pátek 24. června 2011

První dovolená ve třech.

-Každoročně (letos už potřetí) jezdíme s Milovaným v červnu na prodloužený víkend někam ven na oslavu výročí naší svatby. Poprvé to bylo na Mácháč, kde jsme prodloužený víkend prokalili, až není slušné se o tom rozepisovat. Podruhé jsme jeli k Olomouci na oslavy města, kde vystupovala Tublatanka, což byl prodloužený víkend úplně opačně využitý, než ten první, protože jsem týden před odjezdem zjistila, že jsem těhotná. No a letos jsme vyrazili na Lipno s výsledkem naší lásky – Květákem. Jednalo se o první dovolenou společně ve třech. Doposud jsme s Květákem jezdili pouze na jednodenní výlety. A taky jsme poprvé nebyli omezováni tím, že můžem kvůli mé práci jen o víkendu, takže jsme to dali uprostřed týdne, kdy nebude nikde tolik narváno. Vyrazili jsme v úterý a vrátili se včera navečer. Milovaný vybral penzion na netu a jelo se. Penzion krásnej, přímo u vody, s balkonem a kuchyňkou. Takže jsme usoudili, že chůvičky, které jsme si půjčovali kvůli večernímu vysedávání v baru, nebudem potřebovat. Nakoupíme si jídlo a pití a budem večer vysedávat na balkoně, zatímco Květák bude tiše a spokojeně spát v ložnici a případné jeho protesty snadno uslyšíme. No řekněte, kdo by někam večer chodil, když z balkonu jsme viděli tohle: $$OBR471694$$ Zahrada penzionu končila až u vody a byla k dispozici hostům. Těšili jsme se na středu, kdy hlásili teplé počasí. Venku vyndáme Květákovi deku a hračky a on si bude spokojeně hrát a my budem relaxovat a koupat se a vůbec si užívat. Tak a teď napíšu, jak to bylo. Vyrazili jsme s autem narvaným k prasknutí. My oba měli jen malou tašku, kterou vozí Milovaný na fotbal a Květák měl obří cestovní tašku narvanou k prasknutí, navíc hrozně místa v autě zabrala cestovní postýlka. Myslela jsem, že cestovní postýlky jsou jen takový malý balíček, ale očividně jsem se mýlila. Už abychom měli to větší auto, protože tohle se fakt nedalo… vzadu jsem byla narvaný jak sardinka, protože do kufru se nevejde nic, když tam dáme kočár… Dorazili jsme a vyrazili na obhlídku okolí. Došli jsme až do vedlejší vesnice, kde jsem ne tiše ale docela nahlas záviděla, až jsem zezelenala, lidem, kteří mají na Lipně chalupy… pro takovou bych vraždila! Po cestě zpátky Květák začal v kočáru protestovat, takže šup s ním do nosítka. Jenže to nepomáhalo. Tentokrát ne, protože měl hlad o celou půlhodinu dřív, než se očekávalo! A jelikož jsem o nosítku četla někde v diskuzi, že v něm některé maminy i kojí a nebylo fakt kde si s ním sednout, tak jsem to prubla. A šlo to! Dokonce jsem i pomalu mohla jít a všichni jsme byli spokojení. Při návratu do místa penzionu jsme objevili hospodu, kterou jsme pasovali na NAŠÍ základnu. Ono taky nebylo moc na výběr, protože všude jinde bylo ještě zavřeno :o((( A pak přišel večer. Květáka jsem poprvé nemyla ve vaničce, ale sprchovala ho. Nejdřív to vypadalo, že bude slzavé údolí, ale pak to překonal a užíval si novinku. Je tak přizpůsobivý, byla jsem na něj pyšná. Milovaný už na balkoně připravoval vše pro NÁŠ ničím nerušený romantický večer. Nanosil tam teplé oblečení, melouna a připravil víno a skleničky, abychom pak Květáka nebudili poletováním sem a tam… Zbytečné obavy… Květáka jsme nebudili, protože až do deseti hodin nespal. V cestovní postýlce si vesele broukal a hrál ještě v devět hodin. Vůbec totiž nepochopil, že tam má spát! Po hodině začal protestovat pláčem a až do deseti jsme ho uspávali! Jakmile usnul, já jsem šla taky, protože jsem byla hotová!!! Jenže za necelé dvě hodiny byl vzhůru a nedal se uspat. Takže koza – mocná to čarodějka uspavačka. Za hodinu byl vzhůru zase – zase koza. Za hodinu zase – zase koza a takhle to šlo až do půl 3, kdy jsem už nevydržela a vzala si ho do postele a byl klid! Jenže pak jsem zase nemohla spát z toho, že ho mám v posteli, na což nejsem zvyklá… Co vám budu povídat, druhý den jsem byla jak mátoha. Milovaný byl čilý, protože ten si na balkoně udělal romantický večer i beze mě, takže vypil celou tu lahev a ještě se dorazil pivem a tak v noci neslyšel nic! Chtěla bych být chlap :o((( Dopoledne jsme vyrazili na výlet k Schwanzenbergskému kanálu, kde jsme se prošli a občerstvili se. Pak jsme jeli na oběd a konečně na pláž se koupat a opalovat a užívat si!!! Jenže: - Květák moc nechtěl být na dece a spokojeně si hrát, jak jsem mu naplánovala. - U břehu bylo zeleno a samej kamínek, takže jsem ve vodě byla jen jednou - Přišli tam dva rybáři, takže ani opalovat se mi nechtělo - Lítaly tam nějaký agresivní mouchy, který se rozhodly mě sežrat zaživat .o((( Navečer jsme pak zašli opět do hospody a večer pak byl v plánu znovu balkon. Hmmm když v devět Květák pořád ještě v postýlce nespal, tak mi bylo jasný, že to opět neklapne. Vzala jsem si ho do postele a spali jsme oba jak zabitý. Jsem prostě slaboch! No a ve čtvrtek pak už cesta domů. Po cestě jsme navštívili Krumlov (oběd) a pak Písek (hodinu a půl v nosítku)… Měla jsem hrůzu, jak bude Květák spát doma, jestli jsme mu to nějak nerozhodili, když teď dva dny usínal tak pozdě. Ale kdepak – usnul do minuty, což se už hodně dlouho nestalo! Další pokus o spinkání v postýlce mimo domov bude za měsíc při týdenní dovolený u nás na chatě… bůh nás ochraňuj… přinejhorším budem jezdit domů na spaní. Ještě že ta chata je 15 minut cesty :o)))

