čtvrtek 18. března 2010

Nečekaně strávený všední den!

-Ve stínu včerejších odpoledních zážitků (tedy vlastně jen jednoho zážitku) jsem vůbec nenapsala, co včera napsáno být mělo… Včera ráno mě vzbudil budík v pět ráno jako každý den! Ale s tím rozdílem, že každý den hned na první tóny skáču z postele a pospíchám do koupelky, ale tentokrát jsem zůstala ležet v posteli nějak dlouho. Vůbec se mi nechtělo. Vlezl na mě odpor při pomyšlení, že jedu autobusem do práce! Odpor byl ještě podpořen množstvím vypitého vína předchozí večer. Ale nějak jsem se donutila jít do koupelny, vyčistit si zuby, omýt a namazat obličej, sundat pyžamo a nastříkat si deodorant do podpaží! A pak jsem šla udělat další z rituálů – takzvanou nahatici. Nevím, jestli jsem se o tomto zvyku už psala… ale pokud ne, tak nahatice je každo-všednodenní rituál, kdy po hygieně v koupelně vlezu nahatá na Milovaného v posteli a přitulím se k němu na pár sekund (více času není). Když jsem na něj naštvaná, tak to Milovaný stoprocentně pozná podle toho, že ráno žádná nahatice není .o))) No a tentokrát jsem se přitulila a sekundy ubíhaly a já pořád na Milovaném ležela jako lemra! Já: „Mně se tak nechce.“ On: „Hmmm.“ Já: „Co kdybych zůstala doma?“ On: „Tak zůstaň a pojď si znovu zalézt pod peřinu.“ No a když tak moc naléhal, tak jsem udělala, jak mi řekl (poslušná žena) a do půl 8 jsem spala s ním! Paráda! Po osmé hodině Milovaný odjel do práce a ještě před tím mi koupil dva chlebíčky k snídani. A pak jsem si začala užívat nečekaného volna! Ležela jsem v posteli a četla si až do 11. Od jedenácti jsem se do půl třetí koukala na šestou sérii Přátel. Ježiš, to byl nejlepší nápad, co jsem mohla vymyslet. Nasmála jsem se u toho, i když jsem většinu dílů už v minulosti viděla. U toho jsem uvařila papání – obrovský kotel těstovin s pórkem, kuřecím masem, kukuřicí a smetanou! Kolem půl 4 dorazil Milovaný z práce a vzbudil mě (z tý celodenní dřiny jsem po půl 3 usnula), pak proběhl ten včera popisovaný zážitek na gauči u televize (uáááááááááááááá), nějaké posezení u počítače (to vznikl včerejší článek:o)) a pak jsme si pustili filmík. Ve třičtvrtě na sedm si mě vyzvedla Švadlenka a jely jsme na squash a v devět už jsem zase spala spánkem spravedlivých! Byl to parádní den! Dneska ráno jsem se vzbudila a na ksichtě objevila dva nové „návštěvníky“ a třetí je na cestě. Asi daň :o(( Musím s tím už něco udělat! Máte někdo zkušenosti s Normadermem od Vichy? Opravdu to pomáhá na problematickou pleť, jak inzerují?

10 komentářů:

  1. jen na pár vteřin? Miláček když si ke mě lehne nahatá, tak jí nikam nepustím nejmíň hodinu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem s Milovaným ze začátku chodila, tak jsem ráno i o půl hodiny dřív vstala, abychom se stihli ještě pomilovat... ale ono se časem všechno mění :o)))
    Ale i s tímhle rituálem po pěti letech a svatbě jsem mezi svými kámoškami rarita! :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Normaderm je nejlepsi na plet co znam!
    A tady je jeste takovy mimi Vichy-jen na ten pupinek,je to lepsi pres noc,ale rano ho tam nenajdes :))
    http://www.lekarna.cz...l-07402061/

    OdpovědětVymazat
  4. cheo, vidíš, a mně ten normaderm nikdy nezabral... spíš se mi po něm pleť zhoršila mi přišlo

    OdpovědětVymazat
  5. Cheorchia: jojo tenhle pro lokální ošetření jsem si včera koupila v lékárně, protože normální krém neměli! Tak jsem už mazala a zatím nic :o((
    dneska si dojdu do jiné lékárny a koupím si i ten krém a uvidím!

    tess: no to snad ani nejde, aby se mi to ještě zhoršilo! Nebo jo? Jen to néééé! No ale prostě to musím vyzkoušet, protože jsem docela nešťastná :o(

    OdpovědětVymazat
  6. taky se hlasim k těm, kterým normaderm nezabírá..

    OdpovědětVymazat
  7. a co vám tedy zabírá? Kdybych se i já k vám musela přihlásit, až to za ty hrozný prachy vyzkouším! .o))

    OdpovědětVymazat
  8. To je divny,me teda VZDYCKY zabral.Mam po nem plet jak dite.
    Jo a ted mam od Vichy cistici gel
    a je bajecnej!
    http://www.vichyconsult.cz...m.aspx
    Napadlo me,co si udelat diagnostiku pleti?
    Me to,co mi vybralo Vichy,vzdycky zabralo :))
    Tady je test :http://www.vichyconsult.cz...k.aspx

    OdpovědětVymazat
  9. Jarmilko, možná to zní bláznivě, ale mě se osvědčilo pár dní pít fakt hodně mléka (plnotučného) a mazat si ksicht bylinkovými krémíky (nejradši konopným nebo meduňkovým) - mají je třeba v obchůdcích Horoskop. A jednou jsem v nouzi použila pštrosí krém, který jsem si koupila na ruce, když jsem je měla hodně sloupané a poraněné z fabriky a taky to krásně zafungovalo. To je aspoň moje zkušenost, nevím, jak se na to bude tvářit tvoje pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Cheorchia: ještě dneska ho nemám úplně pryč .o((
    diagnostiku si udělám, zkoušela jsem to už v pátek, ale bylo to na hrozně dlouho a neměla jsem času! Díky

    Maire: jo to jsem slyšela, že konopný výrobky jsou výborný! To vyzkouším, když Vichy zklame! .o))

    OdpovědětVymazat