čtvrtek 11. června 2009

Recept mého srdce

-Dala jsem si nový závazek – naučím se péct buchty. Doteď jsem jednou za půl roku splácala jednu buchtu s jablky a tím to končilo. Od shlédnutí sobotních Babicových dobrot, kde byl recept na bublaninu, jsem si řekla, že to přece není nic tak složitého. Já teda buchtová vůbec nejsem, ale vím, že Milovaný je na to hodně vysazený. Nikdy to po mě nepožadoval, ale když ho vidím, jak kdekoli jsme a je tam na stole buchta, jak se po ní vrhá, tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit… A tak jsem v úterý upekla bublaninu s višněmi, svou první buchtu bez jablek, no a moc se mi povedla… krásně vysoká, vláčná, žluťoučká díky domácím vajíčkům… srdce se na ní směje… Hnedka po zjištění, že pokus byl úspěšný, jsem začala uvažovat, co dalšího bych mohla upéct… a jako by fungovala telepatie: dneska mi od kamarádky přišel do mailu recept na pečenou buchtu mého srdce – kuřecí bábovka!!! Do formy na bábovku dáte pečící papír a pak na dno naládujete prsní řízky (osolené a opepřené), pak vrstvičku nějakého salámku, nastrouhaný sýr, slaninku na to prdnete čtyři celá vejce… na to přijde zase slaninka, další kuřecí řízky a až je forma plná, šup ještě se tam přilije rozkvedlané vejce a sýr…má se to péct cca 1,5 hodiny při 250 stupních!!! U receptu byly připojené i fotky – jen se srdce smálo!!! Škoda že je sem neumím vložit… já bych to ještě vylepšila, že bych si tam místo obyčejného sýru dala nivu a třeba i trochu mražené zeleninky. No není to dokonalý recept na pečení? Já vždycky říkala, že ze sladkého mám nejradši maso. Tento recept je splněním mých snů!!! Příští týden jdu do toho!!! $$OBR407924$$ $$OBR407925$$

10 komentářů:

  1. Zajímavý nápad... i když já bych to nejedla. Kombinace maso-salám-slanina opravdu není mým favoritem. Ale přeju, ať se zadaří a jste oba spokojení ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Simtě neřikej že nezvládneš takovou triviálnost jako vložit obrázek: vlez si do blogu, dej Obrázky, přes Procházet si ho někde u sebe v kompu najdi (nejl. když si ho z mailu hodíš na Plochu, na Ploše ho snad nejlíp najdeš), pak počkáš až se nahraje. Pak dáš Seznam obrázků a zkopíruješ si ten kód ve tvaru \"dva dolary nějaký číslo dva dolary\" a tohleto jenom vložíš do článku na místo, kde chceš ten obrázek mít.
    A je to jednodušší než bublanina ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. evitschka: to je právě naprosto úžasná kombinace :o))

    PJ: no jak to píšeš, tak to zní hodně lehce, ale vím, že jsem se o to již pokoušela, ale bez těch dolarů...
    tak já to zítra zkusím, musím ještě vykoumat, jak ten obrázek uložit jako obrázek z prezentace a na to teď není času...
    dík za radu :o)

    OdpovědětVymazat
  4. já miluju klasický český kynutý buchty, naposled jsem je dělala jdyž mi bylo asi 14 a od tý doby jsem je nedělala, ani nevím proč

    OdpovědětVymazat
  5. tak to bylo ono proč ti to nešlo, bez těch dolarů to samozřejmě nefunguje ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. ...teda, to je receptík...no, jestli někdy bude čas, zkusím ho taky...
    A ještě co se týče toho vkládání fotek, musíš je nejdříve zmenšit (nejlepší je na to Photo filter) a pak až ukládat...držím pěsti, ať se Ti to daří - i to pečení!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja kdyz vidim Babicu ,prejde me chut na jidlo.Proste se mi ten chlap nelibi !

    OdpovědětVymazat
  8. PJ: děkuji ti mockrát!!! Už to umím:o))
    a máš pravdu - bylo to jednodušší než ta bublanina:o)

    tazinka: nejen až budeš mít čas, ale až budeš mít nazbyt cca kilo masa :o)

    Cheorchia: taky mi neni dvakrát sympatický, ale ty recepty má dobré, jednoduché, dostupné suroviny... oproti jiným pořadům - podle jeho postupů jsem schopná něco vytvořit...

    OdpovědětVymazat
  9. už to vidím, ty bláho, tolik masa...no, ale myslím, že by to nebylo marné udělat na oslavě něčích narozenin a jelikož se teď blíží narozeniny tchyně a mého taťky, určitě o tom budu přemýšlet - no, tchyně navaří sama, ta by asi nechtěla, abych se jí pokusila otrávit, takže asi to risknu na taťkovi!:o)) Mimochodem, s těmi fotkami mám hned větší chuť to zkusit:o))!

    OdpovědětVymazat
  10. no právě ty fotky tomu dodávají!!! Proto jsem je tak moc chtěla vložit :o))

    OdpovědětVymazat