čtvrtek 2. dubna 2009

Nová pracovní náplň velice pracovních dní

---Poslední dobou je to v práci velice náročné… je hovno co dělat a tak se svým pracovním okolím stále jen debatujeme na jedno téma. Pořád dokola to samé – ŽRÁDLO… Jsme tři. Prostě takový malý pracovní tým. Všechny tři chceme zhubnout ač každá z jiného důvodu. Jedna se v létě vdává, druhá je prostě tlustá a nemůže si najít chlapa a já prostě protože mám pocit, že svým tempem, chutí k jídlu a neomezováním se, bych za chvíli mohla být taky pěkně nakynulá. Ta, co se vdává, je trochu drastická. Pořád se tu láduje sucharama a jogurtama a zeleninou. Ta tlustá se tu pořád láduje ovocem, sucharama a mezitím futruje čokoládu apod. pod stolem. No a moje strategie je – nežrat po šesté a během dne se nepřežírat k prasknutí… když mě honí mlsná – suchar to musí zachránit (kukuřičný fakt nejsou špatný, pšeničný jsou na zblití)… No a když si nemůžem dopřávat (tedy jak kdo, že? Ale ta tlustá nepřizná, že vlastně dietu nedrží), tak o tom celý den mluvíme… na netu si hledáme zajímavé recepty (dnešní úlovek – recept na zelňačku a špagety carbonara)… začínáme ráno debatou o tom, co bysme si daly k snídani (míchaný vajíčky, pečený buchty, housky se salámem), ta nám kolikrát vydrží i hodinu… pak přichází jedenáctá hodina a začíná debata o tom, co bychom si daly k obědu a tady to je zajímavější – knedlíky plněný uzenym se zelim, pečený koleno, knedlo vepřo zelo, kulajda, cokoli se zelim… a pak odpoledne jsou svačinky – chleba se sádlem, cibulí a hořčicí, gothaj s cibulí a octem, občas z mé strany přijde zase něco se zelim… No a člověk by si řekl, jak se tím trápíme, že? Ale já jsem dneska zjistila – není to pravda. Mě to uspokojuje. Nevadí mi, že to do huby nedám, ale jen se o tom bavím. Stačí mi to. Klidně si pak kousnu do sucharu!!! Takže – DEBATUJME :o)))

16 komentářů:

  1. Takouvou práci bych taky chtěla mít:-) Ale obdivuju tě, že si děláš chuť na takových věcí a pak si odříkáš, na to bych se asi nezmohla... Já svoje oblíbený pochoutky většinou nejím proto, že na ně nemám peníze. Díky bohu, že na ně ty peníze nemám, jinak by ze mě byl za chvilku valibuk:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. otěhotni. Nejdřív drasticky zhubneš, protože se tři měsíce nebudeš moct na jídlo ani podívat, pak drasticky přibereš, ale bude ti to jedno, protože hormony :)

    OdpovědětVymazat
  3. funguje to.-)))já držela dietu a imrvere jsem byla obložená časopisama s recepty.Manžel říkával, že to je sebetrýznění, ale vždyť se tvrdí, že jíme očima, ne?.-)))A já fakt neměla hlad.-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sabina: takovou práci bys rozhodně nechtěla mít... je to hroznej opruz nemít co dělat, navíc ten den vůbec neutíká!!! :o(

    Laura: z té části těhotenství, ve které zřejmě drasticky přiberu, se děsím už teď... dá se to pak vůbec shodit? Třeba 30 kilo???

    Lorrain: já jím spíš slovy než očima, ale taky dobrý :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti to v létě připomenu až na chatičce budeš vyvařovat jako loni a až se budeme tláskat masem a až si dáš ruský vajíčko...tak ti ho seberu, snim ti ho a budu ti vyprávět jak skvěle chutná...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to si zkusíš jednou!!!
    na chatičce se omezovat nebudu, dovolená je dovolená a ta je mi svatá :o)
    a ještě jinak - ta \"dieta\" mi končí 30/6!!!

    OdpovědětVymazat
  7. jarmilko: No je to taková horská dráha... Já nejdřív dvě kila zhubla, pak patnáct nabrala, pak sedumnáct shodila a pak zase sedum nabrala,při kojení je totiž DĚSNEJ HLAD...

    OdpovědětVymazat
  8. tak po tomto dovětku se hned těším zase o chlup víc, věř mi :o)
    ale jestli říkáš, že mi to bude jedno...
    snad to bude jedno i Milovanému!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. jarmilka: Mno... To je o něco horší no... Ten můj už mě vyhnal do bazénu...

    OdpovědětVymazat
  10. a tobě to bylo pořád jedno? :o))
    Mně Milovaný už teď vyhrožuje, že jednou dá na lednici zámek... !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jak tak čtu o hektickém pracovním tempu (:-)), počtu ženských v týmu a náplni dialogů, tak mě napadá - nejsme my náhodou kolegyně??? ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. jestli jsi Lucka nebo Romana, tak je to docela dost možné :o))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak nic :-) Ale je fakt, že jinak jde o absolutní shodu :-D

    OdpovědětVymazat
  14. upřímně tě lituji, jestli se taky tak nudíte jako my!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Já tohle dělám před výplatou, když už je fakt akorát na kus chleba nebo suchary:-) vezmu si kuchařku, koukám na ty krásné mňamkové recepty a u toho si ukusuju chleba s máslem :-)

    OdpovědětVymazat
  16. A na diety už jsem zapomněla - co jsme s drahou polovičkou zase začali poctivě trénovat historický šerm a co dělám ve fabrice na pneumatiky můžu baštit za dva a kalhoty ze mně padají:-)

    OdpovědětVymazat