pátek 26. března 2010

Zdá se mi to, nebo mají všude hovno?

-Tak jsem se rozhodla, že letos budu rychlejší než deprese z jarního odhalování a že se připravím! Nakoupím si nová trička, která mi budou hrozně slušet a vlastně se budu těšit, až se oteplí natolik, že odhodím svetr! Za cíl jsem si dala – ukořistit 4 kusy trička s krátkým rukávem a hodila by se mi jarní bundička, protože ta moje už dávno ztratila svou černou barvu. Věděla jsem, že jedno tričko bych chtěla proužkované s límečkem, ostatek podle toho, co najdu a bude se mi to líbit! Byl to nejhorší nakupovací zážitek vůbec! A nebylo to způsobeno jen těmi mými kilči nahoře! Já jsem si totiž skoro nic nezkoušela! Takže nejdřív jsem byla ve Spencerovi, kde jsem si už kolikrát něco pěkného zakoupila. Včera to byla hrůza! Všechno vypadalo jak na starý báby! Nic jsem si nešla zkoušet. Zakoupila jsem jeden kus kalhotek tang za 129. Pak jsem vyrazila do Orsay a Tatuum – nic, hrůza, hnus… koukám, že v Kenvelu mají akci „nakup za 2000 a zaplať 1000“, tak tam vlítnu, to by totiž bylo ideální, s jarní bundičkou bych se určitě na tu dvojku dostala! Chyba lávky! Všechno bylo hnusné! A hlavně když už jsem někde viděla nějakou bundičku nebo sáčko na jaro, tak to bylo hrozně krátké! To je teď nějaká nová móda, že bundy se nosí pod prsa? Děkuji nechcu! To budu radši tu svou starou bundu se zašitou kapsou vydávat za tmavě šedou (třeba mi to někdo uvěří). Případně se ve spoustě krámů tvářili, že jarní bundičky se nenosí a neměli tam pro jistotu žádné! Trička mají teď taky nějakou divnou formu! Moc se mi líbí móda, kdy je tričko dole na břiše podkasané – hezky to skryje mé nedostatky (přesněji řečeno nadbytky), ale teď už to trochu přehánějí! To podkasání dole je tak obří, že v tom vypadám jako těhotná a ne ležérní, a ještě ke všemu taková trička asi povinně mají nabírané rukávky, případně ještě nějaké další nabírání na různých částech trika, takže člověk v tom ve finále vypadá jako obří nabíraná godzilla!!! Prošla jsem kolem krámu Lacoste a viděla jsem trička s proužkem a límečkem. Byla už jsem zoufalá, tak jsem tam zašla. Vím, že je to tam dražší, ale tak nějak jsem si říkala, že bych za to triko i litr dala, jen abych už nějaké normální hezké měla… Před časem jsem si zkoušela kecky od Lacoste, které stály do dvou tisíc, takže z toho jsem usoudila cenu trička do tisíce… tak jsem si vybrala barevnou kombinaci trička, nechala si dát dvě velikosti, paní prodavačka mi z kabinek na zkoušení vytáhla krabice, abych se tam vešla (asi tam moc lidí nenakupuje) a šla jsem se prohlížet. Větší velikost mi sedla jako ulitá, barevně jsem se taky trefila, slušelo mi, fakt jako jo… tak jsem se jala podívat na cenovku, kolik že ta nádhera stojí. Málem jsem omdlela! To připochcaný triko stálo 3590 Kč!!! Takže zase nic! Ale vysvětlila se tím záhada, proč do toho krámu nikdo nechodí, že? Nakonec jsem si koupila dvě obyčejný trička v NEXTu, jedno černé a jedno tyrkysové. Jedno stálo 160 a jedno 200 a prodavačka nebyla schopná mi vysvětlit, proč každé stojí jinak, když jsou úplně stejné! Prostě protože to tak je… ne že by mě takové vysvětlení uspokojilo, ale trika jsem si vzala. Už dneska to jedno mám na sobě a pěkně mě sere! Nějak mi nahoře vůbec nesedí, dělá mi to blbosti na ramenech a ve výstřihu, včera se to vůbec v kabince nezdálo!!! Takže fakt úspěch! Ještě jsem si koupila nějakou kosmetiku, abych byla hezčí, když už tu krásu nenaženu dokonalým outfitem!!! Kdysi jsem měla ráda nakupování, teď ho z duše nenávidim! Radši nakupuji knížky a cédéčka, aspoň tam má člověk jistotu úspěchu! A tak odevzdaně čekám na to pořádné oteplení, abych se už mohla začít utápět v depresích! Ať to mám rychle za sebou, prosím!!!!

