středa 20. května 2009

První úspěch

-Tak dneska slavím první viditelné úspěchy, co se týče mé diety!!! Vyrazila jsem do práce v džínách, které jsem přes tři roky neměla na sobě, neb jsem je natáhla maximálně na boky!!! A teď – světe div se – je mám na sobě a ZAPNUTÉ!!! Je sice pravda, že tenkrát před třemi roky mi i visely na zadku a že tohle rozhodně nyní nedělají, ale k tomu se časem snad propracuji. V tuto chvíli v nich mám dokonale zafixovanou pánev (abych využila své znalosti z kurzu první pomoci)… takže kdyby se mi někdy ,nedej bože, stalo, že bych si zlomila pánev, poučím Milovaného, jak se mnou má zacházet a že mi má obléknout tyto džíny :o)) Fakt mám radost!!!! Jupííí Jinak za chvíli mám padla a peláším domů k Milovanému, který má dneska konečně zase volno. Včera jsem si na poště byla vyzvednout svou zásilku z Knižního klubu, ve které byla, mimo jiné, kniha zvaná „Kámasutra“, takže plány na dnešní odpoledne a večer mám jasně dané! Bude se studovat a nastudované převádět do praxe!!! Včera jsem knihu jen ta zběžně prolistovala (čti prohlédla jsem si obrázky) a jsem si jistá, že "akrobatické kousky" vynecháme. Když budeme poctiví studenti, možná mi zítra ty kalhoty na tom zadku přeci jen budou viset!!! :o)) Tak hezký den, přeji všem!!!!

17 komentářů:

  1. jojo jsem takový ten studijní typ :o)

    OdpovědětVymazat
  2. hlavně bacha na vykloubený kyčle a jiné klouby, to by pak nebylo moc příjemné študíum..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že se držíš, jen tak dál!;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to seš fakt machr. :)) Já jsem svoje starý džíny natáhla až poté, co mě na Au-pair pobytu honili jak nadmutou kozu a nedali mi pořádně najíst. Sama bych to nikdy nedokázala!

    Tak ať si neublížíte! ;))

    OdpovědětVymazat
  5. suzuki: nejsem přeci žádní začátečníci :o)

    Sabina: jo držim se, ale bojím se, až vyprší sázka a já ztratím motivaci, abych se zase nezačala přežírat... :o((

    Wien: moje kamarádka má s Au-pair stejné zkušenosti... no a už to má všechno zpátky a ještě k tomu bonus... všechno se to zvrtlo, když si v Rakousku našla přítele, nastěhovala se k němu a začali celodenní žranice - tak pozor!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. důležitý je nastavit si takovej jídelníček, který budeš schopná jíst celej zbytek života!
    + samozřejmě udělat si čas na pohyb

    (pozn.: jiným se radí úplně krásně a snadno, ale sám mám velký problémy tohle dodržovat :-D )

    OdpovědětVymazat
  7. jarmilka - přinejhorším se můžem vsadit my dvě, abys motivaci neztratila!;-):-D

    OdpovědětVymazat
  8. PJ: s tím jídelníčkem se mi to asi povedlo... podle mého jídelníčku totiž můžu všechno:o)), jde o to, že to nemůžu v takovém množství, které by mi vyhovovalo... a hlavně - nesmím to po šesté večer!!! To je pravé peklo na zemi, protože kolem sedmé přichází pan HLAD!!!

    Sabina: to není motivace, protože ty mně nevidíš a můžu ti s klidem lhát :o)

    OdpovědětVymazat
  9. jarmilko, tak budeš dávat každou neděli fotkový hlášení, a basta :-)
    taky bych se chtěla vejít do dvojech kalhot co je mám na dne skríne :-(

    OdpovědětVymazat
  10. nene žádný fotky :o))
    to bych musela posílat jedině bez hlavy a popravdě - to je to jediný, co zachraňuje situaci :o)

    OdpovědětVymazat
  11. po sedmé večer můžeš sníst zeleniny co hrdlo ráčí... nepřibereš ani deko ;-)

    aneb zeleninou se můžeš klidně přežírat třeba i o půlnoci :-))
    (pokud to teda bude nejpozději tři hodiny před spaním ;-) )

    OdpovědětVymazat
  12. tři hodiny před spaním je právě v těch šest :o)) a tou dobou je zelenina to poslední, na co mám chuť :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to já ty džíny voblíknu dodnes. :))) Asi že s těma Rakušákama provozuju spíš jiný věci, než žraní! :D

    OdpovědětVymazat
  14. každej má jiné zájmy :o))
    moje kámoška je spíš přes ten žvanec...

    OdpovědětVymazat
  15. A ještě víc budu gratulovat, když po tom odpoledni a večeru nebudeš potřebovat od milovaného tu pánev zafixovat, já na takové akrobacie nemám..a abych řekla pravdu, tak ani náladu:o)).

    OdpovědětVymazat
  16. no tak to u nás nehrozí, že bysme doma předváděli nějaké akrobacie... to by nás taky mohlo zabít :o)

    OdpovědětVymazat