pátek 19. června 2009

Na první pohled...

-Včera jsem měla domluvenou návštěvu s bývalou kolegyní, která je momentálně na mateřské dovolené. Původně jsme měly jít společně s její osmiměsíční dcerkou (mimochodem krásné miminko, které bych nejradši snědla:o))) kamsi na koupaliště, ale bývalá kolegyně jako samoživitelka si občasně přivydělává vytvářením dredů a nestihla dodělat jednoho zákazníka, svého kamaráda, a tak jsem jela k ní… byli jsme venku na zahrádce, já na dece s mimčem a ona ve stoje pracovala na fousatém individuu, které bylo samý dred a pomalu mu nebylo vidět do tváře… A o čem že to dneska bude? O předsudkách. Ihned jsem si ho dle vzhledu a dredů na hlavě zařadila mezi flákače, huliče, nezodpovědnost jsem mu přisoudila taky, aby toho nebylo málo… óóó jak jsem se asi spletla. Na malou byl velice rozněžnělý, dokonce jsem zjistila, že si s ní i hrál (bez donucení)… navíc hodně i mluvil o své práci… no koukala jsem jako blázen… v duchu jsem se mu omlouvala, co jsem si to o něm myslela. Navíc byl docela milý a měla jsem si s ním vcelku co říct. No ale nebyla jsem sama, kdo asi měl trochu předsudky. Vlasaté individuum vidělo blondýnu s krajkovanou bílou halenku, s kamínkovými naušnicemi a jistě si mě ihned zařadil mezi posluchače diska a Karla Gotta… Bývalá kolegyně se mě zeptala, jestli bych s ní v sobotu nechtěla jet na jakýsi festiválek, kde hraje již zmíněné individuum… Individuum ihned zareagovalo, že to by se mi přece určitě nelíbilo. Bývalá kolegyně se ihned ohradilo, že to by se Jarmilce určitě líbilo a když jsem se ho optala, cože to tedy hrají za hudbu, odpověděl mi, že hrají hard core. Což není nic, čemu bych se vyhýbala. No jo no předsudky. Asi málokdo se jim vyhne. Posuzujeme lidi na první pohled. Neplyne z toho žádné ponaučení, protože stoprocentně vím, že v budoucnu se odsouzení na první pohled určitě vždycky nevyhnu!!!

4 komentáře:

  1. Jo, posuzování na první pohled. Občas se seznámím s člověkem, se kterým si krásně rozumím, máme si hodně co říct, je mi s ním fajn. Pak si s hrůzou říkám, že kdybych ho poznala na internetu a on mi nejdřív poslal fotku, že bychom se pravděpodobně nikdy nepotkali. A taky je mi jasný, že to že si to uvědomuju na věci nic nezmění, stejně těm co mi připadají nezajímavý prostě nenapíšu...

    OdpovědětVymazat
  2. nojo jsou veci s kterejma clovek nic nenadela tak o nich aspon premejsli a priste treba uz bude vedet lip...:)

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.cheorchia.bloguje.cz...p

    Znám spoustu bajecnych \"neatraktivnich \" lidi,kteri jsou mymi prateli a pro je me pokazde Radost se s nimi setkavat.:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já si taky většinou o dredatých myslím, že jsou to vymaštěnci, a o blondýnách v krajkových halenkách, že jsou to nány.. A pak je poznám blíž a předsudky jsou hned pryč;-);-);-)

    OdpovědětVymazat