středa 29. dubna 2009

Pohovory, které měly proběhnout v klidu.

-Tento týden měly u nás ve firmě proběhnout hodnotící pohovory se zaměstnanci. Byl kvůli tomu i sepsán hezký manuál pro hodnotící (vedoucí), který měl pomoci, aby se na nic nezapomnělo, co by se mělo řešit, jakým způsobem jednání vést … moc hezky popsané, tak jsem si to nastudovala, protože jsem letos měla pohovory se svými lidmi vést poprvé sama bez asistence mé nadřízené. No co vám budu povídat, byla jsem z toho trochu nervozní. A tak jsem si na dnešek zarezervovala zasedací místnost, ač se na to spousta vedoucích vysrala a udělala to v zasedačkách i bez zarezervování. Nechtěla jsem, aby se mi případně stalo, že mi do zasedačky někdo vlítne uprostřed pohovoru, který si myslím, že je docela důležitý. Už z toho důvodu, že se konají jen jednou ročně. A tak jsem v devět hodin zasedla s jednou ze svých podřízených, u které jsem předpokládala rychlý průběh. Nikdy neměla žádné připomínky k ničemu. Ale tentokrát se konečně holčina rozkecala, že jsem se od ní i něco dozvídala (asi způsobené tím, že jsme byly samy dvě) a po deseti minutách se dveře zasedačky rozrazily a vpochodoval si tam náš generální ředitel se čtyřmi kravaťáky na jednání. Koukala jsem jak vyvoraná myš. „Ale já mám tu zasedačku na hodinu zablokovanou.“, snažila jsem se ho vypoklonkovat. „Manželka (moje přímá nadřízená) to měla vyřídit, abyste si pohovory přesunuly, aby zasedačka byla volná.“, hmmm tak to asi bude ten problém, že? Nic mi totiž neřekla. Hlavně že ten manuál o tom, jak ten pohovor udělat sepisovala ona. Samozřejmě protože jí připadají velice důležité. Asi ne zase tolik, aby zajistila jejich volný průběh… A tak bylo naše povídání přerušeno. Následně jsme se přesunuly do jiné zasedačky. Tam nám taky pořád někdo lezl… Já už na to fakt seru!!!! Ale jinak – mám vcelku spokojené zaměstnance :o)))

4 komentáře:

  1. Nadřízení jsou králové, můžou si dovolit, nač si vzpomenou.
    Taky bych pěnila, jejich sebevědomí a možnosti jsou nedostižný. Nemůžeš říct ani bů, jinak je problém.

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm a já bych řekla toliko bůůů :o((

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Ty seš taková velká šéfka! :) OMG! Ředitel to tam vede s manželkou? Do takový firmy už bych víckrát nevlezla! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jo jsem hrozně velká šéfka - mám dva lidi :o)))
    To je moje první práce - a ta další už taky nebude vedená manžely :o)

    OdpovědětVymazat