čtvrtek 30. června 2011

Už to zase začalo :o(

-Akorát jsem se vrátila z pochůzky z města, kterou si každý den užívám. Klídeček, pohoda, Květák v nosítku, nakoupíme si, on usne, v čemž pokračuje i doma, nikde nikdo… a ejhle. Dneska to bylo nějaké jiné. Všude bylo hrozně lidí. A všimla jsem si, že spíš než dospělý vidím děti. Proč nejsou ti smradi ve škole??? A pak mi to s hrůzou dojde! Dneska je vysvědčení! Oni maj prázdniny! A hned mám náladu o několik stupňů horší! Od doby, kdy jsem ukončila školu, pro mě jsou každým rokem prázdniny obdobím, které mi přinášejí samé nepříjemnosti. Po osm let, co jsem jezdila do Prahy do práce, byla největší nepříjemnost změna v dopravě. Změnou myslím samozřejmě omezení. Takže jsem každý den vstávala stejně v 5, ale do práce dorážela mnohem dýl než po celý zbytek roku. Autobus z Městečka po celé prázdniny byl více narvaný, protože v půl 6 do školy nikdo nejezdí, ale o prázdninách jich spousta jezdí na brigády nebo nevím kam. Metro a městské autobusy mají delší intervaly, jsou narvaný, že by člověk chcípnul. Samý náctiletý a mladý. Nechápu, proč se prodlužují intervaly. Po celý rok smradi sedí ve škole a učí se a metro jezdí každou chvíli a o prázdninách, když si jezdí po celý den sem a tam, na brigády nebo jen tak zevlují, jezdí metro míň, takže je mnohem víc narvaný a ještě to velice zpříjemňuje vedro! Takže po tomhle se mi na mateřský vůbec nestýská! Jenže i teď pro mě prázdniny nejsou ničím příjemným! Jsem si zvykla na poloprázdné město během dopoledne a brzkého odpoledne. Když si odpolko zajdem s maminama někam sednout na pivko na zahrádku, tak je tam prázdno! Teď budou všude nasávat školáci! Navíc už od minulého týdne jsem zaregistrovala vyšší počet ožralů chodících nám kolem oken! Předevčírem jsem si musela několikrát vyslechnout úchylnou písničku z Princezny ze mlejna. Takže jsem začala na noc zavírat okna, ani mikroventilaci nenechávám = vedro. Ale za neprobuzeného Květáka to prostě stojí! Nemám ráda prázdniny! Už aby bylo září!!!

14 komentářů:

  1. skoro to vypadá jako kdybys jim záviděla...:-) Já teda těm smrádkům závidím...:-(

    OdpovědětVymazat
  2. to bych do tebe neřekla, že budeš takhle nepřejícná :-D :-D :-D...s metrem a \"prázdninovým\" režimem autobusů s tebou plně souhlasim...fakt nesmysl...

    OdpovědětVymazat
  3. suzuki, já ani ne....

    Deberuno, já jim ty prázdniny přeju, ale sobě klid přeju víc :o))

    OdpovědětVymazat
  4. jarmilka: hele ber to, že my máme minimálně ty 2 roky prázdnin...počkej, jak nám bude 1. září, až si budem užívat babí léto na zahrádkách pod kaštany a oni půjdou smrdět zpátky do lavic!:)))

    OdpovědětVymazat
  5. no já ti nevim, já měla o prázdninách vždycky trochu jiné představy :o))
    jen aby nějaký babí léto bylo :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jarmilko, vysvětli prosím blbýmu chlapovi souvislost mezi Princeznou ze mlejna, sexuální deviací a školními prázdninami. Dík.

    OdpovědětVymazat
  7. a kde jsi vzal tu sexuální deviaci?

    OdpovědětVymazat
  8. Já ne, ty jsi začala psát o \"úchylné\" písničce. Možná jsi měla na mysli tenhle čepicovej fetiš: \"Ten kterýho já chci, nosí bílou čepici, ostatní ženiši jsou zbyteční...\"?
    http://www.karaoketexty.cz...-46706

    OdpovědětVymazat
  9. odkdy je slovo úchylný související pouze se sexuální deviací?

    OdpovědětVymazat
  10. Otočím se za holkou a slyším: \"Čumí po mně zase ten úchyl.\"
    Má to snad ještě nějakej jinej smysl, než že jsem sexuální deviant?

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jaká je souvislost mezi Princeznou ze mlejna, nesexuální deviací a školními prázdninami?

    OdpovědětVymazat
  12. já se těch zpěváků neptala proč, ale možná jedou na prázdniny balit holky někam do mlejna a promiň, ale když někdo zpívá ve tři ráno písničku z Princezny ze mlejna, tak to je prostě deviace jako vyšitá! .o))

    OdpovědětVymazat
  13. Aha, tak zpěváci-školáci jsou úchylní, už to chápu, teď už jo...
    Ale pořád lepší Princezna ze mlejna pod okny než Czech-Tech za humny.
    :-)

    OdpovědětVymazat