středa 3. listopadu 2010

Klidně se na mě všichni vyserte!

-Zdá se mi, že pořád na něco čekám a ničeho se nedočkávám :o( všichni na mě serou jak na placatej kámen! Tak je tu můj kočárek. Už cca tři týdny čekám na cenovou nabídku na jeden používanej a nikdo se mi neozývá! Už jsem jednou zaurgovala. NIC. Pak jsem psala kvůli tomu samému kočárku do jednoho krámu, kde mají být příští víkend slevy. Chtěla jsem vědět, jestli by se ta sleva dala uplatnit na tento kočárek a jestli ho budou mít skladem, případně jestli bych si mohla s tou slevou koupit aspoň autosedačku. NIC. Už před víc jak dvěmi týdny jsem si na netu objednala těhotenský pás. Vyžadovali platbu předem a pak že objednávku vyexpedují a já jí obdržím do 5 pracovních dní. Už je dávno po termínu a pás nikde! Tak jsem tam psala dotaz, kdyže jako se uráčí mi to poslat. A? NIC. Taky už je to nějaký čas, co jsem vracela jinou zásilku objednanou na netu a čekám na peníze! NIC. Už mě to vážně nebaví… mimo jiné pořád čekám, kdy tedy už konečně budu mít břicho v jednomu jediném kuse! Včera jsem měla nějaký divný den. Přijela jsem domů z práce a už ve dveřích to na mě padlo. Co já zase budu celý večer dělat? NUDA! Milovaný byl doma, tak jsem si mu poplakala na rameni. Jak se hrozně nudím, nic mě nebaví, chodím brzy spát, abych tý nudě utekla, jenže pak se zase hrozně brzo budim a nemůžu spát! Stěžovala jsem si, jak už mě nebaví pořád brouzdat na netu a shánět a hledat a vybírat, co je všechno ještě potřeba koupit. Ono už toho není moc, zato jsou to takové ty dražší věci, u kterých už si člověk chce dobře vybrat. Nosítko, lehátko a postýlka. Jsem zoufalá! A přitom jsem představu měla. Jenže čím víc toho člověk vidí a přečte, tím hůř si pak vybírá… Alespoň jedna věc se včera dořešila a to je postýlka. Vrhli jsme se na to s Milovaným spolu. Snad už máme vybráno! Nejradši už bych jí objednala, abych si to zase nemohla rozmyslet… má stahovací bočnici, dvě různé výšky lůžka, sundavací kolečka, úložnej prostor a maj na ní nějaký cestovní přebalovací pult… Tak aspoň něco! Jinak bych se na všechno vysrala! A když už jsem se zmiňovala o tom svém břiše… začínám ho nenávidět! Všichni na něj čumí! Ale kdyby jen čuměli a drželi huby. Ne, on každej má pořád potřebu ho komentovat. „Jééé, konečně je ti vidět bříško… jééé ty máš hezky kulaté bříško… kde máš břicho?… kdy ti naroste břicho?… vůbec ti není vidět břicho…“ Tak vážně nevím, jaké to břicho vlastně mám?

13 komentářů:

  1. Jarmilko nic si z toho nedělej, je to běžný jev:)

    OdpovědětVymazat
  2. psát je na prd, co si nevytelefonuješ, to nemáš.
    Máme v rodině jednoho operátora v eshopu a dle jeho slov \" email počká, ale telefon se zvednout musí\"

    OdpovědětVymazat
  3. dalimile, no ono ve finále na ty telefonáty asi taky dojde, jestli to takhle bude pokračovat :o(

    OdpovědětVymazat
  4. co? že nikdo neodpovídá, že všichni otravují nebo že má člověk čas od času takovou debilní náladu? .o(
    asi všechno najednou a teď se to sešlo...

    OdpovědětVymazat
  5. břicho neřeš...hlavně, že je tvoje..:-)
    a je opravdu asi lepší zavla nebo poslat nějakej pestrej mail... z toho UPC mi ženská volal ještě ten den...

    OdpovědětVymazat
  6. já bych ho neřešila, kdyby ho pořád neřešili všichni okolo! Ono je pak těžko na něj nemyslet .o(((

    OdpovědětVymazat
  7. Ty mě připomínáš mě:)) Já taky svého času \"vyvolávala břicho\". Pátej měsíc nic, šestej měsíc nic... furt plochá jak prkno... furt jsem se zkoumala před zrcadlem, jestli už... a pak najednou snad ze dne na den kopačák:)

    OdpovědětVymazat
  8. Mysli na to co je v břiše, to je přece hlavní. Květákovi je to jedno, hlavně že se mu tam líbí. Je to blbý, ale lidi už jsou takoví, že si všímají a komentují.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tuhle (ani žádnou další podobnou) otázku už nikdy žádné ženě nepoložím, i kdyby byla sebekulatější. Dotyčná mě tehdy spražila rovněž otázkou: A co jako by mělo být?
    Prostě nebyla těhotná, jen kulatá. Nádhernej trapas.

    OdpovědětVymazat
  10. tak tos mi připomněl příhodu, jak sem asi před 2ma lety potkala po delší době svou kadeřnici a povídám \" Jéé vy budete mít miminko? Kdy?\"
    A vona mi odpověděla \" Ne, mám vývod.\"
    Mno, naštěstí je už vpořádku:-)

    OdpovědětVymazat
  11. dalimil ma pravdu, ja bych telefonovala a prudila. Ale bud mas smulu, nebo ja stesti, pri internetovem nakupovani mi vzdycky vsechno slapalo jak hodinky....no a bricho....kdyz uz bylo vetsi, uplne jsem nenavidela jak mi na nej zensky SAHALY...aghhrrr

    OdpovědětVymazat
  12. squire, a z jakého dne na den? :o))
    máma mi říkala, ať se nebojím, že jí se spojilo do toho hezkýho těhotenskýho v 7. měsíci... to je v pátek :o)))
    já břicho mám, ale pořád ho mám jen dole... vypadá spíš jak špek :o((

    keimilko, je mi úplně jasný, že já sama jsem stejná jako ostatní lidi a taky jsem už několik těhotných srala jako oni teď serou mě! Ale to jsem si to neproživala!!! :o)

    lempe, Mod, tohle se přesně stalo jedné kolegyni z práce. Viděla po dlouhé době bývalou kolegyni a hned: jééé ty čekáš mimčo? Odpověď byla: Ne, to jsem tak tlustá... bych se propadla :o))

    L., tak se mi ozvali. Prý že den potom, co dorazily peníze, tak paní hospitalizovali do nemocnice, pak byl jeden den svátek a ještě čekala na dodávku prsních vložek, které jsem si také objednávala. Takže konstatovala, že mi to pošle 9. pracovní den! A koho sere? Na netu inzerují, že do pěti pracovních dní... když se to má zpozdit, tak bych čekala nějaký mail... nebo minimálně po mé urgenci něco víc než jen suché konstatování... třeba omluvu nebo jak se tomu řiká :o((

    OdpovědětVymazat
  13. Počkej, až ti všichni do bříška začnou dloubat...

    OdpovědětVymazat