čtvrtek 28. července 2011

To byla dovolená!

-Co bych tak napsala o naší dovolené minulý týden??? Tak nejdřív počasí. V pondělí navečer se nám ukázalo sluníčko, v úterý bylo krásně celý den. Opalovali jsme se, koupali v bazénu, Květák se válel na piknikové dece pod plážovým stanem. Byl bez pleny, větral kulky a byl spokojenej… a pak od středy jsme neviděli jediný paprsek… ale bylo to takové různorodé… buď chcalo nebo foukal vítr jako prase nebo byla kosa jak v listopadu. A tohle vše se tak různě kombinovalo… no co vám budu povídat. Když jsme kupovali plážový stan proti slunci a větru, tak jsme netušili, že na dovolené ho využijeme hlavně proti tomu větru… dát Květáka jen tak na deku, tak ho tam za chvíli nenajdem, páč by nám ho vítr odnesl! A kdo by si dělal novýho? Ale je to kumšt vychytat na dovolenou zrovna ten nejhnusnější týden v létě! Od pondělka samozřejmě den ode dne hezčí a hezčí počasí. To bych blila!!!! Aspoň jsme pořádně provětrali teplé oblečení, které doteď dost zahálelo. Ve čtvrtek si Milovaný potřeboval na dopoledne zajet do práce něco vyřídit a tak jsem popadla Květáka a jeli jsme s ním, že se doma aspoň vykoupeme… protože Květáka jsem každý večer otírala žínkou, ale bohužel mně osobně tato hygiena moc neuspokojovala a v listopadovém počasí jsem si venku na zahradě udělala hygienu pouze základní (prdel a podpaží). Jo to jsou ty krásy chatiček, které mají pouze studenou hadici vedoucí ze studně :o))) Květák čuměl jak péro z gauče, že se koupal ve vaničce už v devět ráno :o))) A já jsem si libovala. To byla taková paráda, když jsem si umyla ty masňácké vlasy!!! Květáka jsem pak narvala do zcela nového bílého bodýčka s dlouhým rukávem a dala jsem mu zateplený šusťáky. Ty budou do vlhkého počasí parádní!!! Po cestě zpět jsme se stavili na oběd a Květák seděl s námi v autosedačce. Najednou zrudnul a tlačil a i bylo slyšet, že se dílo povedlo… a co myslíte? Dorazili jsme na chatu a Květák to měl na bodýčku (dokonce na několika místech), na šusťákách a dokonce i v autosedačce! Takhle důkladný prd se mu ještě nepovedl! Takže tolik jsme si užili šusťáky, které by byly tak super do vlhkého počasí… a co se týče čerstvě vykoupaného Květáka – hovna měl i na palcích u nohy :o)))) Ale co bylo na dovolené naprosto úžasné??? Vliv venkovskéh vzduchu na Květákovo spaní. Ty kráso! Od porodu jsem poprvé v noci spala víc jak pět hodin v kuse! Ten kluk spal jak dřevo! I přes den jsme si kolikrát dáchli na hodinu a půl a jednou dokonce hodiny dvě!!! Škoda jen, že přes den takhle nevydržel sám, že bysme se s Milovaným mohli věnovat sobě. Jakmile spal sám, tak to byla jen půlhodina. Když někdo ležel s ním, tak to uměl pěkně protáhnout! Jinak musím přiznat, že cestovní postýlku jsme opět vezli zbytečně. Květák jí prostě nenávidí! První večer jsme ho v ní nechali řvát skoro hodinu, než se nám (mě) ho zželelo a přendali jsme ho do velké postele. Další večer řval už ve chvíli, kdy zaregistroval mou snahu ho tam umístit… takže to dopadlo tak, že já s Květákem jsme spali v manželské posteli a Milovaný na samotce na gauči… na příští dovolenou se prý ale Milovaný z postele vyštípat nenechá. V penzionu, který máme zarezervovaný, půjčují normální dřevěné postýlky :o))) Takže jsem týden krásně spala. O to krutější byl návrat domů, kde se opět Květák začal budit po 2 až třech hodinách. Dokonce přidal novinku – aspoň jednou za noc je tak půl hodiny až hodinu vzhůru a fňuká… asi naříká nad ztrátou venkovského vzduchu. A taktéž my s Milovaným :o)))

10 komentářů:

  1. Ale přežili jste a to je hlavní:)

    OdpovědětVymazat
  2. to byla ale prima dovolená, o které můžeme říct, že jsme jí přežili :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. to víš, u šusťáků se počítá se zachycením vlhkosti z druhé strany:))) Já teď čekám, kdy Žmur prorazí díru do zdi nebo do podlahy, protože si usmyslel, že chodit na velkou asi už nepotřebuje...asi je mu to líto vyhazovat. Takže ti kanálnické historky závidím, protože Žmur má na hovňouse ještě přesně den a pak se tento zácpový incident bude projednávat u dětské doktorky:(

    OdpovědětVymazat
  4. to spaní bych netipla ani tak na postýlku jako na změnu prostředí.. jách doma spí v cestovní bez problémů, ale jinde je to s divadlem...

    OdpovědětVymazat
  5. \"a Milovaný na samotce na gauči…\"
    Takže zase nic? To se dožije nejmíň sta let!

    OdpovědětVymazat
  6. psice, já taky projednávala u doktorky, když mi nesral víc jak 10 dní... jenže on je jen kojenej, takže prý je to OK... ale stejně jsme dávali čípek a od tý doby sere jedna radost :o))) jeden čípek a je po starotech :o)

    přítelkyně, já bych neřekla prostředí, protože ve velký posteli usnul bez problémů a SÁM!!!

    Lempe, jak nic? Něco může být jen v noci v posteli či co? Zbytek chaty skýtal také své možnosti a dítě spalo i přes den... SAMO :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. ...člověk aby z tebe všechno páčil :-))

    OdpovědětVymazat
  8. nějak jsem si nemyslela, že by to někoho zajímalo... na tebe jsem ani nepomyslela :o))

    OdpovědětVymazat
  9. Já vím, že tahle okrajová na nezáživná záležitost čtenářky nezajímá. Ale příště na mě prosím mysli. Ne \"při tom\" - při psaní, pochopitelně.

    OdpovědětVymazat
  10. jarmilko, to mě taky nejde na rozum :-)) máme to stejně :-) převezu celou postýlku i s arzenálem a dítě v ní spát nebude, přesunu do postele, chvíli se vrtí a chrní

    OdpovědětVymazat