středa 29. února 2012

Ale vždyť on spí dobře!

-Zhruba od tří měsíců Květáka jsem úplně hotová z jeho spaní. To dítě prostě neumí spát. V průběhu času se to spaní mění a mění, ale když náhodou nastane nějaké zlepšení, tak to není na dlouho a za chvíli zase vymyslí něco novýho nebo se navrátí ke starému. Ostatní děti spí a mají krátká období, kdy třeba v noci "zlobí". Květák to má obráceně. Zlobí a pak mívá krátká období, kdy spí dobře. Navíc jsem zjistila, že když si nějaká maminka v mém okolí stěžuje na zhoršené spaní, tak tím myslí něco, co já považuji za ucházející standard u nás... fakt pozitivní... Docela jsem si už za tu dlouhodou dobu na to navykla a dokážu být ráno vyspalá, i když mě Květák v noci vzbudí třeba 10x. Ono totiž když vzbudí 10x, ale je to jen na dudlíka a hned spí dál, tak to je vpodstatě taky "docela" dobrá noc. Horší to je, když se v noci vzbudí a nejde ho uspat. Prostě neusne a neusne. Za chvíli se začne vztekat a řvát. Takže k nám do postele a to se nevyspim vůbec! Několikrát jsem byla odhodlaná vydržet a nechat ho v noci prostě řvát. Bohužel jsem to prostě dýl jak dvě hodiny nevydržela a to jen tři noci za sebou... Nejvíc mě ale sere Milovaný. Když si na Květáka stěžuju, že prostě už nevim, co s nim, tak se od něj dozvím, že to dítě spí vlastně dobře. Vždyť je to kolikrát vzbuzení jen dudlíka a spí dál. Tak to valim oči! Je mi jedno, proč mě budí, ale prostě mě budí. Nezajímá mě, že je to JEN na dudlíka! Kdyby to bylo aspoň na pití, tak by mi to nepřišlo tak zbytečné (ale je mi jasné, že i to by mě sralo). Včerejší noc byla taky docela vydařená. Do deseti spal jak andílek, ani nemuknul. V deset jsme si šli s Milovaným lehnout a v tu chvíli začal být neklidný, pořád sebou mrskal a fňukal a to až do půl 2!!! Neměla jsem dost časového prostoru mezi tím fňukáním, abych usnula aspoň na chvíli. Od půl 2 dobrý, ale v 5:53 byl vzhůru... ale má smůlu, nechávám ho v postýlce do 8 a ještě si schrupnu, i když už je vzhůru. Naštěstí s tim nemá problém. To by mi ještě tak scházelo po takový noci muset z postele vylézt v takovou nekřesťanskou dobu. A tak dnešní noc spal u Květáka Milovaný. Bylo to tak, že nás vzbudil 5x a pak ve 3 se vzbudil totálně a stál v postýlce a nechtěl se nechat uložit a uspat. Takže putoval k nám, kde spal do 6:38. Pak se stěhoval zase k sobě a dostal mlíko a spal do 8. A Milovaný mi pak tvrdil, že to nebyla hrozná noc! Tak já už nevim. Asi by musel Květák řvát celou noc, aby Milovaný uznal, že to dítě spí prostě na HOVNO! O víkendu zkusim, že bysme s Milovaným spali v obýváku. Třeba mu vadíme my, když dokud je sám, tak spí v klidu (což ale také není pravidlo)... A jestli se to tím zlepší, tak začnu ale hodně tlačit na Milovaného, ať konečně vyřešíme naši bytovou situaci... musíme do většího... A jestli ani tohle nezabere, tak to nevidim jinak, než že si opravdu budu muset přečíst knížku "Každé dítě může dobře spát", na kterou maminky pějí chválu. A která mi přijde dost objemná na to, aby se mi do ní chtělo. Doufám ale, že po jejím přečtení nezjistím, že Květák nepatří do kategorie "každé dítě"... :o(

24 komentářů:

  1. To je celkem peklíčko, možná proto jsme dudlíka utli už v 5 měsíci..

    v té knize je vtipná poučka \" Všechny rady ohledně uspání platí pouze do 5 hod. ranní, potom již nelze nic z toho efektivně použít \" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hmm... a tady neplati pravidlo \"jaky si to udelas, takovy to mas\" ?

    OdpovědětVymazat
  3. dalimile, já si myslim, že se nebudí na toho dudlíka jako takovýho. Prostě se budí a ten dudlík ho udyndá a spí dál...
    a jinak se vám ta kniha osvědčila? Kdyby byl klid aspoň do 5, tak by to bylo zlatý :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. a ještě ke knížce, pomohla mi odhodlat se k vyrvavaci metode, ale když jsem ji otvirala nedavno, aby mi pomohla, tak jsem tam už nic užitečnýho nenašla

    OdpovědětVymazat
  5. já už jsem vuci nočnímu řevu lhostejná a pokud to neni bolestnej řev, tak polospim dál.. v poslední době ale máme veselo každou noc a docela se osvědčilo, když Podnikatel zaveli, aby si dítko lehlo (já na něj neplatim) a on lehne, chvíli nadává a spí, bohužel to nefunguje vždycky :-/

    OdpovědětVymazat
  6. L., samozřejmě že platí... ale pochybuji, že nějak ovlivním kvalitu spánku a snažím se něco udělat. Zatim jsem ale neúspěšná .o(
    a jinak jsem čekala, že si někdo zaprudí a nemýlila jsem se :o))

    přítelkyně, zatim nedokážu polospát při řevu, ale snad to časem vypiluju :o))

    OdpovědětVymazat
  7. no asi jenom to ohledně snižování objemu nočního krmení, jinak je to taková snůška všeobecných rad, co každý ví, nebo k tomu dojede sám...

