly o tom, co na tý Mona Lise všichni vidí. Vždyť je to taková mrňka mrňavá. No prostě mladý telata :o)) Návštěva zahrad ve Versailles byla úžasná, i když byl podzim, tudíž nebylo nic rozkvetlé. Bylo úžasné pohybovat se na stejných místech jako Angelika. Eiffelovka byla taky obří zážitek. Byly jsme až úplně nahoře. Telefonovala jsem odtamtud Frantovi. To si pamatuji: „Že nevíš, odkud ti volám?“, začala jsem svůj hovor. Samozřejmě jsem odtamtud přivezla všem povinné přívěsky na klíče s Eiffelovkou. Dodnes to mám připnuté na klíčích. Hrozně jsme se s Rakušačkou těšily, jak budem po večerech pařit. Jediné, co se ale po večerech dělo, byly dohady, kdo půjde dřív do sprchy a tudíž bude mít šanci dřív usnout! Ale co nás celou dobu zajímalo nejvíc? Kdy už půjdem konečně někam nakupovat??? Obě jsme měly vyměněno spoustu peněz určené k nákupu hadrů! Paříž je přeci hlavně město módy! A dočkaly jsme se! V tu chvíli z nás spadla veškerá únava a my řádily jak divé. Takových hadrů, co jsme tam nakoupily, si ani nedovedete představit… Rozhodně bych tam chtěla ještě někdy vyrazit s Milovaným a Květákem. V tuhle chvíli bych za pět dní Paříž prokorzovala celou a neotekl by mi ani malíček na noze… natolik jsem teď vycvičená na chození! A určitě bych si jako období vybrala jaro, protože zahrady ve Versailles musí být teď naprosto úžasné! Už se těšim na fotky. Musím je vnutit i Milovanému a pak přednést svůj plán na příští či přespříští jaro! :o))))

5 komentářů:

  1. Taky bych si tak příští jaro s radostí představila. A docela klidně i bez dětí... :-))

    OdpovědětVymazat
  2. já bych chtěla letos s ovci do holandska, ale nevim jestli seberu odvahu přejet to sama autem :-)
    a eiffelovku mam taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Eiffelovku na klíče přivezla ségra, když tam byla:)

    Já byla v Paříži asi 10 minut... poklusem mezi arrivees a departures terminálem letiště Charlese de Gaulla:)

    My se letos akorát bádíme v bádenbádensku, a první větší cesta s oběma dětmi až na Vánoce do Čech. Krotneme.

    OdpovědětVymazat
  4. nominku, ty už to i můžeš bez těch dětí zrealizovat, to u mě to zatím dlouho nehrozí :o))

    squire, tak to sis to tam moc dlouho neužila :o)))

    přítelkyně, dovolenou v Holandsku si umím představit, akorát mimčo mi tam moc nezapadá :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hned bych jela/letěla/brala stopa... prostě vyrazila, ale bráním se těmhle poznávacím zájezdům, kdy mi někdo diktuje, kdy a kam půjdu.

    OdpovědětVymazat