úterý 5. května 2009

Co je to za holku?

-Můj bývalý přítel (ten poslední před Milovaným) si někdy v době mého seznámení s Milovaným našel novou přítelkyni. Po čase došlo i k našemu seznámení, ze kterého jsem měla rozporuplné pocity. Holka se ke mně měla, ale tak nějak mi to nesedělo, nezdálo se mi to upřímné... Vzhledem k tomu, že Městečko je opravdu malé a holčina si taky ráda zapaří, tak jsme se čas od času potkaly někde v baru. Vždycky se ke mně hlásila, jednou dokonce navrhla, že bychom si mohly vyměnit telefonní čísla a někdy někam spolu vyrazit. No proč ne, řekla jsem si pod vlivem (bůhvíčeho) a číslo jí dala. Třeba bude fajn jí trochu víc poznat a třeba to bude klapat... bylo by to docela zvláštní vídat se s ní, když teď žije s ním. No a od té doby jsme si vyměnily pár SMS a po nějaké době ona sama navrhla, že bychom někam vyrazily. Ok, domluvily jsme den a že si ještě písnem v kolik a kde... a tak jsem jí ten den psala - odpovědí bylo TICHO. Hmmm tak to mi fakt nasralo... po čase jsem jí zase někde potkala a ptala se mě, jestli někdy někam nevyrazíme... upozornila jsem jí na to, že o to už jsme se pokoušely, ale že problém byl na její straně - následovalo spousta omlouvání, že neměla kredit a nemohla mi tudíž napsat (tuhle výmluvu fakt miluju, po jedné takové jsem se rozešla s Bývalým číslo 1 - byla to poslední kapka ve spoustách lží a tak jsem na to fakt alergická)... a jelikož jsem od přírody holka milá, souhlasila jsem, že se sejdeme, domluvily jsme termín a já jí řekla, ať se ale ozve ona - já už jí rozhodně psát nebudu!!! No a jak jistě tušíte - odpovědí bylo opět TICHO. To už jsou dva zabité večery díky její osobě. No a minulý týden mi přišla asi po půl roce opět SMS od ní, jestli bych si na ní neudělala čas, že by se mnou o něčem potřebovala mluvit. Teď už nebudu tvrdit, že jsem holka milá a proto jsem souhlasila. Tentokrát souhlas přišel z důvodu neskutečné zvědavosti. Celé tři dny volna jsem přemýšlela, co by asi mohla chtít tak důležitého, že o tom musíme mluvit osobně? No a včera jsme měly jít, ještě se mi měla ozvat, kde se sejdeme - odpovědí bylo TICHO!!!!! Moje zvědavost byla neukojena. Počet zabitých večerů stoupl na 3. Zapřísáhla jsem se, že až se příště ozve, pošlu jí do prdele! Co si o takové holce mám asi tak myslet? Jsem zvědavá, jestli jsem opravdu již poučena. Jestli ne, tak jsem fakt blbější, než bych myslela.

11 komentářů:

  1. že je to nějaká jednodušší naivní slepice, co ti chce lízt do zadku a pak se bojí postavit se ti v tváří v tvář a být s tebou o samotě...takový holky pomluvěj člověka za rohem, přitom se snažej bejt kamarádky uplně s každým...je prostě blbá, příště poslat do tý prdele ;) jinak moc prima počtení u tady tebe :) dík ;)

    OdpovědětVymazat
  2. u tebe tady :oD tfujtajbl :oD

    OdpovědětVymazat
  3. tak nějak jsem si to taky myslela, ale nechtěla jsem to říkat (psát) nahlas:o))
    a díky za pochvalu:o)

    OdpovědětVymazat
  4. nenech si kazit další dny takovou putěnkou a fakt ji příště pošli tam, kam slunce nesvítí ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. no to si nenechám zkazit, to neboj... ale zvědavá - to teda pořád jsem:o))

    OdpovědětVymazat
  6. třeba to píše schválně, že s tebou potřebuje o něčem mluvit a tak, aby ona byla pro tebe ta zajímavá a ty si nad tim, co ti chce musela pořád přemejšlet...

    OdpovědětVymazat
  7. taková fikanost mi k ní nesedí... tak chytrá neni (si myslim) ...

    OdpovědětVymazat
  8. ale vychytralá:o)))!!! Vykakej se na ní (třeba ne jen obrazně:o)), nemusíš si ani lámat hlavu s ím, co Ti chtěla říct - nic, jen chce být zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  9. vykakej? To zní divně v tomhle kontextu :o))

    OdpovědětVymazat
  10. no, něco mi řiká, že poučená nejsi :-)
    hele a co ta holčina z autobusaku? ozvala se?

    OdpovědětVymazat
  11. taky se toho obávám... :o((
    holčina z autobusáku? Kdyby se mi ozvala, tak už by tu byl článek!!! Potvora.

    OdpovědětVymazat