pátek 5. listopadu 2010

Začínáme další měsíc!

Pěkně nám to začíná! :o)Tak jsem se dneska ráno probudila do sedmého měsíce těhotenství. Moje tělo mě tam patřičně uvítalo. „Vítej Jarmilko, tady máš na uvítanou půl kilo navíc a píchání v břiše!!!“ Děkuji pěkně :o)) To píchání v břiše bylo asi upozornění, že dnešní den mě bude mít z čeho píchat! Celý den je totálně šílený! Jsem vzteklá jak pes. Zažívám hrozné stavy. Nejčastější je bezmoc při jednání s blbcem! Ale upřímně – tak to mám ráda! Akce, něco se děje, pěkně si zanadávat, něco vymyslet, někomu radit, vysvětlovat, vztekat se…! To se v práci člověk pěkně odreaguje a pak můžu mít po zbytek dne dobrou náladu! To mému osobnímu životu prospívá! Svůj šestý měsíc jsem včera zakončila opět vyvedenou návštěvou u své gynekoložky! Dohromady jsem tentokrát prořvala cca půl hodiny! Myslím, že to je můj rekord! Nebudu se tady o tom rozepisovat, přijde mi to už zbytečné a nudné a když bych to sepisovala, tak bych se u toho zase mohla rozbrečet a to nechci! Jen bych zmínila, že když mi přístroj na zjištění srdeční činnosti přiložila na břicho, tak jí do něj Květák kopnul! Je vidět, že už teď kope za správnou stranu! Poznal, že je to kráva a tak si i zaslouží, abychom se tak k ní chovali! Jsme jedna rodina - stojíme při sobě! Mám hrozný strach z návštěvy příští. Bude mi dělat velký ultrazvuk v 30. týdnu a já budu chtít debatovat o pohlaví a budu chtít fotky! Dovčera jsem si myslela, že na tento UZ půjdu zase do nemocnice, jako na UZ ve 20. Ukázalo se, že jsem se zmýlila (v tu chvíli jsem brečela poprvé) a bude mi ho dělat ta moje kráva. Mám skoro měsíc na to, abych se na to nějak připravila. Musím to nějak ustát. Milovaný má ten den narozeniny a tak bych potřebovala být v pohodě a hlavně – HEZKÁ a ne oteklá uřvanice jako včera .o))) Dneska má Květák zátěžovou zkoušku. Jdeme do kina na SAW 7. Myslela jsem, že v těhotenství budu muset tento typ filmů vynechat, ale opak je pravdou! Zdá se, že toho teď vydržím nějak víc! Dokonce se cítím i na to, že bych si podruhé pustila Hostel a zkoukla víc jak půl hodiny! Prostě bych to asi zvládla! Zvláštní – brečim, když mi doktorka nechce sdělit pohlaví a udělat fotku, ale usekaný nohy a ruce mi nevaděj! No ale ten SAW to bude jiná! Dávají to jen v 3D! Uvidíme. Přinejhorším odejdu z kina :o)))

9 komentářů:

  1. Hele, kvůli tomu focení pohlaví bych zas tak nebrečela, nebo si myslíš, že Květákovi upadne pytlík, když na něho budete hodně bzučet tím UZ? Že je to kluk, už stejně víš, a jakýkoli další UZ na tom nic nezmění:)

    OdpovědětVymazat
  2. hele ten utz ve 30 tydnu byl uplne v pohode :-) jen smrádě přeměřil, řekl mi kolik cca važi a domu, rozhodne to nebylo tak podrobny jako ve 20. tydnu

    OdpovědětVymazat
  3. squire, ale mě nejde o fotky pytlíka! Já z ní nemůžu dostat žádnou fotku! Od svojí doktorky mám naposledy fotku z 2. měsíce! Jinak mám jen z nemocnic :o(

    přítelkyně, tak z tohohle strach nemám! Ale to bude zase dohadování s ní a jestli se mi zase odmítne podívat na pohlaví a zase nebude chtít udělat žádnou fotku, tak mě to prostě zase vytočí!

    OdpovědětVymazat
  4. Začínám mít dojem, že moje těhotenství se navenek projeví hlavně zvýšenou úmrtností gynekologicko-porodnického personálu... Jarmilko, třeba Tě SAW inspiruje a začneš s gynekoložkou krásně vycházet :)
    Možná se to tu už řešilo, ale to od ní nemůžeš odejít?

    OdpovědětVymazat
  5. Knihomyš, to bysme spolu krásně vyšly jen jednou :o))
    můžu od ní odejít, ale to by pro mě znamenalo ke gynekologovi někam dojíždět... a do toho se mi moc nechce...

    OdpovědětVymazat
  6. V tomhle typu filmů nemám moc přehled, ale tipuju, že i prosté nastartování motorovky nebo odložení zkrvavené širočiny k lehátku vzbudí v leckterém lékaři jeho lepší já.

    OdpovědětVymazat
  7. fotku mi taky neudelal v tom 30.tydnu :-/ posledno obrazek mam z asi 28. tydne

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, neblbnete, ve tricatem tydnu uz je mimino tak velke, ze se cele vyfotit neda... maximalne tak \"portret\", ale hlavu mivaji otocenou tak, ze je videt maximalne temeno :) - nebo sadu zeber.. takze neni moc o co stat... Na co fotky? to neveris, ze tam opravdu je? STejne z nich nepoznas, jak ve skutecnosti vypada (btw videlas nekdy fotky z 3D ultrazvuku? Jak to tam prilipne tem miminum i tu okolni tkan, takze vsechny vypadaji jako zrudicky typu sloni muz?)

    OdpovědětVymazat
  9. přítelkyně, no ty už fotku nepotřebuješ, ty se můžeš podívat do postýlky a máš ho tam naživo :o))
    já mám poslední fotku z 20. týdne a od tý doby jsem byla u svý doktorky dvakrát a nic...

    Lauro, věřím, že tam je... ale nemůžu se na něj podívat :o))
    a já nepotřebuji fotku celého miminka, chtěla bych aspoň tu hlavičku...

    OdpovědětVymazat