pátek 15. května 2009

Výlet na plachetnici.

-V neděli jsme si s Milovaným udělali výlet na Orlickou přehradu. Byl to předposlední svatební dar – zážitek „Den na jachtě“ (ten poslední bude koncert Depešáků:o)) Slovo „jachta“ bylo v tom názvu trochu přehnané, protože nás nalodili na plachetničku, která měla plachty upravené tak, aby nebylo k řízení potřeba oprávnění. Ale to neznamená, že bysme nebyli spokojení. Majitel půjčovny lodí se s námi čtvrt hodiny projel, přičemž nám ukázal, jak se manipuluje s plachtami, co dělat, když… ukázal, jak se zachází s motorem a vypustil nás samotné na celý den. Milovaného jsem už dopředu upozornila, ať dává velký pozor, protože já mu později neporadím a nic dělat nebudu. Nojono to moje proklaté řízení – ani na silnici, ani na vodě :o)) A tak jsme si brázdili Orlickou přehradu. Ze začátku jsem byla trochu prkenná, jakmile se nám do plachet opřel vítr a loďka se naklonila a rozjela jako ďábel, začala jsem ječet. Ječela jsem taky ve chvíli, kdy se do naší blízkosti dostala jiná plachetnice – „My do ní narazíme!!!“, ječela jsem jako pominutá (Milovaný byl rád, že jsme sebou nevzali mou maminku a sestru, protože minimálně mamina by řvala ještě víc než já)… pak se ale ze mě stal mazák a přestala jsem ječet a dokonce jsem i manipulovala s plachtou. Na pokyn Milovaného samozřejmě. Lodička měla ale jeden velký nedostatek – neměla záchod. A mně se po dvou hodinách hrozně chtělo. Milovaný mi poradil vystrčit zadek z lodi a pustit to. „No to teda nééé, tady každý má dalekohled a navíc – mně se chce kakat!!!“. A tak Milovanému nezbylo nic jiného, než mi zastavit na opuštěném břehu, kde jsem ve křoví odložila něco „neuvěřitelného“. No a když už jsme stáli na místě, využili jsme podpalubních prostor k plnění manželských „povinností“. Paráda. Tahle zastávka se mi líbila, odjížděla jsem zpět na vodu vykakaná a uspokojená a navíc – s řízkem v ruce!!! Byl to krásný den. Jen já a on, bylo krásné počasí, povídali jsme si, každou chvíli jsem lezla do podpalubí pro něco dobrého (nic jsem nepodcenila a jídla vzala víc než dost). Po ukončení plavby jsme si ještě sjeli na večeři a doma jsme padli za vlast. Ještě tohle léto plánujeme zapůjčení plachetnice na celý víkend. Milovaný brouzdal na netu na stránkách té půjčovny a mají tam připojenou i mapičku Orlické přehrady. No a mapičky – to je něco pro něj. Tak mi hnedka ukazoval místo, kde „zůstalo hovno“. Je vidět, co ho zaujalo nejvíc. Vždyť na tom samém místě jsme se i krásně milovali! A vyndala jsem tam přece ty řízky!!!!

12 komentářů:

  1. samá romantika - hovno, sex, řízky...hustý...

    OdpovědětVymazat
  2. jojo my jsme romantici tělem i duší .o))

    OdpovědětVymazat
  3. ale Ty jsi taky nenapsala, jestli jste tam viděli něco hezčího, než Tvůj výtvor....:o)) Co třeba příroda???:o)

    OdpovědětVymazat
  4. příroda? Jo ta tam taky byla :o))

    OdpovědětVymazat
  5. eh... no asi holt má na romantiku každý trochu jiné měřítko...

    OdpovědětVymazat
  6. Tady se mi libi :-))
    Chci taky plachtit,ale se zachodem :oD

    OdpovědětVymazat
  7. cheorchia: na záchod už asi musí být to povolení :o))

    PJ: naše romantika se ti nelíbí? Jsme se hledali, až jsme se našli:o)

    OdpovědětVymazat
  8. Cháchá, tentokrát jsem v práci chtěla předstírat, že pracuju. Tak já už nevim kde Tě mám číst! :D

    OdpovědětVymazat
  9. jarmilko...dostalas mě.-))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  10. Wien: tak třeba na záchodě, vytisknout a tam číst, bude to vypadat, že máš veselé vyměšování :o))

    Ivet: zřejmě jo, když nám ho sebou nedal :o)

    Lorrain: mě dostal Milovaný... S tím \"hovnem\" !!! :o)

    OdpovědětVymazat
  11. vy jste teda dvojka :oD, moc povedený :)))

    OdpovědětVymazat