pátek 17. června 2011

Nosíme!

:o)Po hodinách a hodinách strávených na netu čtením různých recenzí a diskusí na různých servrech pro maminy jsem se rozhodla koupit si ergonomické nosítko. Nejdřív jsem si Květáka zkusila ponosit v klasických klokankách, abych věděla, jestli vůbec o takový způsob nošení bude mít zájem. A zájem tedy měl. Jakmile jsem ho měla na břiše, tak jsem o něm nevěděla. Měl rozhled. Takže spokojenost největší. Ale tedy nechápu, jak někdo může nosit klokanky… když pominu, že to prý není nic dobrého na kyčle a zádíčka miminek, tak tedy i moje záda a šíje skučely bolestí a to už po pár minutách nošení :o( A tak jsem si to ve středu objednala. Svojí olivově zelenou Manducu. Na tuhle značku jsem všude četla největší chvály a přišlo mi, že tu maminy používají nejvíc. Takže bude i koho se ptát, když si s něčím nebudu vědět rady… No a dneska ta fešanda dorazila. Vyplizla jsem 2205 korun a už byla doma. Květák si zrovna dával dopoledních dvacet a já tak měla klid nastudovat návod a když se vzbudil, tak už jsem ho do toho nasazovala a vyrazili jsme na zkušební procházku. Nejdřív jsme si zašli na krátkou procházku na zmrzlinu, což je cesta mimo hlavní dění Městečka. No co kdyby mi řval jak tur? Nechtěla jsem u toho obecenstvo. Ale bylo to v klidu! Květák se rozhlížel a pak suverénně usnul u maminky na nádobách. A tak jsem vyrazila do města. Potřebovala jsem do lékárny a nakoupit. To bylo prima, měla jsem obě ruce volné, záda nebolely. Po víc jak 4 měsících jsem si do supermarketu mohla vzít košík… No ale jsme na malém městě, takže jsme s Květákem byli středem pozornosti. Furt na nás někdo čuměl. Je fakt, že si vybavuju jednu frajerku, která tady nosí dítě a to v šátku, jinak jsem tady nikoho neviděla nebo si nevšimla. Pohledy byly buď odsuzující nebo se na nás lidi usmívali. I jsem slyšela bábu, jak říká druhé bábě: „To jsou vymoženosti, to za nás nebylo…“, jako bych mohla za to, že já tu možnost mám či co!!! Ale druhá bába byla dobrá: „Jen ať si to miminko užije, když má možnost. Je hezky u mámy.“ A o tom to je! Po hodině jsme se vrátili domů. Oba spokojený. Když jsem z toho Květáka vysypala, tak i protestoval. Ale jen chvíli! Pak byl rád, že se může zase protáhnout ve svým hracim koutku a chvíli mě neotravoval, že chce mou pozornost :o))). Měla jsem trochu opocený břicho, ale tak s tím jsem tak trochu počítala. A pak je tu jedna velká výhoda pro maminku – můžu s nosítkem nosit trika, který jsem už vyřadila, protože mi v tom bylo vidět uvolněný břicho!!! Nosítko mi břicho pěkně zakreje, já nemusím zatahovat (stejně to na povolený břicho nepomáhá). A taky olivově zelená mi prostě sluší!!! :o)))) Takže tak. Zase jednou dobrý kup!

14 komentářů:

  1. je to fajn cítit se zase jednou jako člověk a ne jak motor ke kočaru :-) prochazky hned dostanou jinej rozměr

    OdpovědětVymazat
  2. A můžeš s prckem i po schodech bez nájezdů:-) Na dlouhý výlet to ale není, co?

