úterý 23. června 2009

Jak bychom chtěli za dva roky kupovat byt!

-Před časem jsme se s Milovaným tak nějak bavili o budoucnosti a že je nezbytně nutné pořídit si větší byt. V našem 2+kk nebude do budoucna možno existovat s naším potencionálním následovníkem. Vzhledem k tomu, že Milovaný od ledna začal podnikat, tak jsme teďka bez nějaké finanční rezervy. Počáteční investice sežrala naše (Milovaného) úspory a svatební dary finančního rázu + ještě něco měl na dluh. No a naše finanční situace bude lepšejší maximálně do dvou let, v té době by již dluhy měly být splaceny a již by měly být na účtě navíc nějaké peníze vydělané na podnikání… no a pak bychom se po nějakém bytě porozhlédli. Nojo jenže jsem se o tom zmínila kamarádce, která mi od té doby dohodila už dva volné a naprosto úžasné byty + jeden jsem našla v inzerátu (ano, to jsem celá já, za dva roky chceme kupovat byt a já už teď koukám po inzerátech)… No a co čert nechtěl – jeden z těch bytů je úplně stejný byteček, jaký má moje mamina, což je můj vysněný byt o rozloze 84 m2 – cena 2,3 milionu. Druhý byt má sice rozlohu „pouhých“ 68m2 a stojí 2,5 milionu i s garáží, ale je naprosto úžasný (vím to, protože jsme se tam včera byli podívat :o)))… A já jsem teď v totální prdeli… takový dva krásný bytečky, kde bychom pak krásně bydleli ve třech s naší Pavlínkou (možnost, že bych mohla mít kluka nepřipouštím a ani to ještě není aktuální) a my nemáme žádné peníze ani kupce na náš byt!!! Že já vůbec někde koukala do novin a svěřovala se kamarádce!!! Přesně vím, že když si to teď necháme utéct, tak za dva roky nebude k mání žádné hnízdo, které by stálo za to!!! Navíc šance, že bychom náš byteček prodali nějak rychle je dost mizivá. Sice je zrekonstruovaný (plastová okna, nová kuchyň, nová koupelna, plovoucí podlahy…) a je v centru Městečka, ale na druhou stranu má věcné břemeno, nemá topení v ložnici, je družstevní a díky absenci topení v jedné místnosti má ta místnost tendenci mít sem tam takovou malou plísničku (ale jen v zimě:o))) a ještě ke všemu je suterénní (ale zase je to zážitek, když ležíte v posteli a rovnou odtamtud vidíte lidi na chodníku :o))) Já osobně bych ten byt nikdy nepustila (je tak útulný!!!), kdyby měl tu jednu místnost navíc!!! Chjoooooooo A tak teď pořád přemýšlím, kombinuji, špekuluji a nevede to k žádném jinému závěru než – budeme asi muset počkat!!!! nééééééééééééééé

17 komentářů:

  1. Tady je někdo prostorově rozmlsaný... my plánujeme do 2+kk sebe a dvě děti, a v osmdesátimetrovém bytě našich rodičů jsme kdysi bydleli naši+čtyři sourozenci.

    OdpovědětVymazat
  2. hmm tak to asi jsem prostorově rozmlsaná!
    My se totiž do našich 48 m2 v tuto chvíli vejdeme jen tak tak... :o(

    OdpovědětVymazat
  3. Bych ti přála strávit pár let v našem starém bytečku - garsonka 29 m2, bez kuchyně, s dvouplotýnkovým vařičem a bez dřezu (nádobí jsem myla na prkně přes vanu). Takhle jsme s manželem bydleli od roku 2004 do roku 2009 a když jsme přesídlili do 2+kk, ze začátku a vlastně doteď nevíme, co s místem:)

    OdpovědětVymazat
  4. ježiš to zní hrozně!!! To si vůbec nedovedu představit...
    ale to víš, člověk je zhýčkaný a furt chce něco lepšího... ono ve finále, bysme se i bez elektriky obešli, ale... :o))

    OdpovědětVymazat
  5. A mluvila jsi o tom s Milovaným? Co na to říkal?

    OdpovědětVymazat
  6. to víš, že mluvila... ten se kloní k verzi počkat, až budeme mít hotovost...
    je to samozřejmě rozumné a bude to pak i mnohem jednodušší a teď větší byt nutně nepotřebujeme, ale... - já ho prostě už viděla a to je v prdeli :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Neboj, ono se něco objeví i za dva roky, ale nesmíš se pak na to tolik soustředit a předem to odepisovat, když budeš pozitivní, půjde to líp. A Váš byt tedy prodávejte v létě, aby nebyla vidět aspoň ta plíseň a byt byl osvětlenější! Ale to Ty určitě víš, já jen, abych se cítila chytrá:o))!

    OdpovědětVymazat
  8. určitě počkat :-( ale uplně tě chápu, úplně přesně vím, jak moc nutně ho opravdu potřebuješ :-))

    OdpovědětVymazat
  9. tazinka: to je jasný, v létě je rozhodně aspoň nějaká šance ho prodat a pak se jen vyhýbat přes zimu novým majitelům :o))

    přítelkyně: to mi povídej, jak ho nutně potřebuji... v tuto chvíli mám pocit, že umřu, jestli ani jeden nekoupíme :o)))

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli je tvůj Milovaný aspoň trochu jako Podnikatel, tak ho koupí, protože moc dobře ví, že pokud něco fakt dost nutně potřebuješ, tak je to otázka života a smrti :-)))
    tyyy jo ty jsi docela chytrá, byt mě ještě nenapadlo fakt dost nutně potřebovat :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. no vidíš, nech se inspirovat :o))

    OdpovědětVymazat
  12. jak to znám :-) akorát tedy my nehledali byt, ale domeček :-) no a nyní jej máme a jsme nadmíru spokojeni... oproti tomu, co jsme si vysnili a vybásnili, je ten domeček úplně jiný a jak jsme šťastni.. teď ještě prodat byt přítele, abychom měli na zateplení a stahnutí domku :-) btw. nechce někdo koupit byt v Chomutově? :-D

    OdpovědětVymazat
  13. v Chomutově asi člověče ne, to bych měla trochu z ruky :o))
    taky počítám s tím, že náš budoucí byt asi nebude to, co jsem si úplně představovala, ale když bude náš, tak já si ho hezký udělám :o)

    OdpovědětVymazat
  14. ze snů neustupovat.Jak jednou ustoupíš, zůstaneš v hrůze, se tchýní. Věř mi.-)))))))

    OdpovědětVymazat
  15. s tchýní??? Na to bych nikdy nepřistoupila... to bych se radši rozvedla a žila sama někde v podnájmu!!!
    a to přitom nemám zlou tchýni :o)

    OdpovědětVymazat
  16. jarmilko, zkusím to, ale blý je že bydlíme v domku :-))

    OdpovědětVymazat
  17. tak to budeš náročnější nežli já, když budeš chtít jít do lepšího :o))

    OdpovědětVymazat