23 komentářů:

  1. myslíš stejně jak já. nebo já stejně jak ty:) Dneska jsem se do práce oblíkala hodinu!, abych zjistila, že nemám co na sebe a nic mi nesluší a na léto se též netěším. ať žijí deprese!:)

    OdpovědětVymazat
  2. to já se oblíkla rychle, ale nebyl to očividně dobrý výběr! Aspoň že mám dneska hezké vlasy a jsem nalíčená novou kosmetikou. Zdravíčka dokáží zázraky! .o))

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem zase v celým brně nebyla schopná sehnat jarní kozačky, nějaký nezateplený kozačky:(

    OdpovědětVymazat
  4. ty se daj sehnat v zimě, to je logický ne? Tedy aspoň já si je loni koupila :o))

    OdpovědětVymazat
  5. v zimě se daj koupit jen teplý, s kožíškem... aspoň já jsem žádný jiný neviděla

    OdpovědětVymazat
  6. no vidíš, já v Praze koupila v zimě nezateplený! :o))
    pořád jsem si myslela, že mají nějakou skrytou zateplovací vlastnost, když je kupuji v zimě... ale už cena mi měla napovědět, že takovou vlastnost mít nebudou! Ale co - aspoň mám kozajdy na jaro :o))

    OdpovědětVymazat
  7. no jo v Praze:) tam maj všechno...

    OdpovědětVymazat
  8. Prosim Te,jaky mas zdravicko?
    Sem ze znackou :)))
    Tricko za 3590ká bych si nekoupila.Nikoliv protoze jsem setriva,ale protoze bych ho na sobe mela dve minutky,nez by pribehlo jedno,nebo druhy dite a podepsalo mi ho.
    Ja nedam dopustit na tricka Adidas.
    Hladky,barevny,bavlneny tricko,co vydrzi vecnost.
    http://tricka.adidas-shop.cz...tml#
    V Praze vim o outletu na Zahradnim Meste,kde jsem tyhle trika kupovala za par kacek :)).
    Kdyz budes chtit adresu,pisni do vzkazu,at tady nedelam skrytou reklamu.Nevim,jestli se to u Tebe smi :))))

    OdpovědětVymazat
  9. tess: všechno ne. Trička pro Jarmilku tu nemají! Nebo jsem moc náročná :o)

    Cheorchia: koupila jsem si Max Factor (http://www.fann.cz.../makeup/tvare)
    já taky nejsem šetřivá, ale zároveň se i tak musím trochu přizpůsobovat svému platu... a ten prostě na tak drahý triko nemá!
    ok, tak mi dej do vzkazů tu adresu! Jsou to takový obyč trika, to bych určitě nosila!

    OdpovědětVymazat
  10. No, já poslední dobou stojím u skříně denně docela dooost hodin a nakonec si vezmu totéž, co minulý den, protože všechno mi sice je, ale nosit se to moc nedá... u každé košile knoflíčky div že neuletí a saka? Ty už nosím jen nezapnutá :-))) Kabátek na jaro, můj oblíbený, jsem vzdala úplně... a tak jsem se včera na nákup vydala taky - Orsay, HM, Zara... no... ve všem vypadám tak nějak mnohem víc těhotně a ni se mi ani nelíbilo. Nakonec jsem si koupila šaty na doma :-)))) Takže poslední dva měsíce už asi nevylezu z domu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. jo to já při minulých nákupech zakoupila pěkné domácí tepláčky v Zaře! Přesně to jsem totiž sháněla! :o)))
    A jinak mi v některých krámech velikost L připadá nějaká malá na to, že L znamená large! :o(((
    to fakt nechci vidět, až budu těhotná, jak se oblíknu!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě dostala paní v HM, poprvé jsem koupila něco v těhotenské módě - jenže XS :-D :-D (to jsem si nikdy nekoupila, možná v deseti!). Paní na mě kouká a říká \"Vy jste čerstvá těhulka a chcete to ukázat, co?\" Jsem se smála a odpověděla, ne - začínám třetí trimestr :-D Jenomže i tak, ta běžná móda je prostě malá, jestli na Vietnamky, nevím... pas mám pořád, jenže prsa pětky a bříško dole taky mazec, takže si nekoupím nic... a těhu móda je hnusná a obrovská... takže asi budu chodit nahá :-D (třeba to u zkoušek zabere :-D)

