středa 10. června 2009

Včera jsem si zazumbila!!!

-Vzhledem k tomu, že na spinningu teď na léto omezili provoz a mně moc nevyhují termíny, tak jsem si říkala, že by nebylo od věci, si na léto najít nějakou jinou pohybovou aktivitu (dobře no, spíš jsem si říkala, že se na to přes léto vyseru, ale pak mi to nedalo, když už jsem něco málo shodila, tak to zahodit) a tak jsem přemýšlela a pátrala… no tenis jsem vyřadila hned, na to jsem poleno a hlavně bych neměla k sobě nikoho, kdo by se mnou chodil pravidelně… měla bych možnost chodit na volejbal, ale k tomu se zase moc nehodí moje umělé nehtíky a když si mám vybrat mezi volejbalem a nehtama, tak volím nehty:o), aerobik mě k smrti nudí, v posilovně se vůbec necítím mezi chlapama dobře a taky je to nuda, jízda na kole je taky nudná (jo se mnou je to těžký, co se týče sportu:o) A pak se mi kamarádka zmínila, že začala chodit na nějakou zumbu. To slovo jsem slyšela poprvé v životě, ale tím pádem jsem neměla žádný protiargument, proč bych to nezkusila. A tak jsem včera šla… Zumba je úplně nejlepší!!! Je to svým způsobem tancování s aerobikovými prvky… ale spíš je to tancování (na netu jsem četla, že s prvky latinskoamerických tanců)… člověk se u toho šíleně zapotí, ale od toho tam je, ne? Sice jsem se na své první hodině necítila vždy zcela elegantně, ale to se časem podá. Vzhledem k mému stylu tance si myslím, že bych se do toho měla dostat celkem lehce. Propocená jsem byla neskutečně, příště si určitě vezmu černé tepláky, protože na těch nebudou vidět propocené fleky na zadku a děkovala jsem bohu za šátek na hlavu, který jsem si ze sportovní tašky zapomněla vyndat po spinningu!!! A i to hrozně rychle uteklo! Než jsem stačila mrknout, bylo půl hodiny pryč!!! Takže příští týden jdu zase!!! :o)) Cvičení třikrát zdar, zdar, zdar!!!

9 komentářů:

  1. já se pořád přemlouvám, že bych začala chodit na trampolínky, ale nějak mi to nevychází :-( ach jo, ještě že od zaří budu mít ty sporty zapsany ve škole

    OdpovědětVymazat
  2. o trampolínách jsem taky uvažovala, prý je to velice účinné... ale já se svou šikovností jsem se hnedka viděla, jak vyskočím z vyhrazeného prostoru pro mou osobu a pak už začínály hrůzné scénáře začínající cizím zmrzačením až po mé vlastní zmrzačení... nenene radši ne :o))

    OdpovědětVymazat
  3. :-D vidíš to mě ani nenapadlo, asi od toho upustím a půjdu radši běhat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsme vyrazili na hodinu salsy a dopadlo to tak, že jsme šli do hospůdky na jedno na povzbuzení... a akce mezitím proběhla bez nás. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, takhle spocená bejvám po kuželkách a málokdo mi věří, že je to vůbec sport! :D Zumbu taky slyšim poprvý, zní to celkem dobře. :))

    OdpovědětVymazat
  6. přítelkyně: tak to jsem nechtěla tě od toho zrazovat... ale běh je taky účinný (a mě taky hrozně nudí:o)))

    Ivet: salsa ta by se mi líbila!
    to se tak občas stane, že člověk přežene přípravu na akci :o))

    Wien: to já ti věřím, jednou jsem s Milovaným hodinu a půl hrála bowling a byla jsem pěkně zpocená...

    OdpovědětVymazat
  7. Čoveče, to je novinka, může to být fajn, tak ať se Ti to líbí dál a vydržíš u toho! I s mokrým zadkem:o))!

    OdpovědětVymazat
  8. tazinka: jo snad by mi to vydržet mohlo, zdá se mi to príma:o)

    Lorrain: všechno je jednou poprvé:o))

    OdpovědětVymazat