neděle 7. června 2009

Jak jsem zase jednou chtěla zvětšit svůj kuchařský repertoár

-To byl zase jednou krásný víkend. Jak jsem v pátek psala, nebylo mi dobře, jako by na mě něco lezlo, takže páteční oslavu jsem zkrátila, co to šlo... je fakt, že po nějakém tom alkoholu jsem se necítila už tak zle, ale riskovat jsem to fakt nechtěla, takže jsem skutečně jela o půlnoci domů... Druhý den ráno mi dle mého očekávání zhola nic nebylo a tak jsem se pustila do každosobotního důkladného úklidu bytu a k tomu jsem po dlouhé době riskla další kuchařskou prvotinu. Po nezdaru se svíčkovou omáčkou jsem se pustila do omáčky rajské... dost jsem si zvedla kuchařské sebevědomí, když jsem si k obědu nandala porci a usoudila jsem, že takhle dobrou rajskou omáčku jsem nikdy nejedla. Byla fakt luxusní, krásně červená, slaďoučká, akorát zahuštěná... paráda!!! Jsem génius v kuchyni a ten debakl se svíčkovou byl nějaký trapný omyl... asi půl hodiny poté, co jsem dojedla mě nějak začalo bolet břicho... šla jsem si lehnout... po probuzení mě břicho bolelo ještě víc... po hodině jsem si šla zase lehnout... po probuzení jsem začala mít návaly šťáv a skončilo to mohutným zvracením rajské omáčky!!! Břicho mě bolelo dál, ráno mě bolelo ještě pořád, do toho mi začaly moje dny, takže k bolení břicha se přidaly ještě menstruační bolesti!!! Já si holt umím ty víkendy užívat... při pomyšlení na plný hrnec omáčky v lednici se mi zvedá kufr... Milovaného na to taky přešla chuť, když jsem mu říkala, že jsem po tom zvracela... SRAB. Tak jsem se snažila přemluvit mámu, ať si jí vezme domů, že je fakt povedená, ale já jí prostě nemůžu... Tak snad si pro to dílo satanovo přijde a já budu moct jít do lednice beze strachu, že to ucítím!!! Příště už na to kašlu a zůstanu u svých starých dobrých osvědčených receptů!!! Sice jsem už po těch letech trochu nuda, ale aspoň zůstávají uvnitř, tak jak mají!!!

11 komentářů:

  1. Rajskou omáčku mám problém uvařit, protože mi to nechutná a tak nepoznám, kdy je to \"dobrý\". Fakt to bylo z té omáčky? Neměla jsi mu to říkat, kdyby se taky pob..zvracel, tak by to bylo jasný, že je to z ní. :)) Ale když Ti den předem bylo tak blbě, tak kdoví co to bylo, ni? Přece jsi tam nedala nic špatnýho?

    OdpovědětVymazat
  2. já rajskou miluju, takže jsem poznala, že je dobrá... dala jsem tam jen to, co tam být mělo, tak já nevím...
    ale fakt mi začlo být šoufl chvíli po dojedení, takže z čeho jiného by to bylo? A k snídani jsem měla jen suchý rohlíky...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych teda rajskou zvladla jen z pytliku -asi..Proste Magdalena Dobromila hadr :-)),vareni me nebavi..
    Ale umim bajecnej,opravdu bajecnej chleba s maslem,sunkou a rajcatkama :oD

    OdpovědětVymazat
  4. mě vaření hrozně baví, protože mě hrozně baví jíst :o)) a mám vždycky hroznou radost, když se mi něco povede...
    tentokrát to nějak neklaplo...

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsme si víkend užily stejně, ale u tebe byla aspoň nějaká akce, já jsem jen ležela...:-)
    Na starých osvědčených receptech není nic špatnýho;-)

    OdpovědětVymazat
  6. no nic špatnýho na nich není, ale časem to chce trochu oživit :o))
    akce? Mysliš to sobotní zvracení? Jo tak to byla mega akce ...

    OdpovědětVymazat
  7. No víš, aspoň jsi v pátek někam vyrazila a v sobotu jsi byla schopná vařit (čert vem následky!:-D), ale já... bože, už se chovám jak ty babky, který se chtěj trumfnout, který je hůř a kdo má větší problémy:-D No nic.

    OdpovědětVymazat
  8. jo já v pátek vyrazila, páč jsem musela, jinak bych taky radši sténala doma :o))
    je fakt že v sobotu dopoledne se do mě vlila energie...
    jo taky si občas připadám jak bába nad hrobem... co se mi překlenula pětadvacítka, tak to jsou pořád nějaký zdravotní problémy!!! nechci pomyslet, až mi bude 40 :o)

    OdpovědětVymazat
  9. taky si myslím, že to nemuselo být z toho, třeba by jsi vyzvracela cokoli...třeba si to maminka vezme a zjistíš, jestli jí bylo taky zle. Když ne, jsi dobrá, že se TI podařila chutná rajská, já jsem jí zkoušela jen jednou a to teda vůbec chuť nemělo..a přitom mi kamoška psala \"lehké a rychlé recepty\"...

    OdpovědětVymazat
  10. jsem se včera ptala...zda nejsi těhotná.-))A ejhle...můj dotaz zmizel.-))

    OdpovědětVymazat
  11. já nic nemazala z komentářů, poslední dobou to nějak blbne...
    těhotná nejsem... tedy aspoň o tom nevím :o)

    OdpovědětVymazat