pondělí 18. července 2011

Vyrážíme na chatu!

-Po poledni vyrážíme! Kam? No přeci na naší první společnou dovolenou na celý týden k dědovi na chatu! Počasí sice nehlásí nic moc, takže toho bazénku, co jsme Květákovi koupili, si asi nikdo moc neužije, ale co… Na týhle dovolený obzvlášť ocenim, že jsme si pořídili nosítko. Chatu máme ve vesnici, kterou obejdete za půl hodiny a kamkoli byste chtěli jít mimo vesnici, tak buď po silnici nebo lesem, kde pro jízdu s kočárem chvílema není úplně dobrý terén. Takže nějaký delší špacíry budem absolvovat s nosítkem (tak snad ho nenechám doma :o))) Jsem hodně zvědavá, jak se vyspíme! V pondělí jsem doma Květákovi rozložila cestovní postýlku, aby si na ní zvykal a on tam z fleku usnul na dopolední spaní. Ani nekníknul. No ale doma je doma, že? Dneska spal jak andílek, tak doufám, že nevytušil, že se něco chystá, a jen si nedělal železné spánkové rezervy :o) Ale jako kámen úrazu jsem zhodnotila balení! Sobě a Milovanému jsem obvykle zabalila během půl hodiny a bylo to. A kvůli malému sedmikilovému Květákovi balim už od včera a pořád nemám sbaleno! A hlavně už nemám do čeho balit! Trochu jsem to podcenila… Zezačátku se to zdálo jako pohoda. Připravila jsem mu oblečení, co bude a co by mohl a i to co určitě nebude potřebovat a narvala jsem to do plážové tašky na zip. Hmmm takže Květáka mám sbalenené, pomyslela jsem si naivně. To by docela šlo! Ani toho moc nezabral… A pak jsem vyndala naší obří cestovní tašku, do které se na týden v pohodě sbalíme s Milovaným dohromady. A už to začalo… nojo, vždyť já musim vzít pleny. Šup tam s nima. No a ještě látkový pleny, těch taky spotřebuju dost. Šup tam s nima. Jééé a nesbalila jsem mu kosmetiku. A přebalovací podložky. A k oblečení jsem nedala ponožky. A hračky! Nesmíme jet bez hraček… a tak to pokračovalo a pokračovalo, až byla obří taška plná až po okraj. Jééé a ještě deky! Tak to už jsem začala lifrovat do kočáru… Když si představím, že bych měla řešit ještě nějaké jeho jídlo, tak se mi z toho točí hlava! Ještě že se jídlo připravuje samo a nedá se zatím zapomenout :o))) a to mi připomíná vložky do podprsenky. Šup tam s nima! Na posteli mám komínky svého oblečení a asi to budu muset narvat do Milovaného tašky na fotbal, která ale bohužel trochu zasmrádá! Ale co se dá dělat! Nepojedem přeci s desti igelitkama jako nějaký bezdomáči! .o))) A kam si dá věci Milovaný? Hmmm tak to fakt nevim. Ještě že je skromný. Ten se možná vejde do dvou igelitek :o)) Takže to by bylo. Ještě že chatu máme 12 kiláků od baráku. Snadno se dá dojet pro cokoli zapomenutého. Horší to bude koncem srpna, kdy se chystáme na týden na Vranovskou přehradu. A to už bude Květák na příkrmech! To bude teprve sranda!!! Tak hezkou dovolenou nám přeji :o)))

8 komentářů:

  1. při balení se řídím heslem \"co nemám, to nepotřebuju\"

    OdpovědětVymazat
  2. Vsaď se, že polovinu toho, cos zabalila, ani nevytáhneš.
    Hezkou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  3. to já taky, ale to platilo jen u balení sebe :o))
    bez plen bych se třeba neobešla :o)

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, potřeby pro dítě jsou těžší i objemnější než dítě samo, taky už jsem na to přišla, a to netahám takový věci jako kosmetiku, přebalovací podložku jednu, hračku jednu (ale to je věkem, to je jasný), zato zase plenky beru výhradně látkový... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lempe, to je jasný! Ale zabalit to musím :o))

    ngvadi, jj výhoda jednorázovek je, že je nepovezu zpátky :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takhle to u nás vypadá, i když se jede jen na víkend do Brna k babičce a dědovi. Zjistila jsem totiž, že když jedem na víc dnů, tak už těch věcí přibyde málo, ale základ je prostě jak pro mikrobus ukrajinských imigrantů:) Hezkou dovolenou a ať ti večer usne jako dudek!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky přeji, ať se vám to pěkně vydaří :-)

    OdpovědětVymazat