    OdpovědětVymazat
  13. no kdybys chodila nahá, tak by to určitě hlavně chlapům nevadilo... a u zkoušek by to mohlo zabrat, pokud nebude zkoušející stará pana v šedivém kostýmku :o))

    OdpovědětVymazat
  14. Hahaha, sorry, já se musím smát, takhle to přesně vypadalo, když jsme s Klárou chodily po té Mariahilferstrasse a chtěly si koupit něco na sebe. Dnešní móda jde úplně někam do prdele, asi už jsme na to staré!

    OdpovědětVymazat
  15. ale ty jsi aspoň nakoupila 8 triček!!! Já dvě a ještě na hovno! .o((

    ty kráso, mě v předchozím komentáři vypadlo jedno en!!! Se stydím!!! :o))

    OdpovědětVymazat
  16. Jarmilko, jenže pro ta trička jsem musela až do Budapešti! Si tam taky zajeď. :D

    OdpovědětVymazat
  17. hmmm kdyby byl úspěch zaručený, tak bych možná i Milovaného přemlouvala, aby mě tam vzal na výlet! .o)

    OdpovědětVymazat
  18. Já nerada nakupuju v Čechách - mně by se ty věci i líbily, ale tady je všechno tak drahý... K smíchu je, když mi sukni v obchodech jako je Orsay, New Yorker apod. nabízejí za tři stovky a vydávají to za finální slevu. Vždycky si to přepočítám na eura a pak si to nekoupím. Protože dát přes deset euro za sukni z takovýho obchodu? Nasrat. Finální sleva je to, když si věci kupuju bez toho, že bych si je zkoušela, protože i kdyby mi nebyly, tak čas, co ušetřím za frontu ke kabinkám, mi za to stojí.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Jarmilko, je to asi´úhlem pohledu. Já nakupuji v levnějších obchodech, ale mám dojem, že je tam všechno pro mladá děvčata. Příště mnoho zdaru v nakupování!

    OdpovědětVymazat
  20. Kopřivo, když mně máloco sedí, takže já bych rozhodně neušetřila při takových nákupech! Ale máš pravdu, že v Čechách je hrozně draho!!!

    Michaelo, jo všude jinde jo, jen ne ve Spenceru! :o))

    OdpovědětVymazat
  21. JO, tak tohle znám velmi dobře :-)Když mám prachy a chci nakupovat, nemají nic. A když jsem bez peněz, všechny obchody přímo přetékají kousky, pro jaké bych vraždila... A je pravda, že než obchodům jako Orsay a podobně dávám přednost etnoobchůdkům a slušným secondhandům - někdy se tam dají najít neuvěřitelné poklady :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak já moc nechodím.-)Většinou to zkouknu v mobilu a pak jen potvrdím, že to chci.-)Velikosti už mám ozkoušené, nemusím tam zkoušet.A když se mi to pak nelíbí...holka to jednoduše vrátí.-)))
    Ovšem, když jsem ještě byla taková \"větší\" nakupovala jsem jednou v C@A a kupuju,kupuju a najednou jsem v těhotenském oddělení.-))))))Jo, tam mi bylo všechno.-)))))))

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle umí Mladší.Jede s tisícovkou a doveze 5 tašek.-))Vždycky vyhrábne slevy a vždycky v její velikosti.NECHÁPU.

    OdpovědětVymazat