    OdpovědětVymazat
  3. mám taky manducu a je super! jen k těm tričkám bacha na zeslintané a oblité dekolty, až si ho někde sundáš:)))

    OdpovědětVymazat
  4. přítelkyně, jojo bylo to fajn! Ale odpolko jsem zase ráda šla s kočárem... budu to střídat... sama budu chodit s nosítkem a s holkama s kočárkem (ale nosítko vždy sebou :o)))

    bosorko, jde o zvyk a může se i na delší výlety... ono by to nemělo zatěžovat záda a mnohem víc kilo jsem vepředu tahala v těhoteství, takže jsem už zvyklá :o))

    psice, blití jsem se trochu obávala, protože jsem ho nakrmila, než jsme vyráželi, ale napoprvé dobrý :o))) a uslintaná jsem trochu byla, ale měla jsem bílý triko :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Manduca je super, nosím v ní malýho i teď a to má asi 15 kilo, ale na zádech. A je to dobrý i na delší výlety, na břiše teda spíš na procházky a když povyroste a dáš ho na záda...my jsme chodili minulý léto i docela dlouhý štreky a v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  6. Manduca je super, nosím v ní malýho i teď a to má asi 15 kilo, ale na zádech. A je to dobrý i na delší výlety, na břiše teda spíš na procházky a když povyroste a dáš ho na záda...my jsme chodili minulý léto i docela dlouhý štreky a v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  7. keimilko, já jsem si i říkala, že až bude už větší, tak bych třeba ani nepotřebovala golfky, jestli bude rád chodit a nebude línej, tak na občasné odpočívání by mi třeba stačilo nosítko... no ale to se všechno teprve uvidí :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Laura, ta z Palerma18. června 2011 v 4:43

    jarmilko :-) no teda :) kdyz mi ngvadi psala do porodky, ze mas klokanku, tak jsem si rikala, ze je to hrozna skoda...a ono to bylo jen testovani :-D tak gratuluju k manduce a jsem moooc rada, ze se kvetakovi libi :)) Bunka se nosila jeste docela nedavno, ted hrdinsky zkousim nosit novorozence v satku, ale uz se dost tesim, az zas prijde na manducu cas :). Jsi borec!

    OdpovědětVymazat
  9. a proč nenosíš i novorozence v Manduce? Tam je ta vložka...
    ono nebylo moc na výběr v čem testovat :o))
    štve mě, že je teď deštivo a tak jsme dneska nešli ani zítra nepůjdem s nosítkem... to taky ještě musim nějak vymyslet :o)))

    OdpovědětVymazat
  10. jéé, já nechtěla s tou klokankou prudit, tak je super, že jsi na to přišla sama, že to neni to vono :) já se taky děsně těšim, až budu moct mrně šoupnout do manducy a manducu na záda (ale to ještě chvíli potrvá). ale i s šátkem na břiše jde podnikat pořádný vejlety, včera jsme si dali cvičně 5km a dalo by se i víc...
    jinak naše manduca čeká, až prtě vyroste, protože zatím se cití nejistá, jak to není tak zavinovací jako šátek, a nelíbí se jí tam...

    OdpovědětVymazat
  11. jojo v tý době, co jsem psala o klokance, jsem ještě netušila, že je něco špatně :o))
    ty jo nevim proč, ale ten šátek mě nikdy vůbec nelákal... to jsem věděla hned, že ani nebudu chtít zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  12. Nám šátek docela vyhovoval, nosila jsem vepředu až do deseti prtěcích kil, chodili jsme tak na nedělní mše, protože v šátku Háně do pěti minut spala... chce to jen cvik ve vázání:)

    OdpovědětVymazat
  13. Laura, ta z Palerma30. června 2011 v 8:48

    jarmilko: dneska jsem to zkusila s novorozencem v manduce - a fakt ne-e :) nedá se to pořádně dotáhnout, hlavička se kinklala... a malej byl taky pěkně naprdnutej - co to je, že neleží, ale \"stojí\" :). Už jsem šátkový kolíbky docela ovládla, tak vydržíme. :) Ale je fakt, že v tý manduce byl jako pírečko, tohl šátek neumí, tak krásně rozložit váhu, a je to tím pádem náročnější na záda.

    OdpovědětVymazat
  14. když byl Květák novorozenec, tak jsem ani neměla potřebu mít nějaké nosítko! To jsem se na něj nemohla vynadívat a byla jsem ráda, že je v kočáru! Navíc se narodil v únoru, takže si to dost dobře nedovedu představit :o))

    OdpovědětVymazat