pondělí 22. června 2009

Sázka se blíží ke konci.

-Tak dneska je jeden z posledních dní do konce mé sázky s kolegyní, co se týče našeho hubnutí… a tedy moc jsem se nevyznamenala… dvě kila od naší sázky, čtyři kila celkem. A původní plán byl 5 kilo od naší sázky, takže mám ještě 3 shodit. No to už se mi asi jen tak nepovede, tak stačí, když ona nezhubne víc než já… jenže teď po víkendu plného žraní mám zase jako v den sázky, takže nic moc… A tak začíná krušný týden. Lednice je narvaná k prasknutí zeleninou, Milovanému byl dán přísný zákaz cokoli tento týden vařit a cokoli přede mnou jíst, pokud to zrovna nebude mrkev nebo okurka. Suchary jsou přichystané ve skříňce se sladkostmi, Milovaný mi dneska v Makru nakoupil 12 plechovek s kukuřicí (což míním tento týden obědvat) a pokud to ve čtvrtek večer s mou váhou nebude vypadat dobře, asi se ožeru po tvrdém alkoholu (ne z vlastního neštěstí, ale protože po tvrdém chlastu mívám tak kilo dole, neb jsem naprosto dehydrovaná… ale je potřeba vypít aspoň 7 panáků… blééé)… do všeho, co budu konzumovat, musím vhodit špetku kari koření, dneska jsem totiž četla na netu, že kari zabraňuje tloustnutí… obzvlášť v ovocném jogurtu to bude dobrůtka… Vím, že to je přehnané, ale on mi ten týden na zelenině neuškodí, když nic, aspoň se trochu pročistím… ta sázka byla totiž uzavřena s nenáviděnou kolegyní z nedávného článku… a já jí musím dostat i za cenu té zeleniny, co se s ní budu ládovat do omdlení!!! Blbé je, že zrovna zítra jsem s Milovaným domluvená, že si půjdeme někam sednout. U nás „sednout si“ znamená, že jdeme na večeři a vypijeme dvě lahve vína. Takže už se vidim, jak si k večeři dám pouze zeleninu (to je ještě docela reálná představa) a pak druhý den ukočíruju povínovou žravou. Kolikrát bych sežrala i dveře od lednice, ale tentokrát se budu muset spokojit pouze se zeleninou… Ve čtvrtek před „Velkým pátkem“ jdeme na koncert Depešáků, tam bych snad mohla mít příležitost vypít nějakou tu zelenou a tančit, jenže na druhou stranu tam budou pekelně vonět klobásy, bramboráky a já nevím co všechno ještě!!!! Hrozně lituji lidi ve svém okolí tento týden. Přeji jim hodně štěstí… V pátek ráno ihned poté, co vstanu a odložím si na WC (to bude důležitá část pátečního rána, na které, si dovoluji tvrdit, bude záviset výsledek sázky), se zvážím a ihned po otevření kantýny v práci tam napochoduji a mám v plánu – vajíčkový chlebíček, hermelínový salát a Miňonky…

10 komentářů:

  1. tak to držim palce, naprosto chápu odhodlání :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm jen škoda, že na mě to odhodlání nevlezlo dřív :o)

    OdpovědětVymazat
  3. ono veškeré odhodlání přichází až na poslední chvíli.
    nějak ten týden přežij!

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji, snad přežiju a budu moci své okolí prudit dál... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. já taky netvrdím, že jsem si jistá, že přežiju :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak aspoň, že ty dvě kilča jsou dole. Lepší něco než nic, ne? Snad ji trumfneš;-)

    OdpovědětVymazat
  7. dneska ráno to už bylo 2,5 kila!!!
    dnešní plán - oběd kukuřice, večeře brokolice (včera jsem měla suchý brambory)... bléééé

    OdpovědětVymazat
  8. Aspoň jsi mi tímto článkem neudělala chutě...kukuřice...blééé. No, dobrou chuť:o)) a držím pěstičky! A fakt Ti to určitě neublíží, pročistíš se a bude Ti lehce!

    OdpovědětVymazat
  9. no tohle určitě není článek na navnadění chuťových buněk... ten napíšu v sobotu, kdy budu vypisovat, co všechno jsem v pátek zpucovala :o))

    OdpovědětVymazat