pátek 12. června 2009

První výročí je před námi

-Jen tak na úvod - když se podíváte do předchozího článku, tak zjistíte, že už jsem se po těch letech naučila sem vložit obrázek (a za to ještě jednou velké díky PJ-ovi)!!! Takže kuřecí bábovka je k nahlédnutí :o)) Dneska ráno jsem mohla vstávat o trochu déle, protože jsem se jela nechat vycucat na transfuzní oddělení... k odběru mě připustili, z čehož usuzuji, že jsem zdravá jako řípa, a mohla jsem vyrazit do práce! Tady ovšem moc dlouho nepobydu, neb mě Milovaný kolem jedné hodiny vyzvedne a odjíždíme na romantický víkend. O víkendu totiž máme první výročí svatby a tak jsme se rozhodli, že náš rodinný rozpočet by mohl utáhnout hotýlek někde u vody a že vypadneme z Městečka. Takže o víkendu jen já a on a doufám, že i hotýlek s dobře vybaveným barem, aby dokázal ukojit naší slavící náladu:o) Už se těším... nikdo nebude otravovat, všichni vědí, že jsme pryč... když počasí bude takové, jak paní na Primě včera slibovala, tak možná i na nějaké to opalování dojde. Je už půlka června a moje bledá barva mě trochu znervozňuje. Touhle dobou již bývám každoročně hnědka :o) No tak si krásně užijte víkend, ale ne víc než já!!!

4 komentáře:

  1. občas i mega hnědka.. narozdíl od jiných jako je třeba kadeřnice, která je zase jeden puchejř, viď?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bláho to to letí:o)). Moc, moc gratuluji k Vašemu prvnímu výročí a přeji, aby jich bylo ještě aspoň osmdesát!:o)) Ať se Vám romantika vydaří a počasí Vám jí nepokazí - i když Vy by jste si to určitě užili i tak:o).

    OdpovědětVymazat