neděle 21. března 2010

Včerejší kultura!

-Včera byl dlouho očekávaný den! Jeli jsme s Milovaným na koncert Tublatanky do jakési Kardašovi Řečice! Jojo bylo to skoro 150 km, ale my to prostě chtěli vidět! Ano, čtete správně, tyhle slova napsala ta samá Jarmilka, která v prosinci byla celá otrávená z toho, že musí na jejich koncert! No prostě se lidi mění! :o)) Z Městečka jsme vyráželi něco kolem půl 4 a v šest jsme si pochutnávali v Jindřichově Hradci na večeři a pak už byl čas na Kardašku! Dorazili jsme tam před osmou hodinou a nestačili zírat, jaká fronta lidí se tam nakupila! Tak jsme si to tam pěkně vystáli, ale docela to šlo. Nejdřív byla zvukovka, takže jsme zevnitř slyšeli prima hity a pak začali pouštět dovnitř a šlo to vcelku rychle! Museli jsme přečkat předkapelu, která sice nebyla špatná, ale my holt přijeli na Maťu!!! Zlatý hřeb večera začal dokonce dřív, než měl, což bylo velice milé překvapení. A splnilo to mé očekávání! Bylo to super! Milovaný mi pak sdělil, že to byl úplně stejný koncert jako v prosinci v Praze a já to prostě nechápu! Na tom prosincovém jsem byla otrávená jak hovno a na tomhle jsem zářila! A když zazněly první tóny DNES, tak mi naskočila husí kůže! Ten kluk prostě umí a navíc i dobře vypadá a má moc hezký zadek! Hmmm ten by stál za hřích!!! A teď pár zážitků z jedné návštěvy toalety: Když jsem přišla na toaletu, u umyvadla byla velice objemná (velice, velice, velice) dívka a cosi tam kutila. Nezajímalo mě to, záleželo mi jen na tom, abych byla rychle zpátky. Když jsem byla v kabince, přišla zřejmě nějaká její známá a slyším, že se jí ptá, co dělá. A ona: "Ale, nějaký prase mě poblilo!", tak to mi jí bylo fakt líto, protože to bylo asi ve čtvrtině koncertu! Já bych tedy nechtěla strávit větší část koncertu se zbytky blitek na oděvu! Když jsem vyšla z kabinky, u umyvadel již poblitá nebyla, zato tam byl chlap!!! Tak nějak se ke mně pořád nátáčel zády a tak jsem šla k němu, abych mu oznámila, že tohle jsou dámské záchody! Stylem - to samozřejmě vím, ty blbá krávo - mi odpověděl, že to ví a pořád se ke mně natáčel zády a já si všimla, že tam chčije do umyvadla!!! NO věřili byste tomu? Hned vedle záchodů byl východ ven a byl to chlap, takže nechápu, proč ho nevyndal venku a já se na to musela dívat!!! Asi nějaké vesnické zvyky či co! A jinak už od začátku tohoto kulturního zážitku se po kulturním domě pohybovalo spousta místních ve velice zajímavém stavu! Na konci koncertu bubeník vhodil paličky do publika a totéž po přidání udělal i Maťo se svým trsátkem! Bohužel vše velice daleko od mně, takže jsem neukořistila nic!!! Tak a teď budu čekat, kde bude další koncert, na který bychom mohli s Milovaným zase vyrazit! Klidně už příští měsíc!!!

9 komentářů:

  1. to je teda nechuťárna, chcát na umyvadla. to si mohl chcát do umyvadla na pánskejch ne? fuj teda...:)

    OdpovědětVymazat
  2. no to mi povídej! To prase chcalo do umyvadla a ještě byl drzej!

    OdpovědětVymazat
  3. tyyy jo až v Kardašce? To ses mohla zastavit na kafe ;-)
    jsi chlapa měla proplesknout.. hele tak mě napadá a umyla sis ruce? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsi odtamtud odněkud, jo? No to jsem mohla :o))
    oni tam byly dvě umyvadla vedle sebe, takže umyla! I proto jsem viděla, co tam vlastně dělal, protože jsem šla až k němu!

    OdpovědětVymazat
  5. no rozhodně byste to k nám už neměli daleko :-)
    to jsi odvaha, já bych si asi ruce neumyla :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Není nad vydařený koncert:). a ten chlap, no fuj, fakt čuňák:/

    OdpovědětVymazat
  7. Přítelkyně: no já zjistila, co tam dělá, až když už jsem se myla, takže žádná odvaha rozhodně nejsem :o))

    Anuška: jak každá ženská zareaguje na toho chčijícího chlapa :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeste ze ten CHLAP!!!! nepoblil Tebe! :))
    JEZISI!ja mam zase bujnou fantazii,predstav si,ze si jde umyt ruce a ten chlap... no :))))

    OdpovědětVymazat
  9. kdyby mě chtěl poblít, tak by byl zřejmě ve stavu, že by se nemohl trefit do umyvadla, takže by mě mohl znečistit mnohem víc!!!
    A pak kdo má bujnou fantazii :o))

    OdpovědětVymazat