    OdpovědětVymazat
  8. nj, ja bych neprudila..ale...ten predeslej clanek o tom, jak si kdo neumi co zaridit plus tenhle dnesni....to proste samo svadi ke trosce skodolibosti;-D

    OdpovědětVymazat
  9. dalimile, hmmm tak to mi bude k prdu, protože noční krmení máme již vyřešeno... teď už \"jen\" to buzení :o)))

    L., jasný, chápu :o))
    ale jde taky o to, že si nemůžeš sama nic zařídit, když se nesnažíš... o to spíš šlo...

    OdpovědětVymazat
  10. tak to je pravda...kdybych nechala vse na \"prirozenosti\" ditete\" tak uz jsem asi v blazinci...

    OdpovědětVymazat
  11. L., to já též :o))
    něco se nám povedlo změnit vlastními silami, něco si upravil k naší spokojenosti on sám, ale to nejdůležitější je pořád na hovno... možná mě ten blázinec ještě nemine :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky ti neporadím, v tomhle jsem selhala už dvakrát:)

    OdpovědětVymazat
  13. squire, ani jsem tu nečekala nějakou zázračnou radu, která bude okamžitě fungovat :o))

    OdpovědětVymazat
  14. No, když to tak čtu, tak bych ještě ověřila geopatogenní zóny, nebo ho prostě dávat spát na různých místech na zkoušku, jestli je postýlku kam posouvat apod.. Naděje umírá poslední ;-) Ty špatný místa mají prý rády kočky, dobrý psi. Vyvenčenýho ho máte denně, žejo?

    OdpovědětVymazat
  15. Bosorko, no mi právě nemáme moc prostoru posouvat a stěhovat postýlku :o(( i proto chci co nejdřív vyřešit bydlení...
    ale jinak vyvenčenej je, pokud celý den neprší, tak chodíme ven denně :o))

    OdpovědětVymazat
  16. U nás to bylo stejné, nakonec pomohlo jedině v roce přestěhování do vlastního pokoje. Od té doby je klid, vzbudí se maximálně jednou na pití. Samozřejmě vyjímky jsou, když je nemocný.

    OdpovědětVymazat
  17. u nás se to taky mění... ale tím, že mrně spí s náma, tak mi buzení nevadí, protože nemusím vstávat... nepomohlo by naopak květákovi, kdyby cejtil, že jsi blízko? budla spí v klidu několik hodin v kuse, pokud někdo leží vedle ní, ale jakmile ji necháme samotnou, tak se po půl hodině vzbudí... a když se budí, když jsme u ní, tak ji stačí vzít za ruku a ani se nestačí pořádně probrat a už zase chrní, když jsme někde dál, tak si toho většinou v tý raný fázi nevšimnem a z řevu pak už tak jednoduše uspat nejde... ale jako všechno to má svoje pro a proti, no:) záleží, kde jsou tvoje priority... já se radši vyspim, ale zase se musim dělit o postel (což mi v podstatě nevadí, já jsem tulící typ, ale pro někoho to múže být nepřekonatelnej problém) :)

    OdpovědětVymazat
  18. ngvadi, no já ho rozhodně nechci učit na to být u nás v posteli. To jen výjimečně (bohužel poslední dobou je těch výjimek víc než dost)... já se s nim nevyspim, on je hroznej cestovatel :o)))) jen ať je pěkně u sebe :o)
    navíc u nás v posteli nespí o moc líp než u sebe :o(

    OdpovědětVymazat
  19. ty jo tak to ti nezávidím... asi bych si v létě nasbírala nezralý makovice a dostával by pěkně odvárek...:-) Nebo mu ttam fakt vadíte. se nedívím že Taťka nenamítá nic proti jeho spánku když u něj byl jednu noc... jedna noc je nic.. ať dá tři čtyři za sebou...

    OdpovědětVymazat
  20. suzuki, možná by stačilo, kdybych si dala já :o)))

    OdpovědětVymazat
  21. Laura, ta z Palerma4. března 2012 v 3:37

    Zkus ho dát vyčůrat, když dlouho fňuká a kroutí se... Ony to ty plínový děcka taky drží až do poslední chvíle, než to pustí, a vadí jim to. Představ si, jak vadí tobě, když máš plný měchýř, jak se s tím blbě usíná... Třeba je to tím... Ale samozřejmě nemusí...

    OdpovědětVymazat
  22. jo, to má laura recht, u nás to bejvá podobný nad ránem - když už se jí chce a jsem líná já dávat na nočník, tak tak dlouho mrní suchá, až se počůrá. dám suchou plínu a konečně se spí dál. pak si nadávám, že kdybych ji dala vyčůrat rovnou, tak jsem vstávala tak jako tak a měla bych hodinu spánku k dobru. radím alespoň vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  23. to se mi s tim čůránim nezdá... to by mu vadilo i přes den, ne? Nejen v noci nebo k ránu...???

    OdpovědětVymazat
  24. Lidku přebaluju několikrát za noc kvůli prdění (nedovede prdět s plínkou, takže matka musí vstát, rozbalit, nechat vyprdět), a u toho i čůrá. Zpočátku noci skoro nic, nad ránem tečou proudy. I ledviny mají své rytmy:))

    OdpovědětVymazat