1. Smál jsem se škodolibým smíchem, co to jenom šlo:-) Ale nezlob se na mne, já už mám tohle za sebou, dokonce ve dvojím vydání a dneska už se tomu můžu jenom smát, protože vím, jaké to je.
    A když vyrostou, není to o nic lepší:-) To zase utíkají, zlobí, mají klíšťata na nejhorších místech (oční víčko, piňďour), taháš je z vody, schováváš před nima flašky chlastu...
    Ale to je na tom to krásné. To je totiž ten život;-)

2. a kde přesně jste byli?Na Lipnu já už totiž budu bivakovat furt.,-))

3. Píseň \"Chtěla bych být chlap\" mezi našimi vdanými ženami zlidověla již hodně dávno. V tomto případě však mělo být uvedeno správně: \"Chtěla bych být chlap bez sexu\", což staví situaci do zcela jiného světla a vysvětluje i množství alkoholu, které proteklo Milovanému hrdlem.

4. Jarmilko, budu uprimna...bude hur.Pockej az zacne chodit...

5. jarmilka: hmm, kojení v nosítku a ještě za chůze, to je inovativní postup k vyzkoušení:) přes svátky jedeme na Vysočinu a mimina tam budou 3, to bude teprve peklo:)) Jinak když jsme mimo domov, tak házím Žmura na noc do tašky od kočárku, když má přes den nové zážitky, stane se z něj večer vytuhlík docela ochotně (zatím).

6. Sejro, je mi to jasný... :o)

Lorrain, Černá v Pošumaví

Lempe, jedině chlapovi může připadat tak strašně hrozné a nespravedlivé, když má dočasně omezený přísun sexu!

L., však já vím...

psice, samotnou by mě to nenapadlo nebýt diskuze na emiminu... zkusila jsem to, protože nebylo zbytu, a šlo to :o)))
    o tom kočáru jsem taky přemýšlela, ale přišlo mi to dost natěsno... v posteli mu bylo líp :o))

7. Dobrá zpráva pro Milovaného:
    Muži holdující zbytečným kopulačním pohybům umírají dříve http://sex.dama.cz...k.php?id=12681

8. hmmmm, takovej hazardér, abych zkoušela na mimino na chatě cestovní postýlku, jsem nebyla:) Malou jsem udrndala nadrzo v hlubokém kočáře a tam taky spala až do rána. Když kníkla, stačilo vystrčit ruku z postele a zadrndat. A takhle jsme dovolenkovali od jejích tří měsíců až do půl roku, kdy vyrostla z hluboké korby:(

9. Lempe, Milovaný vždycky říkal, že tady bude dlouho! Ale nevěděla jsem, že se o to můžu sama postarat :o))

squire, o kočáru jsem taky po první noci přemýšlela... a jak jste dovolenkovali od půl roku?

10. Nosili jsme s sebou její postýlkovou zástěnu - takové to látkové, co se uvazuje kolem dokola postýlky. Když jsme to uvázali kolem cestovní postýlky, připadala si malá jako doma a usínala bez problémů. Psychologický trik:)

11. jj já jsem sebou vzala leporelo, který má podél postýlky, ale to nezabralo! Na našeho Květáka je psychologie krátká :o))

12. My jsme jeli na první dovolenou do srubu s bandou dalších lidí. Malej měl asi půl roku a spal ve fusaku vedle nás na karimatce, žádná postýlka, žádnej kočár a spinkal krásně.

13. no to by asi spal taky, tam je hlavní, že by byl vedle nás :o)))