pondělí 11. července 2011

Pokusila jsem se...

-Včera jsem se od mámy dozvěděla, že si v sobotu děda stěžoval, že jsem tam už dlouho nebyla a že dlouho neviděli Květáka. Dost mě to překvapilo, neb jsem tam nebyla týden, což mi tak hrozně dlouhá doba nepřijde. Navíc jsem nikdy nechodila víckrát než jednou za jeden až dva týdny… posléze mě to začalo docela srát, protože jsem si vzpomněla, jak probíhala ta návštěva poslední. Děda malýho pohladil po vlasech a dál se díval na nějaký svůj seriál, protože u toho nikdo nesmí rušit! Navíc nebyl ochotný televizi ztlumit, řvala jako kráva, protože děda už ne úplně dobře slyší, a Květák z toho byl celej běsnej, takže jsem byla nucena návštěvu strávit s Květákem na klíně v jídelně. Mezi jedním a druhým seriálem jen děda vyběhl do jídelny, protože je po cestě do kuchyně, během té cesty znovu Květáka pohladil po hlavě a udělal na něj nějaké opičky a rychle rychle zase k telce. Při našem odchodu jako vždy zahlásil, abychom zase brzy přišli! Tak to se nedivim, že si tu návštěvu ani nepamatuje a přijde mu, že jsme tam dlouho nebyli! No ale co, prostě to s nimi není a nikdy nebylo lehký. Babička s dědou se nikdy sami neozvou, nikdy nepřijdou, to musíme pořád my a když to neděláme dost často, tak je to špatně. Jediné, kdy si děda nedovolí zavřít se do obýváku k televizi je, když se nahlásím s Milovaným. Jenže to si zase celou dobu povídají o fotbale a o tom, jak šlape hospoda, což jsou témata, která slyšim, kamkoli se s Milovaným hnu. Každopádně jsem tedy dneska zavolala dědovi, že bych přišla dneska dopoledne, až se Květák probudí, jestli se jim to hodí. Tak prý dopoledne jdou po doktorech, že se jim to nehodí. A nic – žádný návrh, že třeba zítra nebo pozítří nebo co já vim kdy. A tak se ptám co tedy zítra dopoledne. To prý nevědí, jestli nepojedou na chatu. A zase ticho. A tak říkám, že zítra dopoledne zavolám, jestli tedy doma budou nebo ne. Tento návrh je přijat. Hovor ukončen. Vpodstatě mám pocit, že se k nim snažím vnutit. Přitom to byl děda, kdo si stěžoval na nedostatek naší přítomnosti. No nic. Za pět minut zvoní telefon. Babička. „Jarmilko, my jdeme dneska dopoledne k doktorům, tak se nám to nehodí, abyste přišli.“ „Ano babi, já vím, děda mi to přeci říkal.“ „A co kdybyste přišli zítra dopoledne?“ „Děda říkal, že neví, jestli nepojedete na chatu, tak budu zítra dopoledne ještě volat.“ „No, to zavolej, my totiž nevíme, jestli nepojedeme na chatu.“ No a pak sis nima něco domlouvejte!!! Každopádně moje máma je spokojená, že jsem jim zavolala a pokusila se :o)))

12 komentářů:

  1. :-D moc hezký, mě babička nevolá, protože mám jinou sít než ona a ona nebude utrácet, ale nadává, že se neukážu, skoro pořád

    OdpovědětVymazat
  2. to babička volá od dědy! Ona svůj telefon totiž neumí používat! Na její telefon jí nikdy nikdo nevolá :o))

    OdpovědětVymazat
  3. nase babička ma telefony dva a vola akorat když ma vikendovy volani zdarma a od ty doby co ja nemam o2, tak mi nevolá, protože nebude utrácet, ale aspon mam klid, ona dokaze mluvit dve hodinu, coz je znacnej opruz

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, myslel jsem že jsi ráznější: čekal bych, že televizi dědovi okamžitě vypneš nebo vyrveš ze zásuvky, vrazíš mu kočár s Jarouškem do ruky a s babičkou si dáte kafe s rakvičkou. Zkus to takhle jednou udělat a uvidíš, že pozvání k příští návštěvě se nedočkáš ani na Vánoce. :-)))
    P.S. Na starý lidi musí bejt přísnost.

    OdpovědětVymazat
  5. ani jedn az mejch babek s telefonem neumí.. jak to děláte, že ti vaši ano? i když je to asi lepší...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. přítelkyně, k čemá jsou babičce telefony dva? .o))

    Lempe, starouškové si prostě můžou dovolit víc či co :o)

    suzuki, děda ještě nedávno podnikal, takže to tajů telefonování proniknout muset a tak se zřejmě svezla i babička :o)

    OdpovědětVymazat
  7. chmmm... tobě tohle předvádí děda... mně to dělá tchán:)))

    OdpovědětVymazat
  8. To mi připomělo článek co jsem dnes četla
    http://ona.idnes.cz...2431_deti_job

    OdpovědětVymazat
  9. bosorko, tak to by mě nenapadlo!
    Dědovi bohužel vůbec nepřijde, že by nadměrně hlučil :o))

    squire, vždycky se asi někdo najde :o)

    OdpovědětVymazat
  10. áááá, proč to ti lidi dělají. klasika, klasika:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jarmilko, nebo to zkus po dobrém: \"Dědo, ta Argentina ale hraje co? Když neporazí Kostariku, může skončit na jihoamerickém šampionátu už ve skupině. Může za to Messi?\"

    OdpovědětVymazat