čtvrtek 9. února 2012

Nakupovací maraton

:o)Když se blížily narozeniny, tak mě začala uhánět babička s tetou, co bych chtěla a pořád mi obě vnucovaly něco zlatého, abych měla něco na památku! Jenže já zlato nenosim, výjimku tvoří snubák... jinak jediné šperky, co nosím, jsou naušnice a ty ráda střídám (většinou každý den jiný, někdy stihnu i během dne vyměnit model), takže kupovat mi zlaté naušnice by byla taky blbost. Prostě o to nestojim.... Nakonec jsme se domluvily, že dostanu peníze, abych si sama něco koupila. Navíc ještě nějaké penízky od táty, od tchýně, od holek a najednou tu byla movitá Jarmilka. Původní plán byl - nechat peníze ležet a až budu nutně něco potřebovat, tak mám kam šáhnout. Jenže pak přišla Kadeřnice s nápadem, že bysme mohly vyrazit nakupovat do Prahy, ona něco potřebovala, já plnou obálku peněz. No proč ne? Ráda zase jednou přes den vypadnu, ať si Milovaný taky jeden den užije pořádně Květáka sám. Klidně si koupím nějaký hezký vršek, abych měla co na sebe, když občas někam vyrazim. A tak jsme včera v 1 nasedly na bus a vyrazily do Práglu. A hned na Václavák, tam je toho nejvíc! Nějak jsem na to ani včera neměla náladu, ale už jsme byly domluvené, tak jsem se překonala... Jakmile jsem se objevila na Václaváku, tak mě něco posedlo a já rozjela tříhodinový nakupovací maraton. Stihly jsme během tří hodin být jen ve třech krámech a ve všech si něco koupit. Mám šaty na léto, mikinu, svetr, košili, tři čepice (jo, čtete dobře), dvoje naušnice (pořadové číslo 99 a 100), Květákovi jsem nakoupila bodýčka na léto. Pak hups ještě do knihkupectví, odkud jsem také nepřišla s prázdnou. Pak ještě posezení v pizzérii, vínečko, přidala se Suzuki a v půl 10 jsem byla totálně spokojená doma :o)) Byl to báječnej pocit! Navíc jsem teď trochu pohubla, takže mi i všechno líp sedělo. Teď už jen v těch hadrech někam vyrazit .o)))

2 komentáře:

  1. Jo, někdy jsou ty nákupy super odreagování.

    OdpovědětVymazat
  2. ještě aby to nebyl báječný pocit když máš narvanouobrovsou igelitku hadrama...:-)

    OdpovědětVymazat