úterý 9. března 2010

Už jsem asi konečně dospělá!

:o)Včera jsem se po cestě domů po dlouhé době potkala s bývalou nej kámoškou. Myslím nej kámošku z dob, kdy každou chvíli byla má nejlepší kámoška jiná holčina – ano správně, z doby, kdy mi bylo –náct! Z doby, kdy jsme spolu se všemi kámoškami pořád jen soutěžily! Kdo bude mít nejhezčího kluka, kdo bude mít nejlíp načesaný vlasy, kdo bude mít nejnovější a nejvíc IN halenku, kdo dostane největší kapesné od rodičů….. A tak jsme zavzpomínaly, jak jsme vyrážely na diskotéky, jak nás sraly mladší sourozenci a jak už jsou veliký!!! Ale jinak to byl rozhovor zajímavý. Je vidět, že o sobě vůbec nic nevíme a jsme každá v tuhle chvíli úplně někde jinde. Já: „A co vy s Jiřím? Už spolu bydlíte?“ Ona (podotýkám, že její rodina na tom byla vždy velice dobře finančně): „Jojo už spolu bydlíme. Naši si postavili nový barák a my jsme zůstali v našem starém baráku (pokud si vzpomínám, tak starý barák byl asi 40+8). Ale asi se sem bude zpátky stěhovat brácha, takže si budem s Jiřím stavět svůj vlastní barák! A co vy?“ Já: „No my už spolu bydlíme vzhledem k tomu, že jsme se ve 2008 vzali (že je to 2+kk jsem moc nezdůrazňovala :o)))“ Ona: „No jo vlastně. To už je dost dlouho. A co? Chodíte s holkama pařit?“ Já: „Jojo v Městečku to pořád někde roztáčíme. Ale je to tu hrozný, jak se všichni znaj a pozorujou!“ Ona: „Jojo není nad to vyrazit pařit do Vídně, tam je každému jedno, co děláš a ani to nevyjde finančně na tak moc peněz! Je to prostě pohoda“ (No to jistě ne, hned příští víkend vyrážím!) „A co nějaké prtě, plánujete už?“ No skoro nikdo o tom našem plánu neví, takže jí to vykládat nebudu, že? Já: „No my uvidíme, možná časem…“ a hned si říkám, jestli se mám taky zeptat nebo jestli se ona ptala jen proto, abych se já taky zeptala… a tak jsem jí chtěla udělat radost: „A co vy a mimi?“ Ona: „No, já jsem v šestém měsíci.“, no co vám budu povídat, vůbec jsem to na ní nepoznala!!! Ještě mě trochu nasrala, když jsem zjistila, že je vlastně těhotná stejně dlouho jako já nekouřím a přibrala úplně stejný počet kil!!! No je to fér??? Ale tak nějak mi je to ve finále vlastně jedno (krom těch přibraných kilogramů, ty mi fakt serou). Už jsem asi dospěla! Ona už čeká mimčo, ona má prachů jako sviňa, ona bydlí ve velkym baráku s chlapem, se kterým jí to očividně klape… Ale co? Já jsem přeci taky spokojená - i v našem 2+kk se svým Milovaným a ta jedna místnost nám snad časem taky přibude… mimčo časem mít budu, sice dýl než ona, ale co na tom záleží? Ale trvalo to :o)))

7 komentářů:

  1. Ale zapařit bys s ní nešla,že ne? radši půjdeš s Kadeřnicí atd., s nima si máš o čem pokecat a ony nemají potřebu porovnávat, která se má líp a má toho víc:D. ale ta kila, tak ta jí závidím taky. vsadím se, že já až budu v tom, budu jak koule:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam jednu kamosku a zname se 28 let :)),s tou si mam vzdycky co rict.S lidma,co potkavam po delsi dobe,uz ani ne...

    OdpovědětVymazat
  3. Anuska: zapařit asi ne... už je to za námi... ani nevím, jestli se chtěla chlubit a dát mi najevo, co ona má a já ne... ale prostě mi to bylo jedno :o))

    Cheorchia: já mám většinu kámošek minimálně 11 let a s těmi si mám taky vždy co říct! Je fakt, že jak se s někým přestaneš stýkat, tak po čase už konverzace vázne ...

    OdpovědětVymazat
  4. fakt je, že z toho bříška jsem taky trochu mimo - mám to stejně jako ona. A to jsem nikdy nebyla nijak hubená... a teď můžu jíst jak chci (a že jsem se vážně pořádně rozežrala...), ale prostě nikde nic. A to od 4. měsíce vůbec nezvracím a celkově mi nic není. Kdyby mě mimuško tu a tam nekoplo na znamení \"matko, jdi spát, už moc přetahuješ\" a nevyrostly mi prsa, tak o ničem nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Noo... ani v metru mě nepustí si sednout, a že bych to dost často brala... přeci jen už to není úplně pohodlný stát půl hodiny :-p

    A jinak mám před sebou obrázek sestřenky. U té jsme do sedmého měsíce objevili bříško vždycky až při \"bližším ohledání\", ale pak ze 33. na 34. týden se fakt během několika dnů zjevilo velrybí břicho! Jako kdyby si ho kvůli nám jeden den vycpala :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. takový těhotenství bych si hodně přála!!! :o)

    OdpovědětVymazat